bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

25 apr 2024

Scherpte en formaat foto’s niet constant…

De scherpte van de foto’s verschilt enorm. En ieder product van 20x20 heeft een andere daadwerkelijke afmeting
25 apr 2024
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de scherpte van de foto's en de afmetingen. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen dit in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail.
Bestelling geplaatst op 27 december en afgeleverd op 8 januari 2024. Best lange levertijd ondanks oud en nieuw
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen dat de levertijd langer was dan verwacht. We nemen uw opmerkingen in overweging om onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw geduld en begrip.
21 jun 2024
Wij blijken zelf verkeerde foto te hebben geleverd, kunnen jullie toch aangeven of dit klopt? Slechte service
21 jun 2024
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.
Waardeloos. Te laat en verkeerd product geleverd. Heb foto op kussen van iemand anders ontvangen, hoe zo AVG?
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat u een onbevredigende ervaring heeft gehad. Zonder in detail te treden, nemen we uw feedback serieus en zullen we deze in overweging nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
17 mei 2024

Goed product, maar laat geleverd

De canvas die ik had besteld was goed gelukt, niks mis mee, maar de levering duurde wel lang, ong 10 dagen
17 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. We zullen de door u beschreven kwestie met betrekking tot de leveringstijd in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
11 jun 2024
1 ster nog te veel. Voor 2de keer bestelling beschadigd geleverd door gls en canvas geeft geen gehoor!
11 jun 2024
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw feedback serieus en zullen contact met u opnemen via e-mail om de kwestie verder te bespreken.
15 mei 2024
Als je iets beloofd ook doen Bestelling geplaats op tijd voor moederdag En gisteren pas gekregen
15 mei 2024
We betreuren het te horen dat de levering niet op tijd was voor Moederdag. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
27 jan 2024

Product oké, doorlooptijd 2x zo lang als beloofd

Product oké, maar productietijd 2x zo lang als de website vermeldt en de bezorging met UPS een chaos.
27 jan 2024
We betreuren het te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback over de productietijd en bezorging is genoteerd. We zullen contact met u opnemen via e-mail om deze kwesties verder te bespreken. Bedankt voor uw geduld.
Niet ontvangen
10 feb 2024
Het spijt ons te horen dat u een probleem heeft ondervonden. We willen dit graag voor u oplossen. U ontvangt spoedig een e-mail van ons voor verdere assistentie.
11 jun 2024
Levertijd was best wel lang, en de het pakket werd gewoon buiten gezet, terwijl het regende 🥴
11 jun 2024
We betreuren het te horen dat de leveringstijd langer was dan verwacht en het pakket niet correct is geplaatst. We nemen uw feedback serieus en zullen deze meenemen in onze toekomstige serviceverbeteringen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
Ophangsysteem meebesteld en niet geleverd. Gemeld en geen resctie meer. Toch 10 euro gestolen
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We waarderen uw feedback en zullen dit in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. We zullen binnenkort contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
18 jan 2024
Duurde lang voor levering. Lijst van 1 schilderij diet goedkoop aan. Heel licht van gewicht
18 jan 2024
We waarderen uw feedback en zullen dit meenemen in onze overwegingen. We streven ernaar om de ervaring van onze klanten voortdurend te verbeteren. Dank u wel.
26 dec 2023
Jullie hebben het verkeerde product geleverd , waardoor mijn kerstcadeau niet door kon gaan
26 dec 2023
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We waarderen uw feedback en nemen deze zeker in overweging. We nemen zo snel mogelijk contact met u op via e-mail om uw zorgen te bespreken. Bedankt voor uw geduld.

Sehr. Schlecht .

Alle fotoplakate waren sehr undeutlich und unbrauchbar, sehr schlecht. €120 verschwendet.
Antwoord van bestecanvas.nl
Es tut uns leid zu hören, dass Sie mit den Fotoplakaten nicht zufrieden sind. Ihr Feedback ist uns wichtig und wir werden dies berücksichtigen. Wir werden Sie per E-Mail kontaktieren, um weitere Details zu besprechen.
Komt helemaal verkreukd binnen met vervoeren niet goed gegaan en niet in koker vervoerd
22 mei 2024
Heb 2 weken moeten wachten tot pakket binnen was. Zoek een betere vervoerder ipv GLS!
22 mei 2024
We betreuren het te horen dat de leveringstijd niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen uw feedback in overweging nemen en nemen per e-mail contact met u op om de situatie verder te bespreken.
Ander bedrijf nemen die jullie verzendingen doet. 1 week wachten slaat kant nog wal.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het te horen dat de verzending niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen deze in overweging nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
24 feb 2024
De kwaliteit is echt heel matig Niet scherp en erg donker. Ook niet recht op het doek
24 feb 2024
We betreuren het te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit. We nemen uw feedback serieus en zullen dit meenemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen om verder te praten over uw ervaring.
Hoe kan ik 28 mokken bestellen, in 1 keer en maar 14 van krijgen???? Heel slecht dit!
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen u via e-mail contacteren om deze kwestie verder op te volgen.
Ik heb een kaartje erbij betaald, die niet de mijne ik kreeg een duits kaartje erbij
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We nemen uw feedback serieus en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.