Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.865 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

Geïmporteerde beoordeling
Voortreffelijke service. Ontwerpen via website ging makkelijk. De bestelling kwam al na 2 dagen aan. Helaas was er een klein layout probleem met de save the date kaarten maar een nieuwe bestelling met juiste print werd kosteloos opnieuw verzonden. Heel vriendelijke mensen
Antwoord van Made for Moments
Beste Diebrecht,Bedankt voor je mooie review!Fijn om te horen, ons team heeft jullie heel graag geholpen!Met vriendelijke groeten,CarlaTeam Made for Moments
27 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Meerdere ervaringen gehad en de eerste ervaringen waren heel positief. Hele goede kwaliteit van kaarten en luxe uitstraling. De laatste grote bestelling heeft helaas lang op zich laten wachten en was 4 werkdagen te laat geleverd. De communicatie hierover was wel prima.
18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige service. Door een probleem met het bedrijf dat het pakket zou bezorgen, zijn de kaarten niet aangekomen. Sanne en Tim hebben zich direct ingezet om nieuwe kaarten op te sturen (kosteloos!!). Ontzettend blij mee en ook hele snelle reacties op de e-mails.
18 okt 2023
Beste Nathalie,Bedankt voor je waardevolle review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Ik zal ook je complimenten doorgeven aan Sanne!Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag.Met vriendelijke groet,TimMade for Moments
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Er liep iets mis bij de drukking van onze geboortekaartjes, maar wij werden hierover netjes geénformeerd en op de hoogte gehouden. Men vroeg ook om na de levering iets te laten weten, zodat de bestelling uiteindelijk mooi kon worden afgerond. Fijne samenwerking!
6 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel prettig! De proefdruk van onze kaart was niet geheel naar wens en de medewerkers van Made for Moments hebben alles op alles gezet om ons te helpen. Goede en snelle communicatie. Dank jullie wel. Wij hebben alleen maar mooie reacties gekregen op de kaart.
6 jan 2024
Beste Marjolein,Dank je wel voor het delen van jouw ervaring. Goed te vernemen dat we hebben mogen helpen bij het 'puntjes op de i' zetten voor het kaartje. We staan graag weer voor jullie klaar.Met vriendelijke groet,Sofieke Made for Moments
Geïmporteerde beoordeling
We hebben de kaart met hulp van medewerkers helemaal naar ons zin kunnen maken. De proefdruk was snel bij ons binnen en de staaltjes hielpen ons de uiteindelijke kaart precies goed te maken. Ook de uiteindelijke kaarten waren supersnel bij ons binnen.
Geïmporteerde beoordeling
Super! Trouwuitnodigingen en gastenboek zelf ontworpen. Is heel mooi geworden! Snelle en nette bezorging ook. Jammer dat er geen korting wordt geboden bij het bestellen van grote hoeveelheden. Maar verder top website. Ga hier zekerrr vaker bestellen.
Geïmporteerde beoordeling
Fantastische service! Een deel van de bestelling was niet geleverd. Ik heb dit per mail gemeld en kreeg binnen het uur antwoord en werd er volledig gratis een nieuw order geplaatst, dat ik vervolgens 2 dagen later mocht ontvangen. Zeer tevreden dus!
14 nov 2023
Beste Danny,Bedankt voor je mooie review! Goed dat er direct contact op is genomen met ons, we hebben jullie heel graag geholpen hoor!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ontwerpen ging soepel, het was makkelijk een concept op te slaan en later verder te gaan en aan te passen. Prachtige kaart ontvangen. Heel fijn bij de proefdruk kaartjes van de papiersoorten en enveloppen te ontvangen om zo goed te kunnen kiezen.
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Superfijne ervaring gehad. Save the date en trouwkaarten besteld. Bij de trouwkaarten was het verkeerd gegaan bij het drukken. Na een mail direct netjes afgehandeld en met een goede oplossing gekomen. De kaarten waren verder prachtig om te zien.
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg goed! Mooie kaarten. Het enige min punt vond ik dat als je een pocketfold kaart kiest de pocketfold er niet bij zit dit word er niet duidelijk bij gezet. Nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik de informatie om dit zelf te bestellen.
1 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
goede website, met zeer mooie kaartjes. voor de 2e keer geboortekaartjes bij besteld en bij beide keren erg mooie kaartjes ontvangen. Helaas bij de laatste keer werden er minder geleverd dan besteld. Dit werd zeer snel en netjes opgelost.
Geïmporteerde beoordeling
We hebben ons trouwkaarten van Made for Moments besteld. Ze zijn supermooi geworden en ook supersnel afgeleverd,we zijn zeer tevreden. Stylen duurt even op de website als je je eigen style wilt creëren, maar het is de tijd zeker waard!
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Er waren problemen met de leverancier en Made for Moments zorgde voor een snelle en passende oplossing. Zo hadden we toch een aantal later onze geboortekaartjes. Heel fijn hoe Mare for Moments meedacht aan een oplossing. Super service!
2 nov 2023
Beste Sanne,Bedankt voor je mooie review!Ons team heeft je heel graag geholpen hoor!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Er waren wat problemen met de gouden print.Veel kaartjes hadden vlekken of putjes. In de proefdruk was dit niet het geval. Dus was wat teleurgesteld maar we hebben heel goed contact gehad met de klantendienst en werden gecompenseerd.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Made for moments! Bedrukkingen waren in het echt veel mooier dan dat het er al uitzag online! Ook hele goede klantenservice die snel reageert en goed meedenken! Zeker een aanrader!
Antwoord van Made for Moments
Beste Jolijn,Bedankt voor je bestelling en prachtige review!Super om te horen dat je zo tevreden bent over het drukwerk en de klantenservice!Veel plezier met het versturen van de kaartjes, van harte gefeliciteerd alvast en een heel mooi feest gewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het geboortebord van onze dochter besteld bij Made for Moments.Helaas was het bord bij levering wat beschadigd, direct mailcontact gehad en 2 dagen erna was het nieuwe bord alweer onderweg! Wat een fijne service!
Geïmporteerde beoordeling
Eerst een proefdruk besteld van het geboortekaartje, daarna gelijk overtuigd. Bij de proefdruk krijg je ook exemplaren van de verschillende papiersoorten zodat je je perfecte geboortekaartje kunt samenstellen.
21 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Erg prettig om mee te werken! Made for moments biedt mooie producten/designs aan die eenvoudig aan te passen zijn in de tool. Het bestelproces is makkelijk en de producten worden snel en netjes afgeleverd.
21 apr 2024
Beste Alieke,Dank je wel voor je uitgebreide review. Fijn dat jouw ervaring zo positief is!We zien je graag terug bij Made for Moments.Met vriendelijke groet, Sofieke Made for Moments
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Wat een feestje om hier een leuke kaart te maken, toen ik de proefdrukjes binnenkreeg zaten er allemaal gezellige stickertjes, envelop monsters en papiermonstertjes bij. Ik werd hier instant blij van! ??
2 mei 2024
Beste Danielle,Bedankt voor de mooie review en complimenten! Super om te horen dat je zo blij werd van de proefdrukdoos en succes met alle voorbereidingen gewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments