Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Best positief. Duidelijke communicatie over de order.
19 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super mooie kaarten, en super tevreden van de service
Geïmporteerde beoordeling
Topservice, snelle reactie bij vragen en topkwaliteit
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Hi Sofie,Bedankt voor de mooie review en complimenten!We hebben jullie heel graag geholpen!Veel plezier met het versturen van de kaartjes!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering van hoge kwaliteit geboorte kaartjes!
Geïmporteerde beoordeling
Fijne website om je kaartje naar eigen smaak te maken
Geïmporteerde beoordeling
Snelle service, veel keus en overzichtelijke website.
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerst slecht maar uit eindelijk is dit goed opgelost.
20 okt 2023
Beste Daphne, Bedankt voor je waardevolle review. Fijn om te lezen dat je uiteindelijk naar tevredenheid bent geholpen door onze klantenservice! We staan graag voor je klaar, en vinden het belangrijk dat je de kaartjes met trots kan versturen. :) Met vriendelijke groeten,MireilleHippe-geboortekaartjes
6 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie kaartjes, alleen gedoe met streepjes op letters
6 okt 2023
Beste Michiel, Bedankt voor je waardevolle review! Weet dat onze klantenservice graag voor je klaarstaat om te helpen met het plaatsen van streepjes op letters! :)Groetjes, Mireille Hippe-geboortekaartjes
17 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel tevreden, vlot ontwerp, duidelijke communicatie
Geïmporteerde beoordeling
Heel goed. Makkelijke website en hele leuke kaartjes
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Kim,Bedankt voor je feedback. Fijn dat de website zo gebruiksvriendelijk is ervaren en je enthousiast bent over onze kaartjes.Ook in de toekomst staan we graag voor je klaar.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Fijne, snelle service! Zonder reclame op de kaartjes
Geïmporteerde beoordeling
Gemakkelijk om kaarten te bewerken en goede service!
22 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel fijn bewerken, leuke kaartjes en snel geleverd!
22 nov 2023
Beste Rowena, Wat fijn te horen dat je ervaring rondom het bestellen van je kaartjes zo positief hebt ervaren.We staan graag in de toekomst weer voor je klaar.Met vriendelijke groeten,Sofieke Hippe Geboortekaartjes
8 mei 2024
Goede website. Handige editor. Zeer snelle levering
8 mei 2024
Beste familie Everse,Bedankt voor het schrijven van de recensie. Fijn dat jullie zo positief zijn over de website, editor en dat we een snelle levering hebben mogen verzorgen.We zien jullie graag opnieuw bij Made for Moments!Met vriendelijke groet,SofiekeMade for Moments
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten, ze helpen je goed! Snelle levering
Geïmporteerde beoordeling
Geweldige service, mega snel, leuke attentie erbij.
Geïmporteerde beoordeling
Heel veel mooie complimenten gehad over ons kaartje
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, mooi design, we zijn erg tevreden.
Geïmporteerde beoordeling
Snel en mooie kaartjes volledig naar wens te maken!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Mandy,Bedankt voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat de kaartjes naar wens gemaakt zijn!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
7 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wij hebben een goede ervaring gehad! Goede service!
7 nov 2023
Beste Liesbeth,Hartelijk dank voor je waardevolle review!Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag. We staan voor je klaar!Met vriendelijke groet,TimHippe Geboortekaartjes