bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

24 feb 2024
Er zit vlekken in de canvas
24 feb 2024
We betreuren het te horen van de vlekken. Uw feedback is waardevol en we zullen dit meenemen in onze verdere verbeteringen. We zullen per email contact met u opnemen.
Ik heb nog niks ontvangen……
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We stellen uw geduld op prijs in deze zaak. We zullen u via e-mail bereiken om deze kwestie verder te bespreken.
30 mrt 2024
Lijkt niet meer op de foto
30 mrt 2024
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is belangrijk voor ons en we zullen deze zeker in overweging nemen. We zullen via email contact met u opnemen.
20 jun 2024
Bestelling is beschadigd
20 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het jammer om te horen dat er problemen zijn opgetreden. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
2 mei 2024
Hele slechte afbeelding
2 mei 2024
Het spijt ons te horen dat de afbeelding niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is waardevol en helpt ons te verbeteren. We nemen contact met u op via e-mail om verder te bespreken. Dank u.
Foto's zaten door elkaar
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat de foto's door elkaar zaten. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
Kwaliteit valt erg tegen
SN
Sandra N.
Barendrecht
2 nov 2023
Vond het erg lang duren
20 mrt 2024

De snelheid van leveren kan veel beter.

De snelheid van leveren
Antwoord van bestecanvas.nl
We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We streven altijd naar een efficiënte bezorgservice en uw feedback is waardevol. Dank u wel.
Prachtig canvast plaat
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat je de canvasplaat mooi vindt. We streven er altijd naar om onze klanten een positieve ervaring te bieden. Bedankt voor je feedback.
11 nov 2023
Snellere koeriersdiest
11 nov 2023
We waarderen uw feedback en danken u voor het delen van uw ervaring. Uw opmerking over de snelheid van de koeriersdienst wordt ter harte genomen voor toekomstige verbeteringen.
veel te laat geleverd
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan de verwachtingen voldeed. We nemen uw feedback ter harte en zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken. Bedankt voor uw geduld en begrip.
17 mei 2024
Levering was traag.
17 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. We zullen uw opmerking over de leveringssnelheid in overweging nemen en verder onderzoeken. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
RV
Robin v.
Bergen op Zoom
Verzenden duurt lang
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen dat de verzendtijd een belangrijk aspect is. We zullen uw feedback meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Dank voor het delen van uw ervaring.
11 jun 2024
Te lang verzonden.
11 jun 2024
We betreuren het te horen dat de verzendtijd niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
9 mei 2024
Duurt veel te lang
9 mei 2024
We betreuren het te horen dat de timing niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken en te begrijpen.
Nog niks ontvangen
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw geduld en begrip. We zullen via e-mail contact met u opnemen om dit verder te bespreken.
Proces van levering
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback over het leveringsproces. Het is altijd ons doel om de beste service te bieden. Uw opmerkingen helpen ons om onze diensten te verbeteren. Heel erg bedankt.
Niet juist geleverd
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback en zullen deze in overweging nemen. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken.
16 nov 2023
Foto is beschadigd
16 nov 2023
Het spijt ons te horen over uw ervaring. Ons team wil graag meer leren over de situatie. U kunt een e-mail van ons verwachten voor verdere assistentie.