Merkala.nl- Logo - Beoordelingen

Merkala.nl

2.972 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.577 beoordelingen in totaal

11 mei 2024
Een deel van de bestelling was niet op voorraad en wij hadden het dringend nodig. Een mailtje gestuurd en direct kregen we een mailtje terug of we konden wachten of dat we het artikel wilden annuleren. We moesten helaas annuleren want de wachttijd was voor ons te lang. Maar heel fijn dat de mogelijkheid er was om te annuleren. De rest van de bestelling was er heel vlot. Dank! Met vriendelijke groeten, Jeroen en Wanda Boerstra

16 dec 2023
Ik heb besteld op woensdag. Levering zou de volgende dag gebeuren. We zijn inmiddels zaterdag en heb bericht gekregen dat de levering pas op maandag zou plaatsvinden. Jammer van deze foute info, want had het materiaal dringend nodig.

Beoordelingen voor Merkala.nl

Alles goed behalve de rekening. Vooral hoog bedrag aan verzendkosten.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat fijn om te horen dat het goed is gegaan met de bestelling. De verzendkosten zijn gratis voor alle bestellingen boven de €75. Wanneer de bestelde artikelen niet boven dat bedrag komen, berekend ons systeem de bijhorende tarief, voor Post NL is dit inderdaad €5,95. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
27 apr 2024
Leveren zoals beloofd Dinsdag besteld, zaterdag nog niet toegekomen.
29 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling niet op dinsdag heeft geplaatst maar op Woensdag 24 april om 19:21. Dezelfde avond hebben wij uw bestelling verwerkt een aan DHL overgedragen zoals u op onze website heeft gekozen. Dit kunt u in de track & trace zien. Het pakketje zou op Donderdag 25 geleverd moeten zijn, volgens de track & trace is uw pakketje inderdaad vertraagd en zal pas vandaag geleverd worden. Helaas is er door Koningsdag wat drukte bij DHL geweest. Mocht u in de toekomst bij ons bestellen is er ook een mogelijkheid om voor Post NL te kiezen. Laat het ons alstublieft weten als wij u ergens mee kunnen helpen.
Heb reeds de bestelling nog niet ontvangen en det betreurd mij wel
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Ik heb uw bestelling gecontroleerd, ik zie dat u deze op vrijdag 24 Nov heeft geplaatst. Volgens de track & trace heeft uw pakketje inderdaad wat vertraging gehad bij DHL in verband met Black Friday en heeft u het pas vanmiddag ontvangen. Wij horen het graag als deze informatie kloppend is en als wij u nog ergens mee kunnen helpen. Mocht u nog vragen hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
10 jun 2024
Reageren op mijn klacht van jl zaterdag. Handtekeningenzwendel
10 jun 2024
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling, zoals telefonisch besproken ging dit om een andere bestelling welke niet bij ons is geplaatst. Hopelijk wordt uw klacht bij de andere leverancier in behandeling genomen. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.
6 mei 2024
Ik weet na 3 dagen nog niet wanneer ik mijn spullen ontvang.
8 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u niet weet waar uw pakket is, heeft u al de track & trace gecontroleerd? Heeft u al contact met onze klantenservice opgenomen? Zij kunnen namelijk meer informatie geven over uw bestelling en indien uw pakket nog niet bezorgd is, kunnen zij een onderzoek starten bij het pakketdienst. Onze klantenservice is telefonisch, Chat en e-mail te bereiken, daarnaast is de responsetijd ook snel. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
24 mei 2024
Vandaag besteld morgen in huis? Een week later nog niets..
27 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij kunnen namelijk meer informatie geven over de status van uw bestelling en indien nodig een postonderzoek starten om uit te zoeken waar uw bestelling is gebleven. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar, maar ook via de live chat en per e-mail. We horen graag hoe het is verlopen.
24 apr 2024
Proces naar “afrekenen “ slecht. Reactie op e-mail slecht
1 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat u problemen met onze website ervaart. Deze meldingen ontvangen wij graag bij de klantenservice via info@merkala.nl samen met een screenshot om te kijken waar het mis gaat. Laat het ons alstublieft weten als u nog problemen ervaart.
Bij bestellen al aangeven wanneer iets niet voorradig is
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, op onze website kunt u 3 voorraad statussen vinden: *Op voorraad: wanneer een artikel voorradig is en direct leverbaar. *In Bestelling: wanneer het artikel niet voorradig is maar in bestelling, de levering daarvan is binnen enkele dagen. *Niet op voorraad: wanneer het artikel leveringsproblemen heeft, hierbij is het niet mogelijk om een artikel te bestellen, dan staat het bestel knop niet beschikbaar. Alleen bij de eerste 2 statussen kunt u bestellingen plaatsen. Mocht u de eerste melding hebben gemist, dan staat deze nogmaals in een blauwe balk bij uw winkelwagen, hierbij wordt het volgende vermeld: "We hebben niet zo veel van "(naam artikel) " zoals je gevraagd hebt, maar we zullen de resterende (aantal) naleveren." Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088 0500 800 of via info@merkala.nl
De info op de site en in werkelijkheid past het niet
