Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Lisa,Bedankt voor de prachtige review!Fijn om te horen dat je zo'n super ervaring hebt en dat de bestelling zelfs nog eerder was dan de berichtgeving daarover! Voor wat betreft dat laatste punt, die neem ik mee als verbetering in positieve zin;-)Veel plezier met het versturen van de kaartjes en geniet van jullie kleintje!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
27 jan 2024
Goed.
Top!!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Hi Mariella,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje en bedankt voor de prachtige review!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
Top!!
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
Beste Anna,Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe Geboortekaartjes
23 dec 2023
Fijn!
25 nov 2023
Goed!
11 nov 2023
4 nov 2023
4 nov 2023
Beste Eva,Bedankt voor je prachtige review, daar doen we het voor!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Hippe-geboortekaartjes
18 okt 2023
18 okt 2023