nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

4 jun 2024
Snelle afhandeling en goed product
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met onze service en het product. Wij horen het graag als wij u in de toekomst weer kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
16 jun 2024
Erg positief. Fantastisch product
18 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 mei 2024
Goed product en snelle levering
24 mei 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We vinden het altijd erg leuk om foto's te krijgen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
8 jun 2024
Goede kwaliteit Goede service
10 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
15 jun 2024
Fijne snelle levering
18 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn dat de bestelling zo snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
9 jun 2024
Gewoon top
10 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor je klaar. M<et vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
19 jun 2024
25 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
14 jun 2024
18 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
9 jun 2024
10 jun 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Graag tot ziens in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
4 jun 2024
5 jun 2024
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de bestelling. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
3 jun 2024
5 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de bestelling. Indien wij u in de toekomst weer kunnen helpen horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
1 jun 2024
31 mei 2024
5 jun 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij hopen dat u veel plezier zult beleven van de bestelling. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
JO
jan o.
heerde
31 mei 2024
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor deze beoordeling. Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van de bestelling. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
BB
Bea B.
Odijk
5 jun 2024
Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de bestelling! Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de bestelling en hopen u binnenkort weer te mogen ontvangen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
5 jun 2024
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de bestelling. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
25 mei 2024
5 jun 2024
Hartelijk dank voor deze mooi beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de bestelling. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
27 mei 2024
bestelling kwam niet op afgesproken dag, toen het uiteindelijk kwam was de bestelling niet compleet; 2 dagen voor niets thuis gewacht
5 jun 2024
Wat vervelend om te vernemen dat de levering niet zo is gegaan als gehoopt. Helaas zijn wij afhankelijk van het transport en kan het daarom wat langer duren voordat de bestelling in huis is. Ik hoop dat de bestelling inmiddels compleet is, indien dit niet het geval is kunt u contact opnemen met onze klantenservice.