donrox.com- Logo - Beoordelingen

donrox.com

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden140 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Zowel informatie op de site als ook informatieve video's zijn heel duidelijk. Bestellen en afleveren ging snel en goed. In 1e aanleg daags na Pasen meteen mijn autobanden (en die van de auto van een buurman die net daarvoor een signaal (te) zachte banden had gekregen) opgepompt. Dit ging probleemloos en relatief snel. Vorige week de pomp gebruikt voor de fietsbanden. Ik was even bang dat de pomp het liet afweten omdat dit in vergelijking met het oppompen van de autobanden aanzienlijk meer moeite c.q. tijd kostte. Voorlopig houd ik het er echter maar op dat dit ligt aan het verschil in doorlaatcapaciteit van de respectievelijke ventielen. Vandaar op dit moment 4 sterren in plaats van 5. Inmiddels enige tijd verder en "gewend" aan verschil in oppompsnelheid bij verschillende fietsbanden (c.q. fietsventielen) en daarom van 4 naar 5 sterren.

2 sep 2024
1/Ik heb moeite om alle functies die op 1 knop staan van elkaar te onderscheiden. 2/ in het zonlicht is het scherm soms moeilijk leesbaar.

Beoordelingen voor donrox.com

18 aug 2024
17 aug 2024
Antwoord van donrox.com
2 sep 2024
Hoi Charlie, Bedankt dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven op onze artikelen. Op onze website hebben we naast de handleiding uitgebreide video's over hoe de pomp werkt. Wellicht vind je het prettig deze te bekijken. De knoppen spreken namelijk erg voor zich en zijn makkelijk te bedienen. Hierbij de video uitleg voor de F522: https://support.donrox.com/hc/nl/articles/13238517206813-Instructievideo-F522 Mocht je nog vragen hebben staat onze klantservice telefonische en per mail voor je klaar.
26 jul 2024
Fijn apparaaten werkt uitstekend. Ik denk voor een auto niet optimaal maar heb dat nog niet geprobeerd. Om tijdens het fietsen mee te nemen vind ik hem een beetje te zwaar maar super dat de filmpjes erbij worden verstuurd via mail. Goede zorg is veel waard, Thnx voor een mooi apparaat.
24 jul 2024

Donrox Ride F511

Heb de pomp (Donrox Ride F511) al een aantal keren gebruikt o.a. voor de auto dit gaat echt heel goed, ook heb ik de pomp bij me als ik op mijn Mountainbike weg ga. ben heel tevreden over deze pomp.
30 jul 2024
Goede omschrijving van het product en de werking. Keurig koffertje met hulpstukken. Knopjes met bedieningssymbolen in reliëf zijn moeilijk te lezen. Getest op autobanden en fietsbanden.
13 aug 2024
Nog geen ervaring met het apparaat behalve een keer als proef. Het lijkt een prima apparaat. De toelichting/ aftersales van donrox is tot nu toe erg goed.
31 jul 2024
Goede pomp blaast wigkussen snel op ongeveer 5 min. Fietsbanden gaan ook vlot en goed
12 aug 2024
Product snel geleverd en voldoet aan zijn verwachting ben er zeer tevreden over
2 aug 2024
Keurig volgens afspraak geleverd. Duidelijke gebruikersvoorlichting.
3 aug 2024
Snelle levering en perfecte kwaliteit van het apparaat en werking