bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Mooie canvas, helaas duurde het lang voor ze arriveerden en het bijbestelde ophang systeem wat ik ook besteld had zat er niet bij
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet volledig naar wens was. Uw feedback wordt serieus genomen en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.
16 mei 2024
Bezorging veel te lang. Moedercadeau en aanbieding komt 5 dagen na Moederdag aan terwijl het een week van te voren besteld was
16 mei 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We betreuren het dat de levering niet voldeed aan de verwachtingen. We zullen de gegeven feedback in acht nemen en u hierover per e-mail contacteren.
1 mei 2024

Slecht

Bestelling wordt veel later geleverd dan op de site wordt aangegeven. Klantenservice neemt niet eens de moeite om te reageren.
1 mei 2024
Het spijt ons te horen van uw ervaring. We waarderen uw feedback en zullen dit in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om verdere ondersteuning te bieden. Bedankt voor uw geduld.
HB
H.W. B.
Alkmaar
Best snel geleverd, alleen de kleuren komen niet hellemaal over met de werkelijkheid. Een van de exemplaren was scheef geniet.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en vinden het jammer om te horen dat de kleur van het artikel niet helemaal overeenkomt met uw verwachtingen. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen om onze service te verbeteren.
4 jun 2024

Niet ontvangen

Ze geven aan binnen 24 uur te versturen maar er staat nergens dat het uit Duitsland komt en is na 9 dagen nog niet ontvangen!
4 jun 2024
We betreuren het te horen dat de verwachtingen niet zijn waargemaakt. We zullen uw feedback in overweging nemen en nader contact opnemen via e-mail om de kwestie verder te bespreken.
14 mei 2024

Product is prima, afspraken nakomen niet

Product is prima, maar komen leveringsafspraken (voor moederdag bezorgd) niet na en reageren niet op correspondentie daarover.
14 mei 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We nemen uw feedback serieus en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om de kwestie van de leveringsafspraken verder te bespreken.
Mijn pakket is niet geleverd op het juiste adres. Er is geen briefje in de brievenbus gedaan waar mijn pakket geleverd is..
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering van uw pakket. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. U ontvangt zo snel mogelijk een e-mail van ons met verdere informatie.

Fotopuzzel

De fotopuzzel is mooi maar het was mij niet duidelijk dat de puzzel zonder doos geleverd werd. Deze zat los in een envelop.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat de leveringswijze niet naar wens was. Uw opmerkingen worden serieus genomen en meegenomen voor toekomstige verbeteringen.
4 mei 2024
foto werkstuk partner : schilderij rennende hond zou moeten worden afgebeeld op beker : de kop van de hond is afgeknipt.
4 mei 2024
Het spijt ons om te horen over uw ervaring. We willen u verzekeren dat uw feedback in overweging wordt genomen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om deze kwestie verder te bespreken.
Fotoboek die ik gekregen heb zit helemaal geen foto.s in die ik erbij gestuurd heb Of jullie informatie is niet duidelijk
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen bij het verbeteren van onze diensten.
16 mrt 2024
Omdat er niet word gekeken of de foto wel duidelijk word Jammer maar zou het niet aan raden om hier foto te laten maken
16 mrt 2024
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We willen u verzekeren dat uw feedback wordt meegenomen bij het verbeteren van onze diensten. We zullen contact met u opnemen via e-mail om verder te bespreken.
5 nov 2023
2 bekers besteld + een kaart. Maar 1 beker ontvangen en die was ook nog kapot. Dus de helft ontvangen en ook nog stuk.
22 jun 2024
Canvas absoluut niet de kleur van de foto! Canvas is grijs terwijl de foto gelig is. Kan nu in de prullenbak. Jammer
22 jun 2024
We betreuren te horen dat het canvas niet aan uw verwachtingen voldoet. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen in onze toekomstige processen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
18 jun 2024
De poster viel erg geel uit, hierdoor helaas niet wat we hadden gehoopt en verwacht. Nu opzoek naar een glas versie.
18 jun 2024
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de poster niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen de gegeven feedback in overweging nemen en contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
14 nov 2023
Over de kwaliteit geen klachten maar dat de bezorging zeker zo'n 10 dagen duurt vind ik persoonlijk een beetje lang.
14 nov 2023
We waarderen uw feedback en nemen deze zeker in overweging. We streven ernaar om de ervaring van onze klanten continu te verbeteren. Dank u wel voor uw geduld en begrip.
HB
21 jun 2024
Helaas 4 slechte foto’s ontvangen toen ik ze bestelde gaven ze dat niet aan dat foto’s niet goed waren. Heel jammer
21 jun 2024
We vinden het spijtig om te horen dat de foto's niet aan uw verwachtingen voldeden. We zullen de gegeven feedback in overweging nemen en u via e-mail contacteren om de kwestie verder te bespreken.
25 dec 2023

Kleur op canvas

De foto was snel geleverd op canvas! Alleen vind ik de kleuren te flets… komen op het canvas niet mooi groen over.
25 dec 2023
We waarderen uw feedback en begrijpen uw zorgen over de kleuren. We zullen uw opmerkingen in gedachten houden bij toekomstige verbeteringen. Dank u wel.
21 jun 2024
Volgens de Beschrijving had de foto in zijn geheel moeten passen , echter in de praktijk was dat niet zo helaas.
21 jun 2024
We waarderen uw feedback en zullen deze zeker in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via email om verder op de beschreven kwestie in te gaan.
18 jun 2024
Het glas en aluminium erg mooi. Het canvas wat mindere kwaliteit. Soort pixels zichtbaar van het canvas papier
18 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We waarderen uw opmerking over de kwaliteit en zullen uw feedback zeker in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen.
2 jun 2024
Het doek is zeer slap gespannen over het framewerk. Bij tegenlicht is het framewerk door het doek heen te zien.
2 jun 2024
We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om de door u beschreven kwestie te bespreken.