Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Geïmporteerde beoordeling
Ruim aanbod, goede kwaliteit, snelle levering alsook snelle reactie via mail bij vragen.
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben zeer tevreden, super mooie kaartjes, vlot comunicatie en niet te lange wachttijd.
27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Dit is een goede site, het werkt en de proef exemplaren zijn ook een feest om te openen.
27 okt 2023
Beste Michelle,Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om te horen dat de bestelling zo'n positieve beleving is geweest voor jullie! :-)Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
29 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Fijn bewerkingsprogramma. Veel opties. Makkelijk dat rechtstreeks verzonden kan worden
Geïmporteerde beoordeling
Fijne site met hele leuke geboortekaartjes! Goede service en prijs/kwaliteitverhouding.
Geïmporteerde beoordeling
Top service! Snelle levering en de geboortekaartjes waren precies zoals ik gehoopt had.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Marika,Bedankt voor je prachtige beoordeling en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje. Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groeten,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, snel bezorgd. Proefkaartje ook mooi in een mooie doos met voorbeelden.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Martine,Bedankt voor de prachtige review! Super om te lezen dat je zo tevreden bent!Veel plezier met het versturen van de prachtige kaartjes straks!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Heel gebruiksvriendelijk en super snelle service! We zijn heel blij met het resultaat!
Geïmporteerde beoordeling
Gebruiksvriendelijke website. Mooie kaartjes. Veel keus. En hele fijne klantenservice.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Nadia, Bedankt voor het delen van je ervaring rondom je bestelling bij Hippe Geboortekaartjes. Wat een compliment dat je onze klantenservice als heel fijn ervaart! We staan in de toekomst graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe Geboortekaartjes
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geweldig! Mooie, duidelijke site! Makkelijk in gebruik, geweldige service! Top gewoon!
14 okt 2023
Beste Isabelle, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent! Veel plezier met de kaartjes en veel geluk gewenst! Met vriendelijke groeten, Mireille Hippe-geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Positieve ervaring! Mooi geboortekaartje, makkelijk ontwerpproces en snelle levering.
1 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige service, snel geleverd en een prachtig kaartje voor een schappelijke prijs.
Geïmporteerde beoordeling
Gemakkelijk en snel onze eigen teksten kunnen plaatsen op het kaartje! Helemaal top!
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ontwerpen/aanpassen kaartje perfect alleen de site is traag en loopt regelmatig vast
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ontwerp makkelijk aan te passen en goede service! Heel blij met de geboortekaartjes!
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden met de kwaliteit en de bruikbaarheid van de website en kaart editor.
3 feb 2024
Beste Joey,Bedankt voor het delen van jouw review. Goed te vernemen dat je een prettige ervaring hebt omtrent het bestellen van de geboortekaartjes. Weet dat we graag weer voor je klaar staan.Met vriendelijke groet,Sofieke Hippe-Geboortekaartjes
28 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Goede ervaring. Levering binnen de aangegeven tijd. Alles was leuk gepresenteerd!
Geïmporteerde beoordeling
Geweldig! Snelle service, hele fijne proefdrukdienst, zelfs meerdere proefdrukken
Geïmporteerde beoordeling
Zeer goede klantenservice! Helaas nu al een derde poging voor de goede kaartjes.
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Annelies en Lion,Bedankt voor jullie prachtige review, geduld en begrip ondanks dat er wat tegenslagen waren, nogmaals onze excuses daarvoor!We houden contact over de voortgang van de laatste levering en laat het ons gerust weten als er vragen of opmerkingen zijn, we helpen jullie graag.Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaatjes
Geïmporteerde beoordeling
Prima. Hoe de kaart aanpassen/bewerken niet altijd duidelijk of goed te bedienen