donrox.com- Logo - Beoordelingen

donrox.com

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden140 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Zowel informatie op de site als ook informatieve video's zijn heel duidelijk. Bestellen en afleveren ging snel en goed. In 1e aanleg daags na Pasen meteen mijn autobanden (en die van de auto van een buurman die net daarvoor een signaal (te) zachte banden had gekregen) opgepompt. Dit ging probleemloos en relatief snel. Vorige week de pomp gebruikt voor de fietsbanden. Ik was even bang dat de pomp het liet afweten omdat dit in vergelijking met het oppompen van de autobanden aanzienlijk meer moeite c.q. tijd kostte. Voorlopig houd ik het er echter maar op dat dit ligt aan het verschil in doorlaatcapaciteit van de respectievelijke ventielen. Vandaar op dit moment 4 sterren in plaats van 5. Inmiddels enige tijd verder en "gewend" aan verschil in oppompsnelheid bij verschillende fietsbanden (c.q. fietsventielen) en daarom van 4 naar 5 sterren.

2 sep 2024
1/Ik heb moeite om alle functies die op 1 knop staan van elkaar te onderscheiden. 2/ in het zonlicht is het scherm soms moeilijk leesbaar.

Beoordelingen voor donrox.com

26 jun 2024

Top service een aanrader.

Supper apparaat licht en handig ook de service is goed ik had een storing in mijn pomp werd gelijk een andere pomp opgestuurd geen probleem top kan dit bedrijf aanbevelen van mij een 10.
16 jul 2024

Uitstekend product, fijne nazorg.

Het product werkt goed, ik heb er vertrouwen in dat het lang zo blijft. De nazorg vanuit Donrox is ongekend. Tevoren en na ontvangst tips voor gebruik en onderhoud.
1 jul 2024

Donrox, way to go....!

Super snelle levering (nog in t weekend) en zeer goede after sales met instructievideo's, handleiding en hoe accuduur te verlengen. Product an sich werkt top!
30 jun 2024
Prima apparaat, handig in gebruik en daardoor controleer je vaker de bandenspanningen van al je vervoermiddelen van kruiwagen tot camper.

Goed product

Snelle levering. Fijn product, gemakkelijk in gebruik. Vraag over eventuele registratie op Donrox site snel beantwoord, niet nodig.
26 jun 2024
Krachtig toestel om motorbanden op te blazen in een mum van tijd maar oplaadtijd van de accu zou sneller mogen
18 jun 2024
Heel blij met de pomp, ook de instructievideo's die na aankoop nog werden verstuurd vond ik erg fijn.
11 jul 2024
Duidelijke website, snelle levering. extra mail met gebruiksaanwijzingen is heel fijn.
RF
Robert F.
AMSTERDAM
11 jul 2024

Top product

Donrox A922 aangeschaft en is een zeer degelijke pomp waar je alles mee kan oppompen.
16 jul 2024

Jullie reageren op tijd en netjes…

Niets jullie reageren op tijd en netjes met een antwoord of een oplossing
26 jun 2024
Super Compressor echt kwaliteit hoor,ben heel tevreden over het produkt👍👍
13 jul 2024

TOP

alles verliep vlot na elke vraag werd er zo vlug mogelijk op gereageerd
26 jun 2024
Prima en makkelijk product. Ook na 2 jaar uitstekende service.
27 jun 2024
De service is erg goed. Mijn probleem was snel opgelost.
MS
M. S.
Naarden
25 jun 2024
Een geweldig apparaatje. Pompt banden heel makkelijk op.
5 jul 2024
Snelle reactie op vragen. Telefonische bereikbaar zijn.
MS
Marleen S.
Blauwestad
6 jul 2024
Hele goede snelle service. Zelfs op zondag!
7 jul 2024
Netjes verstuurd en mooi op tijd geleverd
1 jul 2024
Zeer goede service