3D On Demand- Logo - Beoordelingen

3D On Demand

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

15 jul 2024
Via de website besteld en zodra het ontwerp is gescand, is er een prijs bekend. Zo kom je niet voor rare verrassingen, die ik helaas in het verleden heb gehad. Het door mij verzochte ontwerp is een aantal dagen daarna keurig via de post door mij ontvangen. Prima werk en zal hier zeker nog eens een 3D printopdracht naar toe sturen.

24 sep 2024
I ordered 3 relatively simple parts, with different materials and specifications. All of them were flawed in some way when I received them. Two had a significant sag in a flat, square section, and one had deformed small features. I think both of these could have been seen in production, or called out pre-production as non-printable (particularly the small features). I think I am spoiled from high quality parts I have received from more industrially oriented suppliers, but also the quality fell below even modest expectations.

Beoordelingen voor 3D On Demand

27 aug 2024
6 sep 2024
Slechte printkwaliteit bij tpu en geen manier om voortgang te zien
6 sep 2024
Bedankt voor je feedback, en het spijt ons te horen dat de printkwaliteit van TPU niet aan je verwachtingen voldeed. We willen natuurlijk dat je volledig tevreden bent. Mocht je nog een onderdeel van TPU nodig hebben, printen we dat graag kosteloos voor je. Aarzel niet om contact met ons op te nemen!
10 aug 2024
Goede service, nadat post nl mij pakket was kwijt geraakt hebben ze gelijk nieuwe geprint en opgestuurd.
5 aug 2024
Good and fast contact with the contractor. Fast shipping
11 aug 2024
Snel geleverd en precies zoals bedoeld
4 aug 2024
snel en goed geprint en snel in huis
1 aug 2024
1 aug 2024
15 jul 2024

Keurig werk

19 jun 2024
Uploaden van tekening is eenvoudig, via de preview is het te printen product goed te controleren (tekening gedownload van een website). Kwaliteit is goed en de verzending was snel, ik ben zeer tevreden.
19 jun 2024
Dankjewel voor je review! We zien je graag nog eens terug.
1 jul 2024
Als newbie kan ik alleen maar zeggen dat de print uitstekend was. Het contact met Paco Stoelman idem (supersnelle reacties en meedenken). Ga zo door.
17 jul 2024
Zeer vriendelijk, behulpzaam en snel. Ik kan ze zeker aanbevelen.
28 jun 2024
Goede service, lage prijs, prachtig resultaat.
3 jul 2024

Snelle levering...goed product...goede…

Snelle levering...goed product...goede prijs
24 jun 2024

Goede service

Kwaliteit is goed en levering is heel snel
27 jun 2024
Dank voor je review, dat is erg tof geworden!
24 jun 2024

prima levering

Snelle levering prima prints prima prijs