Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

14 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Originele website met groot variabel aanbod kaarten
Geïmporteerde beoordeling
Super snel in huis en prachtige kwaliteit kaartjes
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Silke,Bedankt voor de mooie review! Super om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de snelheid van leveren en kwaliteit!Veel plezier met het versturen en nog meer geluk samen gewenst!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
3 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle en nette service, fijne proefkaart pakketje
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super mooie kaartjes, veel keus en goede kwaliteit
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, goede kwaliteit en snel geleverd.
18 jan 2024
Beste Joel,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en bedankt voor jullie mooie review!Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn en wat een prachtig kaartje hebben jullie ontworpen in de shop zeg!Veel geluk samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service, vriendelijke site, leuke extra's.
26 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer positief, snelle levering en goede kwaliteit
Geïmporteerde beoordeling
Super fijne service. Snelle reactie en levering
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige en snelle service. Prachtige kaartjes.
Geïmporteerde beoordeling
Erg positief en zeer blij met het eindresultaat.
27 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kwalitatief goede kaartjes! Heel blij mee.
28 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Niet verder zoeken, gewoon het beste wat er is!
28 apr 2024
Beste Radj,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, ik wens dat het goed gaat met jullie!Bedankt voor de mooie beoordeling en wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent!Jullie hebben dan ook een prachtig kaartje gemaakt, heel veel geluk samen gewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Fijne website, snelle levering, goede Kwaliteit
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Stephanie,Bedankt voor je waardevolle review! Fijn om te lezen dat je we jullie goed hebben kunnen helpen. Als we nog iets voor jullie kunnen betekenen dan weet je ons te vinden!Met vriendelijke groet,TimTeam Hippe Geboortekaartjes
26 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed, snelle levering, Mooie kwaliteit kaartjes
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Karin en Remco,Bedankt voor jullie waardevolle review. Goed te horen dat we snel, kwalitatief mooie kaartjes bij jullie hebben mogen leveren. In de toekomst staan we graag weer voor jullie klaar.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe Geboortekaartjes
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Fijne ervaring, makkkelijk besteld en ontworpen
21 nov 2023
Beste Jessy, Dank je wel voor je waardevolle review. Fijn dat je dit met ons hebt willen delen.Natuurlijk staan we graag weer voor je klaar!Met vriendelijke groeten,Sofieke Hippe Geboortekaartjes
16 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer mooie kaartjes voor mn zoon zijn geboorte
4 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Over het algemeen een zeer aangename ervaring.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden, blij met onze geboortekaartjes.
Geïmporteerde beoordeling
Snelle en goede service met veel mogelijkheden
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Fleur,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en bedankt voor de prachtige beoordeling! Ik wens dat het goed gaat met jullie.Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de service en mogelijkheden!Veel geluk samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
26 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vlot geleverd en gemakkelijk zelf te ontwerpen