nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

15 jul 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet Ilona van Nedlandic
13 jul 2024
15 jul 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet Ilona van Nedlandic
12 jul 2024
15 jul 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet Ilona van Nedlandic
8 jul 2024
15 jul 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor je laar. Met vriendelijke groet Ilona van Nedlandic
7 jul 2024
15 jul 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
1 jul 2024
12 jul 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
18 jul 2024

Verzendingsdrama

Het product is prima. Maar de verzending via gls een drama. Binnen twee weken twee keer iets besteld en beide keren later dan aangegeven bezorgd. Eerste keer een dag later, tweede keer drie dagen later. Contact gehad met gls, drama!
29 jul 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het product goed is. Vervelend dat de verzending niet helemaal goed is gegaan. We zullen dit intern gaan onderzoeken. Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic
13 jul 2024
Een week onderweg
15 jul 2024
Bedankt voor de beoordeling. De door jou bestelde tondeuse is direct vanaf onze leverancier in Duitsland verzonden. Hierdoor was de tondeuse helaas wat langer onderweg. Met vriendelijke groet Ilona van Nedlandic
4 jun 2024
De bestelling werd gedeeltelijk thuis geleverd en de rest in een parcelshop, de sokkel ontbreekt die in de handleiding staat en kan pas in September bijbesteld worden, spijtig.
5 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet in één geheel bij u is afgeleverd. De sokkel staat erbij op de handleiding omdat deze optioneel bij te bestellen is. Deze zit niet standaard inbegrepen bij de wandruif. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
MM
Maeike M.
Kollumerpomp
9 jun 2024
4 kunststof balken 175 cm besteld, prima materiaal tot nu toe, bestelling ging ook mooi vlot.
10 jun 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de producten en het bestelproces. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
15 jun 2024
Hoogwaardige producten, goede service, snelle levering.
18 jun 2024
Hartelijk dank voor deze lovende beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelling zo snel geleverd werd en dat je zo tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
6 jun 2024
Eerste aankoop gedaan. Mooie spullen. Goede levering.
10 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
31 mei 2024
Goede kwaliteit, goede prijs, prettige communicatie
5 jun 2024
Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met Nedlandic. Wij hopen u in de toekomst te kunnen helpen in onze (web)shop Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
14 jun 2024
Snelle service en fijne mensen aan het werk
18 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en ons personeel. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
10 jun 2024
Snelle levering en duidelijke communicatie
10 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn dat de bestelling zo snel bezorgt werd. Veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
HS
Hennie S.
Werkendam
18 jun 2024
Goedkoop, kwalitatief en snelle levering
25 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
15 jun 2024
Snelle service. Alles goed verpakt.
18 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
8 jun 2024
Mooi solide product. Snelke levering
10 jun 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat leuk om een foto te ontvangen. Het hangt echt netjes. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
11 jun 2024
Tracking van pakket pas laat bekend
18 jun 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Helaas hebben wij de track en trace zelf niet in de hand aangezien wij afhankelijk zijn van een pakketdienst. We zullen deze feedback doorzetten naar de pakketdienst. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
4 jun 2024
Snelle afhandeling en goed product
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met onze service en het product. Wij horen het graag als wij u in de toekomst weer kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic