Made for Moments- Logo - Beoordelingen

Made for Moments

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.859 beoordelingen in totaal

28 aug 2024
Bij Made for Moments hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje en geboortebord ontworpen. Toen de gekozen foliekleur uit het assortiment ging baalden we enorm, maar we zijn goed geholpen bij het vinden van een alternatief. De bezorging van de definitieve geboortekaartjes duurde helaas wel langer dan wij verwacht hadden. We hebben deze besteld op zaterdag en ontvingen ze op woensdag.

Wij hebben 50 geboortekaartjes besteld voor € 3,62 per stuk. Helaas vertoonden bijna alle kaarten drukfouten en stippellijnen, waardoor ze niet bruikbaar waren. De klantenservice bood direct hun excuses aan en stuurde een nieuwe set op. Hoewel de meeste kaarten van de tweede levering in goede staat waren, hadden een aantal kaarten helaas weer hetzelfde probleem. Het design is prachtig en de andere kaartjes zijn verder heel mooi geworden, maar het voelt als weggegooid geld wanneer een deel van de bestelling door productiefouten niet te versturen is.

Beoordelingen voor Made for Moments

14 apr 2024
Fijn!
Goed!
FIjn!
TOP!!
Antwoord van Made for Moments
Hi Delphine,Bedankt voor de mooie review, heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
28 okt 2023
17 apr 2024
Top!
Top!
Antwoord van Made for Moments
Beste Lins,Bedankt voor de prachtige beoordeling!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
9 mrt 2024