nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

29 okt 2023
1 nov 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij hopen dat u veel plezier heeft met de bestelling. Desirée van Nedlandic
1 nov 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. Graag tot ziens in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Desirée van Nedlandic
22 okt 2023
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
21 okt 2023
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Graag tot ziens in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
16 okt 2023
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
26 sep 2023
27 sep 2023
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic

Verzending op tijd aangeven en afleveren op bezorgadres

Antwoord van nedlandic.nl
Wat vervelend dat de transporteur zo laat pas liet weten dat ze eraan kwamen. Dit zal ik met de transporteur opnemen.. Nadat de transporteur contact met ons opgenomen had is de piste gelukkig alsnog op het juiste adres afgeleverd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
IK
Ingeborg K.
Mariënheem

Helaas niet op tijd, wel geld terug.

Wat ik besteld had zou binnen 2 a 3 dagen bezorgd moeten kunnen zijn volgens de website. Er werd na 3 dagen gemaild dat het nog een week zou duren, of ik de producten dan nog wilde; ja, anderhalve week is best ok. Na die week kreeg ik mail dat het nog 3 weken zou duren, dit vond ik echt te lang. Gelukkig werd het aankoopbedrag per direct terug gestort.
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat je ondanks de annulering van je bestelling toch tevreden bent over ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Mijn palen zijn 9 cm doorsnede volgens omschrijving zou dop moeten passen. Maar ik heb ze met föhn moeten verwarmen om ze over de paal te krijgen.
Antwoord van nedlandic.nl
Erg bedankt voor de beoordeling. Het klopt dat de doppen erg strak zitten. Doordat de doppen strak zitten blijven de doppen beter zitten dan wanneer de doppen er makkelijk omheen schuiven. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
21 nov 2023
Artikel was op voorraad is verzonden. track en tracé zegt ligt in depot en daar ligt het al een week!!
Antwoord van nedlandic.nl
Wat vervelend dat het pakket zo laat geleverd werd. U kunt altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft over waar een pakket blijft. Dan kunnen wij contact met de vervoerder opnemen en zo voor een passende oplossing zorgen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
2 okt 2023
Een betere transporteur nemen levering half komen met een barrel aangereden niet echt professioneel
11 okt 2023
Bedankt voor de feedback, we hebben dit aan de transporteur doorgegeven. Wij doen ons best om altijd met goede en professionele transporteurs samen te werken. Gelukkig is het tweede gedeelte van de bestelling na contact goed aangekomen. Wij hopen dat je ondanks de bezorging veel plezier hebt met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
DD
Dorothy D.
Wijnandsrade
Een net was na een dag al kapot middenin het met een groot gat
DK
Dorien K.
Roosendaal
7 jan 2024

Niet geleverd

Heb nog steeds niets ontvangen, dus kan niet beoordelen
19 okt 2023
Vroeg5 x 5 kg. kreeg 1 x 25 kg.
Antwoord van nedlandic.nl
U had inderdaad 5x de 5kg besteld. Dit hebben wij ook bij onze leverancier besteld. Ik heb dit met onze leverancier opgenomen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
9 mei 2024
14 mei 2024
Wat jammer dat we de door u benodigde hekken niet op voorraad hadden en dat we er ondanks telefonisch contact waar diverse opties geopperd werden u niet konden helpen. We hopen dat u de hekken nog optijd hebt kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic