Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Geïmporteerde beoordeling

Duidelijke omschrijving van Hoed en instructie van je maat bepalen.

Prachtige hoed ontvangen in een keurige verpakking. Ik ga er veel en lang plezier van beleven.
Antwoord van Hatland.nl
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
Geïmporteerde beoordeling

Makkelijk en overzichtelijk. Ruime keuze in grote maten, heb uiteindelijk 2 mooie hoeden besteld die in een stevige doos snel geleverd waren.

Een groene en jeansblauwe hoed besteld en de pasvorm is goed voor mij, kleuren zijn ook mooi.
Geïmporteerde beoordeling

Goede,snelle en prettige afhandeling van onze bestelling

Prima zomerhoed met goede pasvorm.Materiaal heeft een modieuze uitstraling en draagt prettig
Geïmporteerde beoordeling

Bijzonder goede ervaring. Probleemloos contact via internet.

Het artikel wat besteld is, werd de volgende dag keurig bezorgd op het aangegeven tijdstip.

Prima produkten, mooie kwaliteit

Vorige keer kocht ik een zomerhoed en deze keer een wintermuts. Beide produkten heel mooi !
25 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mooie hoed gekocht die zeer snel werd verzonden.

Mooie, goede hoed die volledig beantwoord aan de omschrijving op de website. Zeer tevreden.
25 sep 2023
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Een enorme keuze aan hoeden en petten maakte het me moeilijk om te beslissen, maar met zo'n assortiment kun je niet misgrijpen. Snelle handling en levering maakten het af.

Superblij met mijn mooie zeegrashoed en praktische pet voor de meer sportieve momenten.
16 apr 2024
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel, correct en betrouwbaar.

Retourneren zonder problemen, maar wel op eigen kosten. Duidelijk aangegeven overigens.
16 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Betaling van mijn bestelling liep niet helemaal zoals ik had gepland..Maar ik kan niet anders zeggen dat men bij Hatland de uiterste best heeft gedaan dit prima op te lossen!Dat is een compliment waard.

Ondanks alle inspanningen bleek de hoed alsnog te groot...Dat was ontzettend jammer!!
Geïmporteerde beoordeling

ik ben heel blij met product en met de heel vriendelijk klantenservice/advies.

mijn eerst hatland item was een pet genoemd "amor" dat een heel leuk hooftdeksel is.
Geïmporteerde beoordeling

Fraaie artikelen, zeer goede kwaliteit

Een zomerpet en een winterpet gekocht, beide zeer goede kwaliteit en mooi uitgevoerd

Aanrader

Prettig bedrijf, goede service, snelle verzending en prachtige producten. Aanrader!

Grote keus hoeden

Vorige hat was 6 jaren oud en nog niet echt versleten. Nieuwe ziet er perfect uit.
1 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Al meermaals een pet gekocht. Altijd zeer goede kwaliteit

Deze pet waait beslist niet af. In verschillende kleuren al gekocht. Zeer tevreden
1 okt 2023
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ruim assortiment, snelle verzending en uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Prettig petje dat goed beschermd tegen UV-straling tijdens mijn vele wandelingen.
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Via de zaak waar ik mijn petten heb werd ik geattendeerd dat ik mijn specifieke pet via Hatland kon bestellen. Want zij konden mij niet helpen. Ik werd heel vriendelijk geattendeerd door de telefoniste op de wedsite. En mijn pet snel gevonden.

Een zeer praktische pet door de inklapbare voorklep. UV veilig en hij staat vlot.
Geïmporteerde beoordeling

Altijd snel en compleet geleverd. Geen gedoe

Product kwam al snel binnen en was goed ingepakt. Heb nooit problemen met hatland
Geïmporteerde beoordeling

De Ruston Sympatex is een mooie waterdichte baseball pet van wol. Een uniek item.
26 dec 2023

Snelle service

Mooie pet, past ook goed op wat een groter hoofd, licht en comfortabel draagbaar
26 dec 2023
11 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede overzichtelijke website. Veelzijdig assortiment. Goede informatie over levertijd en bezorging

De pet was exact als beschreven en zat asl gegoten. En dat met een lastig hoofd
11 feb 2024