Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.473 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

18 apr 2024
28 jan 2024
Een aanrader!
28 jan 2024
Beste Michelle,Bedankt voor het delen van je ervaring bij Hippe-Geboortekaartjes!Fijn dat je ons een aanrader vindt. Ook in de toekomst staan we weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
Zeer Positief
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Dennis,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en bedankt voor de prachtige beoordeling!Super om te horen dat je zo positief bent!Heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Zeer positief
Fijne website
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Alicha,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en bedankt voor jouw review!Fijn om te horen dat jullie contact hebben opgenomen met onze klantenservice en dat wij jullie tegemoet hebben kunnen komen. Heel graag gedaan hoor!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
14 nov 2023
Good and fast