Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.216 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

31 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
De afbeelding op de kerstbal die ik had besteld, was zo klein, dat de ontvangers niet eens konden zien dat er een mooie foto van hun pasgeborene opstond. En de letters al helemaal niet. De foto kon niet worden vergroot. Erg treurig dit.

Goede producten jammer van de klantvriendelijkheid

Producten perfect ontvangen. Alleen jammer dat er kortingsactie wordt verstuurd en 3 dagen nadat je hebt besteld komt er een kortingsactie overheen met nog veel meer korting, dit geeft de consument geen prettiger ervaring en gevoel.

Goede producten jammer van de klantvriendelijkheid

Verzenden zonder track and trace

Ik snap niet zo goed dat ik 4,95 verzendkosten betaal en dat het dan zonder track and trace verzonden wordt. Pakketje nu te laat geleverd (was een cadeautje) en heb nu iets anders moeten verzinnen.

Verzenden zonder track and trace

Slecht product

2 kinderbordjes besteld. Deze kunnen niet in de vaatwasser. Maar deze trekken al krom van warm eten. Niet praktisch, niet kindvriendelijk en veel te duur. Niet bruikbaar waarvoor ze bestemd zijn.

Slecht product

Geïmporteerde beoordeling
Niet zoveel mail sturen 😡ik wordt er echt een beetje simpel van . Heb al gezegd dat ik de producten vond tegen vallen en al 3 x afgemeld voor de nieuwsbrief maar ze blijven het sturen .
Geïmporteerde beoordeling

Iets op tijd nodig? Bestel hier niet.

Prima kwaliteit, maar de customer service is slecht. Mijn bezorging deed er ruim twee weken over. Niet te geloven. Bijna te laat om het cadeau te kunnen doen.
4 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Iets op tijd nodig? Bestel hier niet.

Opdruk na 10 min van bal af

Bal met opdruk,na 10 minuten voetballen was er al een letter van de bal af. Dus resultaat; verdrietig kind. En dat voor die prijs,vind ik wel teleurstellend

Opdruk na 10 min van bal af

Oei, stelt echt niks voor

Oei, dat valt vreselijk tegen! Op het plaatje zag het er bij de bestelling prachtig uit! Het resultaat stelt echt niks voor, sorry. Héél teleurstellend

Oei, stelt echt niks voor

De kwaliteitsverschil schortjes

De kwaliteit van het ene schortje voor leeftijd 6 jaar was prima maar de andere schort van 6 tot 12 jaar was kwalitatief onder de maat.
22 nov 2023

Naamtekst op Doppers heel klein

De naamtekst op de Doppers is heel klein. Bijna niet leesbaar. Dit viel zwaar tegen. Op de website lek dit veel groter te zijn.
22 nov 2023

Naamtekst op Doppers heel klein

Geïmporteerde beoordeling
3 bidons besteld waarbij op 1 bidon de tekst er scheef op staat, en helaas paar dagen na bestellen ineens korting beschikbaar.