bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

5.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.867 beoordelingen in totaal

Ik ben ontzettend blij met mijn tapijt! Had een hele leuke foto gemaakt (met behulp van wat fotoshop) van mijn hond die op zn rug ligt en omhoog kijkt met bloemen waar hij op ligt. Hij is er heel mooi uitgekomen. Ook ben ik blij met dat het kleed niet verschuift, dat vind ik wel heel belangrijk. Ik kon zo vandaag ook een aardig zware doos duwen van mijn stenen vloer zo op het kleed zonder dat het vouwde of iets, zo goed blijff het liggen. Het gehele process duurde volgensmij tot het hier thuis aangekomen was duurde ongeveer 9 dagen weken, vind ik prima.

19 jun 2024
Producten zijn prima, daar zijn die 3 sterren oor. De bezorging was echter ver ondermaats. Bij levering van de eerste bestelling liet de bezorgdienst me uren wachten en de maaltijd uitstellen (ik wil rustig kunnen eten zonder gestoord te worden) om vervolgens doodleuk niet op te komen dagen. De volgende dag is het pakket alsnog geleverd maar ver voor het aangegeven tijdvak. Bij de tweede bestelling hanteerde de bezorgdienst een tijdvak van 08:00-21:30 (!) uur. En dus moest ik de hele dag thuis blijven om het in ontvangst te kunnen nemen. Bleek het ook nog eens om een pakketje te gaan dat in de brievenbus kon worden bezorgd. Het bedrijf heeft een zgn live tracking maar dat functioneert niet. De standaard tracking wordt slechts summier bijgewerkt. Al met al ben ik zo ontevreden met de bezorging dat ik heb besloten om geen aankopen meer te doen bij BesteCanvas. Er zijn gelukkig genoeg bedrijven die dit soort producten leveren en de bezorging laten verrichten door DHL, daar heb ik nooit problemen mee.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

5 nov 2023
Slechte kwaliteit
11 feb 2024
Kwaliteit afdruk
11 feb 2024
We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen over de afdrukkwaliteit serieus. We streven ernaar om voortdurend te verbeteren en uw feedback helpt ons daarbij. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven.
Kapot geleverd
Antwoord van bestecanvas.nl
Het spijt ons te horen over uw ervaring. We nemen uw feedback zeer serieus. We zullen contact met u opnemen via e-mail om dit verder te bespreken. Dank u voor uw geduld.
7 nov 2023
Heel slecht.
PS
PW S.
Zoetermeer
Tevreden
27 jan 2024
We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent. We streven ernaar om onze diensten continu te verbeteren voor een nog betere ervaring. Bedankt voor het delen van uw mening.
21 jun 2024
Bedankt voor uw recensie. Onze excuses voor het ongemak, en we willen uw probleem zo snel mogelijk oplossen. We hebben al per e-mail contact met u opgenomen en wij zien uw antwoord tegemoet.
21 jun 2024
Bedankt voor je 3-sterren beoordeling! Als er iets was dat niet aan je verwachtingen voldeed, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We horen graag hoe we je volgende ervaring beter kunnen maken.
18 jun 2024
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat uw ervaring niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw mening en nemen uw opmerkingen serieus. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
18 jun 2024
We waarderen uw feedback. We zullen contact opnemen via e-mail om de beschreven kwestie verder te bespreken en een passende oplossing te zoeken.
1 jun 2024
PD