Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Fijne en makkelijke editor waardoor wij ons kaartje uniek hebben kunnen maken. Fijne support en oplettendheid van de medewerkers die meekijken en meedenken!
Geïmporteerde beoordeling
Super ervaring, snelle levering, en ze contacteren je als er iets niet klopt of als ze een beter voorbeeld hebben en contacteren je als er een fout instaat.
Geïmporteerde beoordeling
Top service, konden genoeg vragen stellen. Ook over de levering werden wij keurig op de hoogte gehouden. Kaartjes zijn precies zo geworden zoals wij wilden.
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eigen design geupload en alles vlot verlopen. Vooral eerst het testpakket om het soort papier te kiezen is TOP! Ik zou het zeker nog eens opnieuw gebruiken.
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg blij mee! Dit is de tweede keer dat wij onze geboortekaartjes bij HippeGeboortekaartjes hebben besteld. Fijne snelle service! Super kwaliteit!
Geïmporteerde beoordeling
We hadden onze kaartjes snel.We moesten ons kaartje wel aanpassen (geen ronde hoeken en geen folie) anders hadden we onze kaartjes pas 2 dagen later.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Jolien,Bedankt voor het delen van je ervaring. Het klopt dat verschillende afwerkingen van het drukwerk ook andere verwerkingstijd hebben. Goed te horen dat jullie uiteindelijk heel blij zijn met het resultaat.Weet dat we ook in de toekomst graag weer voor jullie klaarstaan.Met vriendelijke groet, Sofieke Hippe - Geboortekaartjes
20 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Wij zijn super blij met het eindresultaat van ons geboortekaartje. De service vanuit het bedrijf is ook top. Zeer oplettend en meedenkend, erg fijn!
Geïmporteerde beoordeling
Heel erg leuk om zelf in handen te hebben hoe je het kaartje wil maken en welke variatie aan mogelijkheden er zijn om toe te passen op een kaartje
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kwaliteit kaartjes, echt heel erg blij mee. Tevens een leuk geschenkje ontvangen.Enorm veel keuze en alles aanpasbaar naar wens. Heel fijn.
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super unieke kaartjes. Ons olifanten kaartje is zo mooi geworden. Allemaal leuke reacties. De website werkt ook heel makkelijk. En snel verzonden.
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede kwaliteit kaartjes. En ene top service, door een spel fout moest ik opnieuw de kaartjes bestellen en de service die wij kregen was echt top
Geïmporteerde beoordeling
Super goed, wij hebben ons kaartje helemaal zelf kunne ontwerpen met ruime keuze aan thema's en andere toevoegingen. Persoonlijker kan het niet!
17 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben nog steeds onder de indruk hoe ik 15 min (!) na een hulpvraag voor ons kaartje, het aangepaste design kreeg toegestuurd. Perfecte service
17 dec 2023
Beste Willemijn,Bedankt voor je waardevolle review! Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
18 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super goede ervaring! Snelle levering en onwijs veel mooie keuzes. Fijn dat er bij de eerste proefdruk diverse papiersoorten worden bij gestuurd
Geïmporteerde beoordeling
Mooi welkomstpakket ontvangen bij proefdruk om ons nog beter op weg te helpen. Veel mogelijkheden qua design. Snelle service en goede kwaliteit.
Geïmporteerde beoordeling
Fijne website, er was een probleem met de bezorgde kaarten. Die hebben ze opnieuw geleverd op eigen kosten. Top service en fijne communicatie.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Hasan,Bedankt voor de prachtige review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!We hebben jullie graag geholpen hoor, veel geluk samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Bij onze beide kindjes kaartjes besteld bij hippe-geboortekaartjes.nl. Wat een mooie kwaliteit! Snel binnen en voldoet aan alle verwachtingen.
28 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Na proefdruk en goed contact met de klantenservice, een stoer en mooi afgewerkt geboortekaartje ontvangen. Al veel leuke reacties op gekregen!
29 okt 2023
Beste Liza, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantenservice en kwaliteit. Veel geluk gewenst!Met vriendelijke groeten, MireilleHippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Fijne site om aan de hand van een bestaand kaartje je eigen ideeën verder vorm te geven zonder dat je daar zelf heel creatief voor moet zijn.
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prettige site en goed geholpen bij het aanpassen naar onze wens! Helemaal blij met het eindresultaat, wat ook nog eens vlot geleverd werd ??