nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

goeie communicatie, snelle levering en goed materiaal.
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We staan graag nog een keer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
7 apr 2024
Snelle levering , goede prijs en een mooie catalogus.
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen u snel nog een keer te kunnen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 sep 2023
Keurig op tijd! Goede afhandeling . Ziet er netjes uit
25 sep 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat de hele bestelling goed is aangekomen. We hopen dat u veel plezier met de bestelling heeft. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
4 nov 2023
Uitstekende klantenservice! En zeer snelle levering.
10 nov 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. We hopen u nogmaals in onze (web)shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
18 mei 2024
Snelle en vlotte levering, alles netjes ingepakt
24 mei 2024
Hartelijk dank voor deze beoordeling. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic

Prima bedrijf!

Product zoals omschreven en snel Verzonden 👌
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, ik wens u veel plezier van de bestelling. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
15 nov 2023
Snelle levering en duidelijke communicatie.
17 nov 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen u nog veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
CS
28 jan 2024
Vriendelijke klantenservice,goed product.
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze klantenservice en het product. Veel plezier gewenst van de bestelling! Desiree van Nedlandic
KR
Katrien R.
Antwerpen
21 jan 2024
Snelle levering en zeer goede kwaliteit
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor deze zeer lovende beoordeling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
AK
A. K.
Boelenslaan
Makkelijk bestellen en snelle levering
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat je het geheel zo makkelijk en snel vond gaan. We hopen je snel weer een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
correcte levering correcte kwaliteit
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat fijn dat de bestelling zo snel geleverd werd. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
16 mrt 2024
Goede producten en snelle levering
20 mrt 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. We hopen u nog eens in onze (web)shop te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Snelle aflevering en prima product.
Antwoord van nedlandic.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling en mooie foto! Ik wens je veel plezier van de bestelling. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
Snelle verzending en prachtig spul
17 apr 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en onze producten. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
GV
Gert Jan v.
Dodewaard, Niedelande
16 apr 2024

Mooie hooiruif

Snelle levering. Goede kwaliteit.
23 apr 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de kwaliteit. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Mooie producten, snel verstuurd.
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
LV
Lorene v.
Someren
Goede service en goede producten
Antwoord van nedlandic.nl
Bedankt voor de beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de service en het product. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
Goede producten en Goede service!
14 okt 2023
Hele fijne netten, snel geleverd
16 okt 2023
Hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de netten en met de levering. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic.
26 apr 2024
Goede levering en goed materiaal
26 apr 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de producten. We wensen u nog veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic