Podobrace.nl- Logo - Beoordelingen

Podobrace.nl

2.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.405 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Op zoek naar een ergonomische bureaustoel kwam ik bij podobrace.nl terecht. Heb een bureaustoel met vele verstelmogelijkheden gekocht. Met behulp van de handleiding was ie snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Ben heel tevreden! Zag toen ook de grote verscheidenheid aan braces op de webside. Heb al enige jaren last een versleten linker schouder. Vond er aan de hand van de beschrijvingen een naar mijn idee een geschikte schouderbrace. Aangeschaft en ben ook hier heel tevreden. 't Was even wennen, maar de brace ondersteunt mijn schouder zo goed dat ik wel de brace voel maar niet de zeurende pijn in het schoudergewricht. Dus twee keer heel tevreden 😃👍
BS
Bert S.
Goor, die Niederlände

Ik heb een mooie bureaustoel besteld, en deze werd snel geleverd. Al snel na het uitpakken bleek dat de rugleuning op meerdere plaatsen kapot was (diepe scheuren in de bekleding). De klantenservice die ik toen meteen meldde, vond dit niet zo spannend, ik moest foto's sturen en daarna zou ik 'misschien vandaag of anders later in de week' horen wat voor oplossing ze me zouden bieden. Ik kreeg vrij snel een antwoord van de klantenservice, maar was niet zo tevreden met de oplossing die in eerste instantie werd geboden: of ik 15% korting op die stoel wilde? Als ik dat niet goed vond, mocht hij geruild. Ik wilde echter geen van beide: ik vind 15% korting op een stoel die zodanig beschadigd was dat ik hem niet eens gratis zou willen hebben veel te weinig, en omdat het materiaal blijkbaar zo kwetsbaar is van dit type stoel, hoefde ik hem ook niet zo nodig te ruilen. Er volgde weer een gesprek met de klantenservice met mijn vraag of hij misschien ook gewoon terug mocht, en dat ik dan mijn geld terugkreeg? Dat mocht ook - had dat dan meteen aangeboden... ;) Gelukkig had ik al snel een (gratis) retourlabel en wilde mijn vaste DHL punt wel zo'n grote doos in ontvangst nemen.

Beoordelingen voor Podobrace.nl

21 apr 2024
Als een artikel is veranderd moeten ze dit meedelen in de tekst
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Helaas laat de leverancier ons niet altijd weten als zij een aanpassing bij het product hebben gemaakt. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben uw retourzending inmiddels ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben over een andere brace dan kunt u contact met ons opnemen. Ons team bestaat uit enthousiaste professionals die u graag te woord staan om al uw vragen te beantwoorden. Ze zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en live-chat.
20 apr 2024

MISKOOP !!!

na 4 dagen waren beide gescheurd en dus onbruikbaatr . MISKOOP !!!
20 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig te lezen dat het product defect zijn geraakt, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard zit er garantie op het product en zullen wij dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
7 apr 2024
Helaas helpt de brace niet voor mijn pijnlijke knieen bij t lipen
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u geen baat heeft bij de brace. Wist u dat alle producten die niet naar wens zijn kosteloos geretourneerd mogen worden? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
7 okt 2023
Zorgen dat de bestelde artikelen op tijd geleverd worden!!!!
7 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Zoals destijds in onze mail al besproken betreuren wij het ook dat uw bestelling (die al een langere levertijd heeft doordat deze besteld moet worden bij de leverancier zoals aangegeven op de website) vertraging heeft opgelopen vanuit de leverancier. Wij hebben u via de mail hierover geïnformeerd. Daarop heeft u uw bestelling geannuleerd wat uiteraard geen probleem is. Wij hebben direct uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Nogmaals onze excuses, uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren.
Geen goede beschrijving en daardoor het verkeerde besteld
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat u de verkeerde brace heeft besteld aan de hand van onze website, onze oprechte excuses hiervoor. Wij waarderen uw feedback. Wij hebben u een mail gestuurd en zien met belangstelling uw rectie tegemoet.
De podobrace krult op. Geheel krult op achter mijn tenen.
Blijft niet zitten Een andere gekocht die wel goed is.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review!. Wat spijtig dat de brace afzakt. Uiteraard mogen alle producten die niet naar wens zijn geretourneerd worden. Wij hebben u een mail gestuurd. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Update: Bedankt voor uw reactie per mail. Wij hebben inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
26 apr 2024
De levering ging goed maar het artikel werkt niet.
26 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
26 okt 2023
Geen goede pasvorm en onhandig bij het dragen.
27 okt 2023
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat het artikel geen goede pasvorm voor u heeft. Wij zien dat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen. Onze financiële afdeling heeft inmiddels uw aankoopbedrag op uw rekening teruggestort. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren voordat dit op uw rekening staat. Mocht u advies willen over een alternatief product dan staat ons team voor u klaar via de chat, mail en telefoon.
Slechte kwaliteit en veel te slap en klein
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Alle producten mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden als u niet tevreden bent. Wij zien dat deze bestelling ouder is dan 14 dagen. Wij hebben een mail naar u gestuurd zodat wij u tegemoet kunnen komen.
8 nov 2023
Helaas allergisch voor het materiaal.
8 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u allergisch bent voor het materiaal, onze excuses voor het ongemak. Bij Podobrace staat de klant voorop dus wij willen u graag laten weten dat alle artikelen geretourneerd mogen worden, ongeacht of deze gebruikt zijn. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Helaas hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen
Betere ondersteuning op drukpunten
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent en op zoek bent naar betere ondersteuning op drukpunten. De brace die u heeft is een brace voor lichte klachten met beschermingsniveau 1. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard kosteloos retourneren. Alle producten mogen gepast en uitgeprobeerd worden en weer geretourneerd als de producten niet naar wens zijn. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update na mailcontact: Fijn om te horen dat u een manier heeft gevonden waardoor u betere ondersteuning van de brace krijgt!
20 sep 2023
Andere bezorgdienst nemen ipv DHL
17 okt 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden over DHL ben. Onze excuses hiervoor.
14 apr 2024
Ik voel helemaal geen verschil
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet het gewenste resultaat heeft met onze inlegzolen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Helaas hebben wij geen reactie gehad op onze mail. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag.
Zit veel te strak en knelt af
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat het product afknelt. Bij Podobrace staat de klant voorop dus als een product niet naar wens is mag u deze kosteloos naar ons retourneren. Wij zullen dan uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen
Verpakking kwam slordig aan.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review! Wat spijtig dat de verpakking slordig aankwam, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u gisteren direct een mail gestuurd, helaas hebben wij hier nog niets op ontvangen. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet!
20 okt 2023
Niet echt wat het beloofd.
20 okt 2023
Goedemorgen, wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product. Uiteraard is het mogelijk om het product kosteloos te retourneren. Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening na ontvangst van uw retour. Wij hebben u een mail gestuurd met instructies hoe u kunt retourneren. Onze excuses voor het ongemak.
2 mei 2024
De zolen zijn waardeloos
3 mei 2024
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Wist u dat wij een niet goed geld terug beleid hanteren zoals op de website aangegeven? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Werkt voor geen meter !
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig om te horen dat de brace niet werkt voor u. Uiteraard mag u de brace nog gewoon retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet.
21 apr 2024

Binnen een week kapot

Binnen een week kapot
22 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat de hielsokken al defect zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling en zullen wij voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.