Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.470 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

27 apr 2024
Fijn en snel
Zo blij mee!
Erg netjes ,
Fantastisch!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Rachelle,Bedankt voor de mooie review en compliment! Veel plezier met het versturen en heel veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,Carla Team Hippe Geboortekaartjes
Super aanbod
Helemaal top
Top website!
21 nov 2023
Heel prettig
Buitengewoon
Gewoon goed.
14 nov 2023
Beste Fabian,Bedankt voor je mooie review!Ik lees je verbeterpunt met betrekking tot de grootte van het logo op de achterkant van het kaartje. Weet dat we jullie heel graag helpen om tot een goede oplossing te komen.Heel veel geluk met jullie kindje!Met vriendelijke groeten,CarlaTeam Hippe-geboortekaartjes
Leuk aanbod
Top service
Fantastisch
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste familie S.Bedankt voor de prachtige review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!Ik wens dat het goed gaat met jullie.Super om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze customer happiness, ons assortiment, het gebruik van de editor en de snelle verzending!Veel geluk gewenst samen!Met vriendelijke groet,Carlateam Hippe Geboortekaartjes
26 dec 2023
Heel goed.
Geweldig !
Super fijn
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Amber,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en bedankt voor de prachtige review en complimenten!Wij wensen jullie alle geluk toe en veel plezier met het versturen van de prachtige kaartjes!Met vriendelijke groetenCarlaTeam Hippe Geboortekaartjes