Hippe Geboortekaartjes- Logo - Beoordelingen

Hippe Geboortekaartjes

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19.468 beoordelingen in totaal

4 sep 2024
Altijd fijn om van jullie een pakketje te ontvangen omdat het er zo leuk uitziet! Alles is zo goed afgewerkt en verzorgd dat wij na eigenlijk al elders een geboortekaartje te hebben toch gekozen hebben voor het exemplaar die wij bij jullie hebben ontworpen. Verzending duurt wel lang bv. Voor een klein aantal artikelen of testkaart. Ik hoop dat dit niet zal voorvallen bij de definitieve bestelling van onze geboortekaartjes, verder heel tevreden!

29 aug 2024
Klantenservice Kaart dikte Proefkaartjes duur en blijf niet herhaaldelijk bestellen

Beoordelingen voor Hippe Geboortekaartjes

4 jul 2024
17 jul 2024
Top
12 jul 2024
Top
4 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super goede ervaring ! Het programma voor een kaartje te personaliseren is heel handig. Je krijgt bij de eerste bestelling staaltjes mee waardoor het verder uit kiezen heel echt is en je niet het gevoel hebt dat alles online is. Eens alles op punt is en je uw kaartje klaar hebt voor het moment ja je echt met 1 klik alles bestellen . Wij hadden onze grote bestelling kaartjes meteen de volgende dag ! En konden ook nog eens simpel bij bestellen . Super zijn zeer tevreden .
4 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super goede ervaring ! Het programma voor een kaartje te personaliseren is heel handig. Je krijgt bij de eerste bestelling staaltjes mee waardoor het verder uit kiezen heel echt is en je niet het gevoel hebt dat alles online is. Eens alles op punt is en je uw kaartje klaar hebt voor het moment… ja je echt met 1 klik alles bestellen . Wij hadden onze grote bestelling kaartjes meteen de volgende dag ! En konden ook nog eens simpel bij bestellen . Super zijn zeer tevreden .
26 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zelf een kaartje ontworpen en was heel tevreden met de proefdruk, had dit kaartje besteld op linnen en de grote partij kaartjes op glad papier. Website gaf aan dat de kleur kon afwijken maar helaas gaf dit een totaal andere tint en dus uitstraling aan het kaartje. Fotos gemaild en werd vriendelijk te woord gestaan. Ze kwamen met een oplossing dat ik nieuwe kaartjes met korting mocht bestellen. Raambord was ik wel heel erg tevreden mee.
17 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Een fijne duidelijke website om een geboortekaartje te ontwerpen. Er zijn heel veel voorbeelden, maar je kunt alles nog naar eigen inzicht aanpassen of iets toevoegen. De gratis proefdruk is erg fijn. Je krijgt er een pakketje bij met papiersoorten en opties enveloppen, zo kun je een doordachte keuze maken!
7 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Van het begin tot het eind een super ervaring. Beginnend bij het maken van het persoonlijke kaartje, het verkrijgen van de proef druk en uit eindelijk het pakket met de kaartjes. Het ging allemaal soepel, werd snel afgeleverd en ziet er top uit! Kan iedereen aanraden om hier de kaartjes te maken/bestellen!
20 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het was een beetje een gok, aangezien wij in Australië wonen en hier geboortekaartjes niet gebruikelijk zijn. De kaartjes online ontworpen en besteld, en duimen dat ze goed aankwamen en zoals we gehoopt hadden. De kaartjes zijn prachtig geworden en hebben er leuke reacties op gehad. Heel blij mee! 😄🥰
16 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele mooie kaartjes, maar niet goedkoop. Voor +- 50 kaartjes met luxe (foliedruk)uitstraling + enveloppen ben je zo 300 euro verder. Maar ach, we hadden de proefdruk al gekregen, en geen zin om elders nog weer aan de slag te gaan. Goed over nagedacht van dit bedrijf, desalniettemin tevreden.
9 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Kaartjes waren zeer mooi, strak, goed materiaal, mooie kleur. Erg makkelijk zelf aan te passen in design. Goed dat bij de proefdruk de verschillende soorten materiaal te voelen waren.Enige punt van verbetering: de enveloppen plakken niet. We hadden prit nodig om de enveloppen dicht te maken.
17 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hippe geboortekaartjes heeft een groot en mooi aanbod in designs voor geboortekaartjes. De tool om de kaartjes te personaliseren en te bewerken is makkelijk in gebruik. De levering en service is heel vlot. Wij waren zeer tevreden van ons kaartje.
22 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Prima, maar wel prijzig en zeker de verzendkosten. Ook de mogelijkheid om slechts 1 gratis proefdruk te bestellen. Dit in tegenstelling tot andere aanbieders van geboortekaartjes.
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heel blij met de kaartjes. We hadden te weinig enveloppe ontvangen maar dat is na een berichtje direct geregeld en worden nagestuurd. Erg tevreden met de service.
10 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Voor de tweede keer kaartjes besteld via hippe geboortekaartjes en het was weer naar tevredenheid! Snelle levering, goede kwaliteit en veel keuzemogelijkheden.
Geïmporteerde beoordeling
Zeer positief. Mooie geboortekaartjes, die we zelf op maat hebben kunnen maken.
13 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
We hebben een mooi kaartje kunnen ontwerpen, waar we zeer tevreden over zijn.
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super mooi nette kaartje, levering snel en top mooi ingepakt, min punt prijs
Geïmporteerde beoordeling
Helemaal blij met het eindresultaat, de proefversie met box was heel fijn
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
23 mei 2024
Beste Tamsin,Fijn dat je jouw ervaring met ons deelt. Goed te horen dat je blij was de proefdruk met de sample set te ontvangen. We zien je graag terug.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes
27 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Super! Heb ook een keer contact gehad en was fantastisch geholpen
Antwoord van Hippe Geboortekaartjes
28 mei 2024
Beste Yvette,Dank je wel dat je jouw ervaring met ons deelt. Fijn dat we je hebben mogen helpen.Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan.Met vriendelijke groet,SofiekeHippe-Geboortekaartjes