bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

26 apr 2024
Bezorging is slecht, grote envelop half in de brievenbus gedaan terwijl het hard regende. Had gewoon aan de deur aangeboden moeten worden. Product verder prima.
26 apr 2024
We betreuren het te horen dat de bezorging niet naar wens was. We zullen uw feedback zeker in overweging nemen. U mag een email van ons verwachten om deze situatie verder te bespreken.
foto op plexiglas besteld 40x60. Foto erg mooi, maar plexiglas plaat kwam een beetje krom aan. als je vanaf de zijkant naar de foto kijkt dan is het niet fraai.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat de plexiglas plaat niet helemaal naar wens was. Uw feedback is waardevol en wij zullen dit meenemen in onze toekomstige verbeteringen.
14 mei 2024
Was aangegeven dat het voor moederdag binnen zou zijn, helaas was het 1 dag telaat aangekomen. Cadeau was voor moederdag bedoelt maar helaas niet kunnen geven.
14 mei 2024
We betreuren het dat de levering vertraging heeft opgelopen en begrijpen dat dit teleurstellend is. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
9 mei 2024
Had er in totaal 5 besteld maar er waren maar 4 maar de rest is het wel allemaal super mooi geworden die 3 de zelfde waren er maar 2 van in die van 40 bij 40
9 mei 2024
Het spijt ons te horen dat er een onvolledigheid was in uw bestelling. We nodigen u uit om uw ervaring en beoordeling verder toe te lichten. We zullen via e-mail contact met u opnemen om de kwestie te bespreken.
RR
Rob R.
Leerdam
Pakket zelf moeten ophalen. 15 km verderop omdat bezorger terwijl ik thuis was, tot twee keer toe een briefje in de bus heeft gedaan dat ik niet thuis was.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring met de bezorging. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen in onze verbeterprocessen. We zullen per e-mail contact met u opnemen om verder te praten over uw ervaring.
Zeer slechte service! Passé partout over de foto’s 56 euro betaald voor iets wat in de prullenbak hoort. Amper reactie en geen oplossing. Nooit meer!
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We waarderen uw feedback en nemen het serieus. We zullen contact met u opnemen via e-mail om uw ervaring te bespreken. We hopen dat we uw vertrouwen weer kunnen winnen.
Foto is niet mooi op de canvas, is niet scherp terwijl ik wel een scherpe foto had uitgekozen.. en levertijd duurde langer dan wat aangegeven stond…
17 feb 2024
Het spijt ons te horen dat de foto niet naar wens is en de levertijd langer was dan verwacht. Uw feedback is belangrijk voor ons. We zullen contact opnemen via e-mail om te bespreken hoe we uw ervaring kunnen verbeteren.
15 mei 2024
Ondanks op tijd besteld en verzekering van BesteCanvas dat het voor moederdag zou aankomen is het te laat geleverd en extra dag om thuis te blijven
15 mei 2024
We betreuren het dat de levering later was dan verwacht. We zullen het vermelde probleem bekijken en uw feedback wordt serieus genomen. We zullen per e-mail contact met u opnemen om verdere details te bespreken.
Erg lange levertijd, ik dacht dat de bestelling gewoon vanuit Nederland verzonden zou worden aangezien dit een Nederlandse website lijkt te zijn.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback enorm en zullen deze zeker meenemen. We streven altijd naar een zo snel mogelijke levering. Dank voor uw geduld en begrip.
MS
Maria S.
Kerkrade
26 nov 2023
U hebt niet de hele foto afgedrukt erg erg , heb een prinses met een halve hoed op de foto . Heb de foto weg moeten gooien . Gr Maria Szczurowski
26 nov 2023
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is belangrijk voor ons en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
16 nov 2023
Goeie service, alleen jammer dat niet alles bij de bestelling was mee geleverd. Ophang bevestiging er bij besteld maar deze is niet mee geleverd.
16 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet compleet was. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze zeker in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen.
Twee weken voor kerst besteld. Op internet stond dat het dan nog voor kerst geleverd zou worden. Pakket is 27-12 pas aangekomen. Helaas te laat.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw bestelling later is aangekomen dan verwacht. We waarderen uw feedback en zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. We zullen spoedig contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
RB
rik b.
zandvoort
25 nov 2023
Alle3 de bestellingen zoekgeraakt!!!!! Voor sinterklaas feest zou het arriveren.nu maar bij een ander bedrijf besteld om het toch nog te krijgen
25 nov 2023
We betreuren het te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
15 jun 2024
Verkeerde kaart bij bestelling. Geen opgegeven text op kaart. Foto helder maar niet rondom. Beetje jammer.... Kaart al weggegooid helaas.....
15 jun 2024
Bedankt voor uw feedback. We zullen deze meenemen om onze service te verbeteren. We zullen contact met u opnemen via e-mail om de kwestie verder te bespreken.
Het item had ik besteld mbt een cadeau voor rrn verjaardag, het zou binnen 48 uur geleverd worden en de verjaardag is nu al een week geleden.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. Uw feedback is waardevol en zal zeker in overweging worden genomen. We zullen binnenkort contact met u opnemen via e-mail.
het duurde bijna een week (door drukte) eer dat mijn bestelling werdt gemaakt dat moet natuurlijk sneller want daarna wordt het pas verzonden
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de levertijd langer was dan verwacht en dit is iets waar we aan werken. Uw feedback wordt zeker in overweging genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
13 apr 2024
de foto op de bekers is niet goed afgedrukt linker persoon staat er maar voor 50 % er op terwijl er nog plsaats is op mde andere kant recht
13 apr 2024
Het spijt ons te horen dat de foto op de bekers niet volledig naar wens is. We nemen uw feedback serieus en zullen dit meenemen in onze verbeterprocessen. We zullen per e-mail contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.
Er staat bij dat de verzending 2/3 dagen duurt. Ik hen 2 weken op mijn bestelling moeten wachten. Op de mail kreeg ik geen enkele reactie.
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u een lange wachttijd heeft ervaren. Uw feedback is waardevol en wordt in overweging genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
Kwaliteit is echt slecht, levertijd is onduidelijk ipv 3-5 werkdagen. Chatbot werkt zeer irritant. Maw nooit meer iets bestellen hier.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat u niet tevreden bent. Uw feedback wordt meegenomen om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie te bespreken. Bedankt voor het delen van uw ervaring.
5 jun 2024

Voor verbetering vatbaar

De kleuren zijn enigszins flets, het materiaal is licht ( veel lichter dan mijn vorige canvassen), de levering duurde heel erg lang.
5 jun 2024
We nemen uw feedback serieus en zullen deze in overweging nemen. We zullen binnenkort contact met u opnemen via e-mail om de genoemde kwesties verder te bespreken.