Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Geweldige service

Ik denk dat het een super fijne hoed is. Nog even wachten op mooi weer dan gaat hij ‘ op’ . Pas na mijn verjaardag .
Antwoord van Hatland.nl
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
Geïmporteerde beoordeling

Voordeliger online dan in een winkel die Hatland petten verkoopt.

Zeer blij met mijn "Pete" platte pet. Mooi afgewerkt, draagt warm en comfortabel, stijlvol en met zorg verpakt.
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede communicatie ivm dubbele zending

Al eerder gekocht een gewaxte hoed die ik al jaren draag , is in de winter/ met koud weer afzien. Nu wol Ashford
2 mei 2024
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Flat cap die ik had was uit assortiment, eentje besteld die mijn aandacht had, was helaas iets te klein, na WhatsApp overleg met Hatland tot een nieuwe flat cap gekomen...

Ik had al 3 Hatland Flat caps, helaas was de bestelde cap, iets te klein, maar goed opgelost door Hatland..
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooie collectie van goede kwaliteit

Leuk buckethoedje maat m geruild voor maat s. Hoed is nog te groot.Ik ga nu verkleiners bestellen bij u.

vriendelijke klanten service

Bezit inmiddels 4 Hatland caps waarvan de laatste een flat cap van mooie kwaliteit met perfecte pasvorm.
Geïmporteerde beoordeling

Na wat vallen en en opstaan , uitstekend geholpen.Service en nazorg zijn hartverwarmend.Primadeluxe!

Prachtige hoed, 100% voldeed aan mijn verachtingen.En dat nog een voor een mooie prijs.Hele grote blij!
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ik heb verschillende hoeden en petten van Hatland, om de eenvoudige reden dat ze me altijd goed passen en kwaliteit uitstralen.

Heerlijk vissershoedje, makkelijk voor op vakantie en beschermt mijn kalende kruin prima tegen de zon.
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Uitgebreide keus, goed ingepakt, snelle levering, gewoon OK.

Deze pet zocht ik, heb smal hoofd en de meeste petten hebben een maat en dan zit dat achter niet fijn.
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Correcte verzending, uitstekende kwaliteit pet, zeer mooi model, passend te maken, zeer goed beschermend tegen UV stralen op je hoofd. Chapeau!!!

Voor iedereen aan te bevelen. Zeer goed beschermend tegen UV stralen voor op je hoofd. Fantastisch!!!
1 mei 2024
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel verzonden. Mooi verpakt.

Een waterdichte pet als aanvulling op de collectie. Inmiddels getest en lekker droog hoofd gehouden.
3 mei 2024
14 mei 2024

snelle service, duidelijke website

al jaren gebruiker van het product. Handig door opvouwen. beschermt goed tegen de zon. Droogt snel.
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ik zocht een heel specifieke pet en vond die bij Hatland. Keurig verzorgd en netjes opgestuurd.

Nog niet uitgeprobeerd want is een verjaarscadeau voor iemand. Die gaat er wel heel blij mee zijn!
Geïmporteerde beoordeling

Uiterst correcte klantvriendelijke service! Mooi kwalitaief erg goed assortiment welke niet onderdoet voor Ierse fabricanten!

3 flatcaps gekocht voor de zomer in mooi design en voor scherpe - sale!- prijs! Erg content ermee!
25 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Hatland heeft een uitgebreid assortiment,aangeboden op een goed werkende website.

Ik heb uit het assortiment "platte petten" een keuze gemaakt die voldoet aan mijn verwachtingen.
25 dec 2023
16 mei 2024

Alles zoals beloofd.

Prima pet, goede kwaliteit en pasvorm, maar dat wist ik al, het is niet mijn eerste Hatland pet.
16 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering van het product. Zat heel netjes ingepakt, zodat het niet kon beschadigen.

Wij hebben een paspop hoofd aangeschaft van gerecycled materiaal. Heel stevig en mooi van kleur!

Ruime keuze. Snelle verzending. Goede prijs

Ik zocht een opvouwbare pet met goede UV bescherming. Deze na lang zoeken bij Hatland gevonden.

Uitgebreide website, veel keuze

Na de bruine "Stevenson" ook de antracietkleurige uitvoering gekocht. Allebei goeie kwaliteit.
Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke omschrijving van Hoed en instructie van je maat bepalen.

Prachtige hoed ontvangen in een keurige verpakking. Ik ga er veel en lang plezier van beleven.