Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Op een makkelijke manier de geboortekaartjes voor onze zoon besteld, naar volle tevredenheid! Super!
19 mrt 2024
Beste Lauren en Guusje, Bedankt voor de review. Heel fijn dat jullie zo tevreden zijn! Ook een volgende keer staan we weer voor je klaar.Met vriendelijke groet, Sofieke Hippe - Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Top product en de website werkt heel handig! Ook handig dat je gemakkelijk een sample kan bestellen.
22 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ruime keuze uit erg mooie kaartjes. Snelle levering maar vooral kwalitatief goede en mooie kaartjes!
Geïmporteerde beoordeling
Veel keuze mogelijkheid, ontwerpen gaat ook vrij goed. Tweede proef is wel vrij duur in verhouding.
26 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Toen mijn kaartjes niet vindbaar waren door de post, heeft geboortekaartjes mij heel fijn geholpen!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Frenske,Bedankt voor het delen van jouw review! Goed te horen dat we je fijn hebben geholpen.Weet dat we graag weer voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden, gratis proefdruk van ons eigen ontwerp, daarna snelle levering van onze bestelling.
Geïmporteerde beoordeling
Gemakkelijk aan te passen kaartjes en zo mooi! Heel veel positieve reacties gehad op onze kaarten!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Tessa,Wat fijn om te horen dat je veel positieve reacties op de kaartjes hebt ontvangen! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag.Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijn! Snelle levering en mooie kwaliteit kaartjes, enveloppen, raambord en stickers. Erg blij mee!
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vlotte service, zeer mooi en kwalitatief eindproduct en een klantendienst die goud waard is :-) !
3 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super. Prachtige kaartjes besteld voor onze veel te vroeg geboren tweeling. Enorm dankbaar voor
Geïmporteerde beoordeling
Fijne site om geboortekaartje te maken. Ook heel gemakkelijk weer aan te passen en op te slaan.
6 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb me heel hard geamuseerd met het ontwerpen van m'n geboortekaartjes! Super tevreden van!
17 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super goede service en prachtige kaartjes. Fijn systeem ook dat je je ontwerpen kunt opslaan.
17 feb 2024
Beste Carmen,Bedankt voor je prachtige review en complimenten!Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service en jullie prachtige ontworpen kaartjes!Veel plezier met het versturen en geniet van jullie kleintje!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
25 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Top bedrijf denk goed mee en houd je bestelling in de gaten als het niet goed zichtbaar is!
25 apr 2024
Beste Shane,Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn te vernemen dat we hebben mogen bijdragen aan het goed verlopen van de bestelling.Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan. Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Veel opties om de kaartjes te ontwerpen en super leuk verpakt als je de kaartjes ontvangt!
Geïmporteerde beoordeling
Ruime keuze aan bijzondere kaartjes. Daar betaal je ook naar maar is het ook zeker waard.
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super goed service en oplossingen,Heel mooie kwaliteit van kaartje, vlugge afleverservice
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige kaartjes en super service. Veel complimenten over ons kaartje mogen ontvangen!
20 mei 2024
Beste Janneke,Bedankt voor jouw feedback. Fijn dat je ervaring zo positief is! We staan graag opnieuw voor je klaar.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
16 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super goed! Snelle levering! Makkelijk in gebruik om helemaal te stylen hoe je zelf wilt
Geïmporteerde beoordeling
Ruim aanbod, goede kwaliteit, snelle levering alsook snelle reactie via mail bij vragen.