nedlandic.nl- Logo - Beoordelingen

nedlandic.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.696 beoordelingen in totaal

Produit de qualité à prix abordable - nous sommes très satisfaits de l'achat! Pour la livraison, nous n'avions pas été informés de la date et l'heure de livraison, par chance quelqu'un était sur place pour réceptionner la marchandise. De plus, le livreur n'avait aucun moyen de décharger la marchandise (palette): nous avons heureusement du matériel agricole qui a permis cela, mais c'aurait été un gros problème!

Beter verzending aangeven en wanneer het verwacht kan worden, en niet 20 minuten van te voren. Ook de bestelling naar het bezorgadres brengen en niet naar het factuur adres.

Beoordelingen voor nedlandic.nl

Blij met het product en het aanbod maar de verzendkosten zijn toch wel behoorlijk hoog voor slechts 1 product. Begrijp dat er gekozen is voor een bepaalde verzenddienst, maar voor kleinere pakketten zou er misschien een alternatief kunnen voorzien worden
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wij proberen onze pakketten zo goedkoop en snel mogelijk te verzenden. Hierom hebben wij alle pakketzendingen ondergebracht bij 1 vervoerder. Zouden wij een andere vervoerder voor kleinere pakketten inhuren, dan zou dit inhouden dat de kleine pakketten 1 tot 2 keer per week afgehaald zouden worden waardoor u veel langer zou moeten wachten op uw pakket. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic

Compliment

Levering liet een paar dagen op zich wachten door bezorgdienst. Nedlandic gebeld en een paar uur daarna alsnog geleverd. Mijn complimenten voor Nedlandic, dit zo snel te hebben opgelost. Verder blij met mijn opstap
14 nov 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de opstaphulp en met onze hulp. We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, of dat met advies is of door een bezorgdienst te bellen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
Uitstekend geholpen, artikel werd veel later geleverd dan verwacht. Netjes contact, uiteindelijk goed alternatief geboden en restant netjes terug gestort
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en onze medewerkers. We wensen u nog veel plezier met de ruif. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic

Goede service

Pakket was snel geleverd, echter niet compleet. Een telefoontje was genoeg om het op te lossen, de dag erna het ontbrekende in huis. Top service!
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt oor de beoordeling. Jammer dat de bestelling in eerste instantie niet volledig geleverd werd. Gelukkig hebben we alles naar wens kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
14 nov 2023
De bezorging was iets later als verwacht maar de voerbak is top. Hij hangt inmiddels en mijn paardje eet een stuk rustiger met de ruime bak
14 nov 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling en leuke foto. Wat jammer dat de bezorging iets langer duurde, maar gelukkig is de bak goed bij je aangekomen. Wat fijn om te lezen dat je knappe paard nu rustiger eet. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 sep 2023

Top service!

Het ging even systematisch niet goed met mijn order maar gelukkig snel reactie via de mail en binnen 24 uur is het pakket keurig bezorgd.
26 sep 2023
Wat fijn dat het allemaal opgelost is en dat het pakket zo snel bezorgt werd. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
23 apr 2024
Mooi materiaal, makkelijk werkende site. Goede communicatie, en snelle reactie op mn vraag. En het werd redelijk snel geleverd!
26 apr 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het bestelproces. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
18 apr 2024
Ik had zelf een fout gemaakt en de verkeerde maat besteld. Geen probleem, kon gewoon teruggestuurd worden.
23 apr 2024
Heel erg bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons bedrijf en de service. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
3 feb 2024
Ik werd gebeld omdat het artikel wat ik wilde bestellen niet op voorraad was en of ik wilde wachten hierop!
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij proberen altijd onze klanten op de hoogte te houden van de bestelling. Ik zie dat uw bestelling is geleverd, ik wens u veel plezier van het hooinet. Met vriendelijke groet, Desiree van Nedlandic
Super vriendelijk aan de telefoon enige nadeel bezorg moment aangegeven door transporteur klopt niet
1 nov 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met het telefonische contact. Wat jammer om te horen dat het bezorgmoment niet klopte. Ik hoop dat u veel plezier heeft met de bestelling. Desirée van Nedlandic.
11 feb 2024

Prima ervaring mee!

Twee keer als prima ervaring mee! Eerste keer een beschadigde drinkbak ontvangen en top opgelost 👍
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn dat het naar tevredenheid opgelost is. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
31 okt 2023
Snelle levering, vind alleen de transportkosten veel te hoog. Hoe meer je besteld hoe hoger !!!
1 nov 2023
Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat de bestelling snel is geleverd. De verzendkosten worden berekend op formaat, gewicht en aantal pakketten. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Desirée van Nedlandic
Snel en goed geholpen. Bestelling was niet compleet maar ontbrekende deel is snel nageleverd
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet compleet geleverd werd. Wel fijn dat het ontbrekende deel snel is nageleverd. We wensen je nog veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
WG
Wendy G.
Vledderveen
7 apr 2024
Super service! Ook telefonisch bij informatie vragen over een product erg fijn geholpen.
Antwoord van nedlandic.nl
Heel erg bedankt voor de lovende beoordeling. We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen en te adviseren. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
24 okt 2023

Goede ervaring

Persoonlijk en denken met de klant mee. Goede eerste ervaring! Was ook snel geleverd.
1 nov 2023
Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad! Desirée van Nedlandic
TV
T v.
Ter Apel
23 dec 2023
Snelle levering de slowfeeder is een mooi stevig net met 2 verschillende maten
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de slowfeeder. Desiree van Nedlandic
Mooi materiaal, goede prijs/kwaliteit. Snelle en correcte levering.
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor deze lovende beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. We hopen u snel nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
IV
Ingrid V.
Zaventem
Heel stevige kwaliteit van hooinetten. Jaren plezier van!!!
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hooinetten. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
13 jan 2024
Super snelle levering. En zeer tevreden met het product
Antwoord van nedlandic.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Ilona van Nedlandic
5 mei 2024
Hebben Sprungstangen bestelt, met Covers, dat was top!
13 mei 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met de producten! Met vriendelijke groet, Bernadette van Nedlandic