Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.216 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

..........
26 dec 2023
..........
Geïmporteerde beoordeling

Eenvoudig personaliseren, kwaliteit en vlot geleverd…

#NAME?
18 sep 2024
17 sep 2024
17 sep 2024
Geïmporteerde beoordeling

Artkel en ook hun klanten service niet zoals verwacht

De website van Simply Colors biedt een leuke ervaring om gepersonaliseerde artikelen samen te stellen, waaronder items met babynamen. We waren enthousiast om ons artikel te ontwerpen, kozen een naam en selecteerden het gewenste lettertype. Alles verliep soepel tot aan de bestelling, waarbij we een doos ontvingen met de naam en kleur die we hadden gekozen. Echter, bij het openen van het pakket ontdekten we tot onze teleurstelling dat het konijn werd geleverd met een andere naam op het linkeroor en de juiste naam op het rechteroor. Aangezien dit een cadeau betrof en we ons in tijdnood bevonden, besloten we snel contact op te nemen met de klantenservice voor hulp. Helaas waren we niet tevreden met de geboden ondersteuning en kregen we slechts 10% korting op een volgende bestelling als compensatie. Dit was teleurstellend, aangezien we een foutief gepersonaliseerd product ontvingen, wat we niet hadden verwacht of gewenst.
25 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Teleurgesteld.. Kocht een bidon voor mijn bonuszoon met zijn naam erop voor de kerst. Als je Googled staat er: Bidon BEDRUKT met naam. Leuk! Dacht ik! Echter blijken de letters stickers te zijn en waren deze ook nog scheef op de bidon geplakt. Zeker niet de kwaliteit wat je mag verwachten voor die prijs, kun je beter zelf een bidon van een paar euro kopen en letterstickers. Vervolgens mijn beklag gedaan via mail. Want eigenlijk wil ik het helemaal retourneren, verkopen ze de bidon maar aan iemand anders met nieuwe stickers erop. Maar dat kan natuurlijk niet. Krijg nieuwe stickers opgestuurd, dat ik ze er dan maar zelf op moet plakken voor 15% korting. Nee sorry, dit is niet de kwaliteit en service wat ik van een bedrijf verwacht, dus voor mij was dit de eerste en laatste keer Simply Colors.
25 nov 2023

Jute sinterklaas zak

Er word bij aankoop van een grote Jute sinterklaas zak een sfeerfoto afgebeeld met "pakjesavond" deze wijkt enorm af met de daadwerkelijk print! (Op de afbeelding is de tekst op de hele zak vrij groot gedrukt te zien!) Helaas in werkelijkheid is de afdruk kwa lettergrootte maar 1cm. De naam van mijn dochter is de helft kleiner en is dus zo klein gedrukt dat deze niet leesbaar is! Bij contact opnemen met de klantenservice werd dit onderzocht en kreeg ik te horen dat dit zo hoorde, kreeg ik 2,50€ retour gestort van mijn aankoop en een excuses, hierbij werd ook vernoemd dat de sfeerfoto verwijderd werd! En tot op heden staat deze nog steeds op de site afgebeeld! Helaas!

Jute sinterklaas zak

Opdruk niet zoals verwacht

Producten werden snel geleverd. Had o.a. twee happy horses knuffels besteld met een naam. Ik vind de afwerking van de naam niet mooi. De bovenkant ziet er mooi uit, maar er is door de oor en het lichaam heen geborduurd/genaaid en de onderkant is niet afgewerkt. Je ziet dus de naam achterste voren en de draadjes waren ook niet afgeknipt ofzo. Heel erg jammer. Het is niet zoals ik had verwacht en ook niet zoals de andere happy horses knuffels van onze andere kinderen eruit zien. Een duidelijke foto van hoe het er uit zou zien op de website zou heel fijn zijn geweest. Dan hadden we namelijk onze bestelling elders gedaan.

Opdruk niet zoals verwacht

1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Gepersonaliseerd teddy tasje, slechte levering

Tasje besteld, eerste keer niet ontvangen en netjes gemeld. Inmiddels zelf ander tasje gekocht aangezien er tijd overheen ging. Toen kreeg ik ineens te horen u krijgt toch wel een nieuwe (top natuurlijk). Gevraagd of ik ook een tegoedbon kan krijgen of iets anders mag uitkiezen van het zelfde bedrag. Kon niet want tasje was al verzonden punt, nou goed dan gebruik ik het als reserve tas. Nu komt dit tasje ook weer niet aan… Te jammer dit!!!