bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

Doek is niet strak, zitten bobbels in.
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We waarderen uw input en zullen dit meenemen ter verbetering. We zullen contact met u opnemen via e-mail om verder te bespreken.
De houten blokjes waren zeer klein
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback. We streven ernaar om de beste kwaliteit te leveren. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen voor toekomstige verbeteringen. Dank u voor uw beoordeling.
24 mei 2024
Geen pakket ontvangen tot heden.
24 mei 2024
We betreuren het te horen dat er problemen zijn met de levering. Uw ervaring is belangrijk voor ons en we zullen via e-mail contact met u opnemen om de situatie verder te bekijken.
22 mei 2024
De levering bes wel lang gewacht
22 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de wachttijd voor de levering langer was dan verwacht. We zullen via e-mail contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.
JR
Johan R.
BRUGGE
16 apr 2024
Te ruw doek voor kleine formaten
16 apr 2024
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat het doek misschien te ruw is voor kleinere formaten. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze in overweging nemen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
17 feb 2024

slordig

randen niet goed afgewerkt of los
18 feb 2024
We betreuren het te horen dat u niet helemaal tevreden bent. We waarderen uw feedback en zullen deze meenemen. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail.
Het kussen kwam een dag te laat.
Antwoord van bestecanvas.nl
We betreuren het dat uw ervaring niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is belangrijk en zal in overweging worden genomen. We zullen via e-mail contact met u opnemen.
23 dec 2023
Erg netjes en zorgvuldig verpakt.
23 dec 2023
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u tevreden was met de verpakking. We streven ernaar om deze standaard in alle aspecten van onze service te handhaven.
18 jun 2024
De bestelling is niet ontvangen
18 jun 2024
We betreuren het dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. We zullen dit probleem verder onderzoeken en nemen spoedig contact met u op via e-mail om tot een oplossing te komen.
24 mei 2024
Verzending niet op beloofd tijd
24 mei 2024
Bedankt voor het delen van uw feedback. We zullen deze in overweging nemen en contact met u opnemen via e-mail om de kwestie verder te bespreken.
23 apr 2024
In zijn geheel slordig afgewerkt
23 apr 2024
We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is van cruciaal belang en we nemen deze ter harte. We zullen u via e-mail contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.
18 feb 2024

Kreeg de foto met een beschadiging aan de zijkant jammer

Kreeg de foto met een beschadigd
18 feb 2024
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om verder te bespreken.
26 okt 2023
Hele slechte afdruk van de foto.
27 okt 2023
We betreuren het dat de afdruk van de foto niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen uw frustratie. We zullen dit zorgvuldig onderzoeken en zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om dit te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
28 mei 2024
Duurt heel lang voor binnen is
28 mei 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We begrijpen dat de wachttijd frustrerend kan zijn. We zullen per e-mail contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.
15 mei 2024
Kwaliteit goed, lange levertijd
15 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de levertijd langer was dan verwacht en zullen uw opmerkingen meenemen in onze evaluatie om onze service te verbeteren. We zullen per e-mail contact met u opnemen om verder op de kwestie in te gaan.
18 jun 2024
Levering en service is slecht.
18 jun 2024
We vinden het jammer om te horen dat de levering en service niet aan uw verwachtingen voldeden. We zullen de feedback in overweging nemen en nader contact met u opnemen via e-mail om de kwestie te bespreken.
4 nov 2023
De kwaliteit ziet er niet uit
4 nov 2023
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit. Uw feedback is waardevol en helpt ons te verbeteren. We zullen deze kwestie grondig onderzoeken en nemen zo snel mogelijk contact met u op via e-mail om dit verder te bespreken. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
Zie overal vlekken op de foto
24 nov 2023
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.

Ik vond de levertijd te lang. 5 werkdagen.

Ik vond de levertijd tenlang
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en nemen dit zeker in overweging. Het is belangrijk voor ons om te horen hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. Bedankt voor uw geduld en begrip.
24 dec 2023
Ik kreeg me geld niet terug
24 dec 2023
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.