donrox.com- Logo - Beoordelingen

donrox.com

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden140 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Zowel informatie op de site als ook informatieve video's zijn heel duidelijk. Bestellen en afleveren ging snel en goed. In 1e aanleg daags na Pasen meteen mijn autobanden (en die van de auto van een buurman die net daarvoor een signaal (te) zachte banden had gekregen) opgepompt. Dit ging probleemloos en relatief snel. Vorige week de pomp gebruikt voor de fietsbanden. Ik was even bang dat de pomp het liet afweten omdat dit in vergelijking met het oppompen van de autobanden aanzienlijk meer moeite c.q. tijd kostte. Voorlopig houd ik het er echter maar op dat dit ligt aan het verschil in doorlaatcapaciteit van de respectievelijke ventielen. Vandaar op dit moment 4 sterren in plaats van 5. Inmiddels enige tijd verder en "gewend" aan verschil in oppompsnelheid bij verschillende fietsbanden (c.q. fietsventielen) en daarom van 4 naar 5 sterren.

2 sep 2024
1/Ik heb moeite om alle functies die op 1 knop staan van elkaar te onderscheiden. 2/ in het zonlicht is het scherm soms moeilijk leesbaar.

Beoordelingen voor donrox.com

22 jul 2024
19 jul 2024
17 jul 2024
13 aug 2024
Ging al stuk bij eerste gebruik.
Antwoord van donrox.com
14 aug 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wij kijken graag met je mee waarom de pomp niet meer functioneert. Ik zie dat je de pomp hebt besteld op 24 juni 2024. Helaas heb je (nog) geen contact met onze klantenservice opgenomen. Wij bieden namelijk uitstekende service en zouden het probleem dan ook graag beoordelen en verhelpen. Je hebt namelijk ook garantie op de pomp. Als je contact opneemt met klantenservice@donrox.com helpen wij je graag verder.
27 jun 2024

F511 is echte aanrader.

13 jul 2024

FUBAR

Op 5 juli een bestelling geplaatst welke naar een pakketautomaat verstuurd zou worden. Daar aangekomen kon ik via een link van een voor mij onbekende courier de pakketautomaat code opvragen. Zo niet dan zou het na 3 dagen weer worden opgehaald en naar een post.nl punt worden gebracht! Ik wacht nog steeds op bericht. Zo’n spijt van deze bestelling. Dus een dikke/ vette onvoldoende! Dit nog nooit e
MD
M.D D.
Groningen
7 jul 2024

Oude / stukken vervangen

Helaas, door dat de oude stuk is gegaan. Hij hing zich op in de besturing, ging alleen nog uit als accu leeg was en dan kan ie lang pompen / lawaai maken. Pomp was 1,5 jaar buiten garantie dus nergens recht op. Op nieuwe 10% korting gekregen. Wel jammer dat ze geen Technische dienst hebben, want ik had het idee dat het wel was op te lossen. Dus nu een nieuwe gekocht 🤞
26 jun 2024

Donrox levert een fantastische service 👍

Aangezien mijn pomp niet voor 100 % functioneerde heb ik contact gezocht met Donrox en aangegeven wat het probleem was . Na het sturen van de gevraagde info was het probleem zeer snel opgelost ,en kreeg ik een nieuw exemplaar . Dit bedrijf verdient een dikke pluim voor de fantastische service . .
2 jul 2024

Fantastisch en mooi, Nederlands product!

Het product beantwoordt geheel aan de beschrijving èn aan mijn verwachtingen. Ook is de afwerking en service + nazorg geweldig. Er zijn goedkopere vergelijkbare producten van buitenlandse (Chinese?) makelij, maar die zijn minder mooi afgewerkt. Donrox maakt goede producten, Nederlands fabrikaat!
25 jun 2024
Duidelijke website met uitleg over de diverse mogelijkheden. Mooie instructie filmpjes over het gebruik van de pomp ontvangen via mail. Het eerste gebruik van de pomp voldeed aan mijn verwachtingen en ga er vanuit dat dit zo blijft.