Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Geïmporteerde beoordeling

Mooie producten, snelle levering, goede kwaliteit

Ik heb leren handschoenen gekocht die meer dan aan mijn verwachtingen voldoen.
Antwoord van Hatland.nl
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goede snelle service. Vriendelijke hulp bij oplossen van probleem. Mooie hoeden!

Na meting met meetlint maat XL gekocht. Deze bleek te groot. Geruild voor L.
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

prima webshop snelle levering netjes verpakt

goed product maar helaas stond mij niet goed snelle reactie naar retourneren
Geïmporteerde beoordeling

Bestelling via de site ging prima, bezorging door DHL niet op de aangegeven datum, dag later! Doorgegeven tijd was ook ruim een uur later.

Mooie hoeden, goede pasvorm, goede brede rand ter bescherming tegen de zon.
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ruim assortiment, redelijke prijzen, snelle levering

Zit prima, goede pasvorm, goede UV-bescherming door brede klep en nekflap.
20 mei 2024
19 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle service, keurig verpakt.

Goed, alleen maar S nog iets te groot, hoedverkleiber van Hatland gekocht.
19 apr 2024
17 nov 2023

Zicht een pet die net iets groter is dan 60 cm de XL is 61 cm past perfect
17 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Excellent customer service. I mistyped my delivery address and Hatland reached out immediately without delay for the correct one.

The baseball hat is exactly what I have excepted and really good quality.
Geïmporteerde beoordeling

Snel en makkelijk besteld. Ruim assortiment en de bestelde pet bevalt goed. Goede pasvorm ook.

Dit is mijn eerste linnen pet, heerlijk om te dragen op een warmere dag!

heb al 15 jaar hatland

erg goed.laatste pet ruim 10 jaar gehad....totdat de hond hem kapot beet
29 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

De oude pet van Hatland was versleten en omdat dat een ideale pet was heb ik weer gekozen voor een pet van Hatland.

Ik heb de nieuwe nog maar een paar keer op gehad dus nog geen ervaring.
29 apr 2024
29 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goede service had de verkeerde maat en kon zonder problemen hem omruilen

Voldeed aan de verwachtingen kwam goed overeen met foto en beschrijving
29 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prima onlinewinkel met enorm veel keus en goede zoekfunctie en afbeeldingen.

Mooi product, goede afwerking en gelijk aan wat je op de website ziet.
5 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Er zijn veel leuke petten en hoeden

Ze zijn erg netjes petten in pakjes en ook makkelijk flexibel bezorgen
5 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Klantenservice heeft mijn klacht gehoord en daar naar gehandeld.

Geen bijzonderheden. Mijn object was te klein, maar dat kan gebeuren.
Geïmporteerde beoordeling

Mooie collectie goed passend fijne service ook telefonisch prettig contact en opgelost ruiling anderen maat

Eerdere aanschaf blijft in model wol & binnen zijde aanrader !
Geïmporteerde beoordeling

Mooie pet. alleen de tekst GORETEX is weggevallen. Nu Sympatex label.

Fijne pet. Ik had een XL, Maar mijn nieuwe olijfgroene L zit beter.
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Mooi collectie hoeden en petten en zeer snelle levering

Prachtige vilten dameshoed die ook nog eens goed past en lekker zit
4 nov 2023
26 okt 2023

Goed website goed service

Ik heeft verkeerd hoed bestel je mag om ruilen geen probleem prima
26 okt 2023
3 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Alles helemaal naar wens. Snel geleverd

Prachtige hoed. Mooie kleur. Past bijna overal bij. Heel blij mee
3 feb 2024