Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Geïmporteerde beoordeling

Mooi assortiment hoofdmode, voor ieder wat wils

Mooi producten aangekocht alleen de verkeerde maatkeuze gemaakt. Na het retourneren van de bestelde zaken binnen twee dagen het geld terug op rekening. Prima service dus!!
11 mei 2024
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, met zorg verpakt.

Ik heb veel gemak en warmte gehad van pet Pete afgelopen winter. Nu gaan we de lente en zomer tegemoet. Ik hoop veel gebruik te kunnen maken van linnen pet Alain.
13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Good quality and selection of hats. Very prompt, friendly and helpful client support. Small issue with size chart that in my view should show size 58 as medium and not large to avoid unnecessary returns

Nice hat exactly as I wanted except it was too large. Client support was fantastic enabling me to return the hat promptly and to easily arrange a replacement
25 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Na de site gevonden te hebben was ik positief verrast door de variëteit aan mogelijkheden m.b.t. petten met UV-bescherming.

De bestelde pet werd snel geleverd en was keurig verpakt. De pet was exact zoals ik op de site had gezien en daarom is dit een succesvolle aankoop voor mij.
25 okt 2023
29 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Klantvriendelijk, zonder geouwehoer, dus bijzonder prettig .

Eerlijke informatie, mijn aankoop overtrof mijn verwachtingen en al gaat het vriezen dat het kraakt , ik kijk er naar uit want mij kan niks gebeuren.
29 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Design hoofddeksel, UV+ bescherming.Goede omschrijving. Nette website.

Zeer goed, ik draag alleen maar Hatland ivm UV+ bescherming. Mooie uitstraling. Ik heb verschillende modellen. Ik beveel dit bedrijf bij mensen aan
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Een ruime keuze in petten en hoeden. Makkelijk te bestellen en verzorging van de verzending is prima.

Ik heb in der tijd al verschillende petten besteld en nu voor de eerste keer een hoed. De kwaliteit is van petten en nu van de hoed is heel goed.
28 sep 2023
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Heb al jaren dat ik dit merk koop

Ik koop altijd zonnekleppen van dit merk! Gebruik het ook in de winter omdat ik geen lucht kan filteren! Dit merk klep is voor mij heel fijn!
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede service top, ook met de ruiling geen enkel probleem, netjes op tijd en mooi verpakt.

Super assortiment voor mijn heerlijke vent, heel blij met het gekozen product, met het winterweer nu in ons land, zijn wij blij met Harland.

Hoed zit erg prettig

De eerste keer op straat en het eerste complimentje was binnen, wat staat die hoed jou goed, van een persoon die ik niet kende, leuk toch 😃
Geïmporteerde beoordeling

Ik was op zoek naar een pet met opvouwbare klep. Op internet gezocht en ik kwam bij Harlan’s terecht.

Bevalt uitstekend. Dankzij de opvouwbare klep kan ik de pet gemakkelijk in mijn jaszak opbergen ( vooral tijdens het fietsen erg handig)
Geïmporteerde beoordeling

Per e-mail om advies gevraagd. Snel een reactie met een voorstel van een product dat aan mijn wensen voldeed. Erg dankbaar voor het snelle en fijne advies. Product werd dezelfde dag nog verzonden. Super fijn.

Pet voldoet aan de verwachtingen. Kleur is mooi en erg functioneel door de brede en extra grote klep en past perfect op een groot hoofd.
3 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goed website, snelle levering, keurig verpakt, artikel naar verwachting

Ik heb mijn zoon er echt heel blij mee gemaakt, super mooie coole hoed voor zijn buitenwerkzaamheden, bescherming tegen de zon
3 mrt 2024
12 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Een ruime keuze en snelle levering.

Na meerdere keren een goedkopere hoed te hebben gekocht, nu geïnvesteerd in een duurdere. En dat merk je. Hij zit als gegoten!
12 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Voor de tweede keer een platte pet besteld. Wederom erg tevreden met de keuze mogelijkheid , de snelheid van leveren en product zelf.

Wederom voldeed het product aan de verwachtingen en kwam overeen met het getoonde op de website. Weer dikke duim omhoog.
Geïmporteerde beoordeling

Betrouwbaar, goed assortiment, gunstige voorwaarden v.w.b retourneren.

De flatcap voldoet aan de verwachtingen. Goede pasvorm, goede maat, mooie stof, kleur komt overeen met foto op de site.
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooie producten en snel geleverd

Ik had een mooie muts maar de wind ging gewoon door heen. Nu heb ik de mooie winddichte Hatland muts die me warm houdt
18 jan 2024
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Super snel geleverd en netjes verpakt.

Een heel mooie hoed, die jammer genoeg te groot is. Terug moeten sturen en moeten nu nog een vervanger thuis krijgen.
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke website bestelproces verloopt soepel en snel.

ik heb nu 2 petten bij Hatland gekocht. Beide zitten goed, zijn van goede kwaliteit en zien er ook nog eens goed uit.
Geïmporteerde beoordeling

Hatland levert topkwaliteit. Ook hun service en eerlijke prijsstelling maken mij een vaste klant.

Ik koop de Hatland Timber winterpet met al jaren omdat ze jaren meegaan, goed wasbaar zijn en altijd “lekker zitten”