Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

2.972 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.577 beoordelingen in totaal

11 mei 2024
Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

8 nov 2023
Komen afspraken niet na
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om het horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij het pakketje op 03 November (de dag dat u heeft besteld) wij het pakketje aan DHL hebben overgedragen. Volgens de track & trace van DHL komt het pakket retour naar ons: "Bezorging verhinderd, retour naar de verzender". Zodra wij het pakketje hebben ontvangen sturen wij u een mail om u op de hoogte te stellen, daarbij kunt u kiezen voor: -Uw bestelling opnieuw versturen. -Het betaalde bedrag terug te ontvangen. Mocht u nog vragen hebben neem alstublieft contact met onze klantenservice.
17 mrt 2024
Leveren het artikel
20 mrt 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, mocht u vragen hebben over uw bestelling, neem alstublieft contact op met onze klantenservice via info@merkala.nl of bel ons op 088 0500 800.
RS
Rosana S.
BILTHOVEN
Te kleine de bakjes
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, wij horen het graag als er iets mis is gegaan met uw bestelling. Onze klantenservice staat klaar voor u, u kunt ons telefonisch contacteren op 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl. Laat het ons alstublieft weten hoe het is gegaan!
18 jan 2024
Lastige website
18 jan 2024
Geachte Klant, Bedankt voor uw review, wij stellen het op prijs om meer uitleg te ontvangen. Wij zullen dit meenemen voor het verbeteren van onze website. In afwachting op uw reactie verblijf ik. U mag ook een e-mail naar info@merkala.nl sturen
31 mei 2024
3 jun 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij horen graag waar we u mee kunnen helpen. U kunt hiervoor telefonisch contact met onze klantenservice opnemen op 088 0500 800 of per e-mail naar info@merkala.nl.
8 mei 2024
14 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om de 5 sterren te halen.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij horen het graag waarmee wij u kunnen helpen. U kunt ook telefonisch contact met onze klantenservice opnemen op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
MT
Maureen T.
capelle aan den ijssel
30 mrt 2024
Antwoord van Merkala.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag van u wat wij kunnen doen om toch 5 sterren te halen! Laat het ons alstublieft weten of neem contact met onze klantenservice op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
MK
M K.