heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

220 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

15 aug 2024

Groot assortiment, goed ingepakt verzonden

Erg handige website om verschillende planten uit te zoeken. Uitgebreid assortiment en zeer nette levering.
16 aug 2024
Goedendag, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. We zijn zeer blij te horen dat u tevreden was met de snelle levering en de kwaliteit van onze planten. Uw tevredenheid heeft voor ons de hoogste prioriteit, en we zijn dankbaar voor uw steun. Het zou ons een plezier zijn om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
23 jul 2024
Verast door het feit dat alle planten zonder schade zijn geleverd en het goed doen
25 jul 2024
Beste tuinvriend, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We doen altijd ons uiterste best om de planten goed te verpakken voor hun reis, zodat ze tiptop in orde bij onze klanten aankomen. We wensen u veel plezier met het groeien van de planten!
8 aug 2024
Goede kwaliteit planten en heel goed verpakking voor het bezorgen.
8 aug 2024
Beste tuinvriend, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten en dat de planten hun reis goed doorstaan hebben. We wensen u veel plezier met uw planten!
15 aug 2024
Ruime keuze, snelle levering en planten slaan goed aan
15 aug 2024
Goede ervaring. Duidelijke webshop en snelle levering.
16 aug 2024
Beste tuinliefhebber, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw planten. We wensen u veel plezier en vreugde met uw planten.
8 aug 2024
Snel contact goede kwaliteit goed verpakt dank
24 jul 2024
Snelle levering en een goede kwaliteit plantjes
15 aug 2024
Snelle levering. Planten volgens advertentie.
16 aug 2024
Goedendag. Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw planten.
1 aug 2024
De planten waren keurig en netjes ingepakt

Prima planten

Vlotte, goede levering van goede planten
Goed verpakt. Duidelijke snel geleverd
2 aug 2024
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn enorm blij om te vernemen dat u tevreden bent met uw bestelling. We wensen u heel veel plezier met de planten.
15 aug 2024
Vlotte en goed verpakte levering.
16 aug 2024
Beste tuinliefhebber, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat de gekozen leverweek perfect voor u uitkwam en de planten goed zijn afgeleverd. We hopen dat u volop van uw planten geniet en kijken uit naar een volgend bezoek.
15 aug 2024
Goede planten en mooi verzonden.
16 aug 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat de planten aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat de levering goed is verlopen. We doen altijd ons best om de mooiste planten uit te kiezen en naar onze klanten te sturen. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgend bezoek!
Goede prijs Perfecte verpakking
Goed geholpen, keurig verzorgd
2 aug 2024
Beste tuinliefhebber, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Ons klantenserviceteam streeft ernaar onze klanten een uitstekende service te bieden. We staan klaar om al uw vragen over tuinieren te beantwoorden. Het doet ons plezier te horen dat we u naar wens hebben kunnen helpen. Veel plezier met uw bestelling en we hopen u snel weer te zien.
2 aug 2024
Zie al ingezonden review!!
alles goed geregeld
1 aug 2024