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat het artikel niet naar behoren werkt. Wij verzoeken u om contact met onze klantenservice op te nemen om een oplossing voor u te vinden. U kunt contact opnemen via info@merkala.nl of bellen naar 088 0500 800. Laat het ons weten hoe het is gegaan!
31 mei 2024
Pleister plakken niet zoude waterdichte zijn 🤣🤣
31 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt. Heeft u al contact met onze klantenservice opgenomen? U kunt ons namelijk bellen op 088 0500 800 of een mail sturen naar info@merkala.nl met een omschrijving van uw klacht en een foto voor de interne afhandeling. Onze klantenservice reageert doorgaans snel en zullen uitzoeken wat hier aan de hand is en een passende oplossing bieden.
JH
Jelle H.
Den Haag
8 nov 2023
Op zich niks mis hoor, duur, erg duur dat wel
8 nov 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, mocht u het bestelde artikel door deze reden niet willen behouden is het uiteraard mogelijk om deze te retourneren. Onze enige conditie is dat u het artikel retourneert zoals u het heeft ontvangen (ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd) zodat wij het weer aan een andere klant kunnen bieden. De retourlabel kunt u via onze website gratis aanmaken (wij nemen de kosten van de retourlabel op). Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten wij het totale betaalde bedrag aan u terug, Ja! inclusief de verzendkosten van Merkala naar u toe. Mocht u nog vragen hebben neem alstublieft contact op met onze klantenservice.
4 mei 2024
Bestelling nog steeds NIET aangekomen.
6 mei 2024
Geachte Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat de zending nog niet is ontvangen, vanuit DHL hebben wij het volgende vernomen voor zendingen naar België: "De meeste pakketjes die vanuit Nederland naar België gaan, worden overgedragen naar onze partners B-Post. Zij hebben afgelopen week gestaakt. B-Post en de vakbonden zijn tot een akkoord gekomen, waardoor alle blokkades vrijdag middag zijn opgegeven. Door de blokkades hebben zendingen een enorme achterstand opgelopen. Er zal de komende dagen in het zuiden nog hinder worden ondervonden in de uitlevering." Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Betre beschrijving waar het voor is.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, wij horen het graag van u als er iets mis is gegaan met uw bestelling. Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.
8 nov 2023
Iets besteld en nooit gekregen
8 nov 2023
Geachte klant, bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om het horen dat u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij het pakketje op 03 November (de dag dat u heeft besteld) wij het pakketje aan DHL hebben overgedragen. Bij de track & trace van DHL staat het volgende vermeld: Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging. Onze excuses dat wij op dit moment niets kunnen betekenen om het aflevermoment te versnellen. Indien u de track & trace link niet heeft ontvangen neem alstublieft contact met onze klantenservice.
EA
Erno A.
Hendrik Ido Ambacht
24 feb 2024
prijslijst wel behoorlijk duur!
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wij horen het graag over welke artikel het gaat. Wist u dat u de artikelen gratis ongeopend en onbeschadigd binnen 30 dagen kan retourneren? Wanneer u de artikelen in de zelfde staat aan ons retourneert, ontvangt u het volledige betaalde bedrag terug. Mocht u nog vragen of hulp nodig hebben, neem alstublieft contact op met onze klantenservice op het nummer 088 0500 800 of via e-mail naar info@merkala.nl
22 apr 2024
De fout zit bij de bezorging
24 apr 2024
Gedachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met het bezorgen van uw pakketje. Om deze reden hebben wij op onze website de mogelijkheid om voor DHL op Post NL te kiezen. Mochten wij u ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.
Nog steeds niet afgeleverd
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, ik zie dat u de bestelling op vrijdag 22 Maart heeft geplaatst, deze is dezelfde dag ingepakt en verzonden. Volgens de track & trace kon DHL het pakketje op zaterdag 23 Maart niet bij u bezorgen en is het bezorgmoment naar vandaag verplaatst. Mocht u de track & trace link niet hebben kunt u deze via onze klantenservice opvragen via info@merkala.nl of telefonisch contact opnemen via 088 0500 800. Laat het ons alstublieft weten als wij u nog ergens mee kunnen helpen.
Grotere verpakkingseenheid.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling, het door u bestelde artikel komt alleen in deze presentatie per 12 stuks. Wij zullen dit aan onze administratie doorgeven, hopelijk kunnen wij ons assortiment uitbreiden. Mocht u nog vragen of ideeën hebben, neem contact op met onze klantenservice via info@merkala.nl.
Bestelde item niet bezorgd
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen. Heeft u al contact met onze klantenservice opgenomen? Mijn collega's kunnen u helpen en een onderzoek bij het pakketdienst op te starten om te controleren waar uw pakketje zich bevind. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen via 088 0500 800 of info@merkala.nl
1 jan 2024
Bestelling niet compleet.
Antwoord van Merkala.nl
Geachte klant, Bedankt voor uw review, ik zie dat u al contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Laat het ons weten wanneer het probleem voor u is opgelost.