Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Handige website, best profiel aan te maken voor beheer eigen collectie. Vriendelijke en duidelijke persoonlijke feedback bij mailverkeer.
Geïmporteerde beoordeling
Heel leuke kaartjes, gemakkelijk zelf bij te werken. Daarnaast word je supervlot geholpen bij het verder personaliseren van de kaartjes!
16 mrt 2024
Beste Ang�lique,Bedankt voor delen van je recensie. Goed te horen dat we je bij hebben mogen staan in het personaliseren van de kaarten.Ook bij een volgende bestelling staan we graag voor je klaar! Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe - Geboortekaartjes
31 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes en goede service mbt proefdruk. Foliekleur was ook heel erg mooi. Kregen van iedereen leuke complimentjes over de kaarten
1 nov 2023
Beste Kim,Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en de kwaliteit van de geleverde kaartjes! Veel geluk gewenst met jullie kindje!Met vriendelijke groeten, CarlaHippe-geboortekaartjes
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel makkelijk te ontwerpen, super simpel te bestellen en snelle leveringstermijn! Wij kregen heel wat complimenten over onze kaartjes!
4 mei 2024
Beste Yentl,Bedankt voor je waardevolle review, super om te horen dat je zo tevreden bent! Voor wat betreft jouw verbeterpunt, dit is intern gemeld en wordt zeker serieus opgenomen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Made for Moments
17 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijne overzichtelijke website, makkelijk om kaartjes aan te passen naar wens, fijne klantenservice en onwijs mooie geboortekaartjes.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste F,Bedankt voor je waardevoller review! Wat fijn om te lezen dat je alles rondom je bestelling zo positief hebt ervaren. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan staan we voor je klaar.Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
3 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het ging snel en vlot. De proefdruk was mede voorzien van diverse opties zodat we voor de definitieve druk de opties konden afwegen
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Genoeg optie, alleen jammer dat niet alle afbeeldingen voor elk kaartje beschikbaar zijn.Data base mag in dat opzicht uitgebreider.
10 nov 2023
Beste S,Bedankt voor je waardevolle review!Wij werken op Hippe Geboortekaartjes samen met veel verschillende ontwerp(st)ers. Vanwege copyright is het helaas niet mogelijk om elke afbeelding op elk kaartje te gebruiken. Wanneer je een combinatie hebt gevonden welke je niet kunt maken, is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen! Onze ontwerpstudio kijkt graag mee of wij vergelijkbare elementen kunnen samenvoegen van een enkele ontwerp(st)er. Hopelijk kunnen we jullie zo toch helpen om een mooi kaartje naar wens te realiseren!Voor vragen en opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen!Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Superfijne service, ons geboortekaartje was zo gepersonaliseerd met behulp van jullie. Hele snelle levering vonden wij ook super.
22 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super leuk kaartje gemaakt bij hippe geboortekaartjes! Was makkelijk om te doen en we hebben precies zoals we hem wouden hebben.
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijn programma om je kaarten mee te bewerken. De keuze is groot, inspiratie genoeg maar ook weten wat je wilt is dan belangrijk.
29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg blij mee ze controleren het eindproduct en geven aan wanneer ze twijfelen of het design helemaal p het kaartje past of niet.
Geïmporteerde beoordeling
Goede website, bewerking van het kaartje is makkelijk. Jammer dat je geen items van andere kaarten in jou kaart kunt gebruiken.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Maaike,Bedankt voor je feedback. Het kan inderdaad voorkomen dat een designer een kaart heeft ontworpen, hierbij is het niet mogelijk de afbeeldingen in een andere kaart te gebruiken. Dat geldt natuurlijk niet voor alle kaartjes gelukkig! Weet dat we graag met je meekijken in de toekomst wat mogelijk is.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super mooie geboortekaartjes bij jullie aangekocht ! Ook snelle service en levering bedankt ?? Ik ben een zeer tevreden klant !
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
In één woord: top! Makkelijke site om zelf uw kaartje te ontwerpen. Zeer snelle levering en heel netjes verpakt. Wij zijn fan!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Kelly,Goed te horen dat jouw ervaring zo positief is! Fijn dat wij er een fan bij hebben.We staan graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
7 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel goed! Veel keuze tussen de ontwerpen. Wij hadden een foutje op ons kaartje en gelukkig werden wij hierover gecontacteerd.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Lana,Bedankt voor het delen van je ervaring. Goed te horen dat we positief hebben bijgedragen aan jullie kaartje. Hopelijk mogen we in de toekomst weer voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Super snelle service en makkelijk een eigen geboortekaartje te ontwerpen. Ik heb Hippe Geboortekaartjes als heel fijn ervaren
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Sharilyn,Wat fijn dat je jouw positieve ervaring met ons deelt! Mooi dat we hebben kunnen bijdragen aan het maken van een persoonlijk ontworpen geboortekaartje.Weet dat wij graag weer voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn super blij met het geboortekaartje van Mon. Mooie, frisse, goede kwaliteit. We kregen al heel veel leuke reacties.
15 mei 2024
Beste Janne,Hartelijk dank voor je review. Wat fijn dat jullie ervaring zo positief is! Weet dat we graag weer voor je klaarstaan! Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
In de kraamweek heb ik per ongeluk de verkeerde kaartjes besteld. Voor de juiste kaartjes kwamen ze me tegemoet, heel fijn!
25 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Met het ruime aanbod en het gemak van het maken van jouw perfecte ontwerp, maakt dat we hier onze kaartjes hebben besteld!