Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Mooie tas

Tas is lekker groot en stevig, mooie kleur (mooie kleuren om uit te kiezen), leuke picto kunnen kiezen uit de selectie. Netjes geleverd. Erg blij mee.
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het boxpakje was heel.leuk, alleen kwam de naam niet echt goed uit, kwam ook door mijn keuze kleur, ik had een meer afwijkende kleur moeten invullen.
19 mrt 2024
27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
de bestelling en de acties zijn prima. Echter ik word een beetje kriegel van zoveel emailberichten en de reclame die voor de producten wordt gemaakt.
27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Al jaren fijne ervaringen. Duidelijke website om mee te werken. En stel, er is een probleem? Dan zijn de medewerkers snel bereikbaar en behulpzaam.
31 okt 2023

Vriendelijke klantenservice

Ik heb de bestelling op het adres van mijn oude huis gezet ik heb gebeld en ze hebben op tijd en snel geholpen vriendelijk en fijne klantenservice
31 okt 2023

Vriendelijke klantenservice

30 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het werd snel bezorgd (tandendoosje) Super tof dat je zelf een afbeelding en een tekst kan kiezen. Denk dat mijn kleinzoon er blij mee gaat zijn.
30 mei 2024
19 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hadden een golfbal besteld met foto opdruk, helaas kwamen de kleuren niet zo mooi uit. Zonder probleem is dit naar alle tevredenheid opgelost!
19 nov 2023

Heel netjes

Alles mooi, netjes en optijd geleverd. Zelfs als er een afwijkende bestelling wordt gedaan, bellen ze om te controleren of het wel correct is.

Heel netjes

4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
In eerste instantie verkeerde dop van dopper afgeleverd. Na een telefoontje is alles in orde gekomen. Vandaar 4 sterren. anders waren het er 5
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg leuk om te winkelen in de webshop voor iedereen is er wat leuks bij,en het kiezen van kleur en naam vul je zelf in,zoals jij het wil
23 nov 2023
1 jun 2024

Goede service

Het product was gedrukt met de verkeerde naam, ik heb gratis een goed mutsje gekregen in een andere kleur, die ik zelf wilde aanpassen.
6 jan 2024

Goede service