agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

3 mrt 2024
Ik bestel een Burth alarm van 889€ en krijg een antirolsingel van 99€toegestuurd!Een hele week alle dagen telefoneren en foto’s sturen en na een week kwam de aap uit de mouw,de leverancier had het niet!Ik heb het pakket terug gestuurd en nu wacht ik op de terugbetaling!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad, wij zullen uw feedback meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling nog steeds niet ontvangen. dus kan ik ook nog geen oordeel geven over de producten... werd naar andere parcelshop gezonden, is daar nooit aangekomen, gingen nieuwe piging doen, maar ontving nog steeds geen nieuwe email... dus absoluut geen positief gevoel...
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 mei 2024
Mijn bestelling was voorradig en voor 23 uur besteld op maandag dan vindt ik het verschrikkelijk slecht van Agradi dat het 11 dagen later wordt bezorgd!!! Ik vind dat geen reclame als jullie zeggen voor 23 uur besteld volgende verzenden Ik bestel zo niet weer wat
22 mei 2024
Beste klant, Op het moment van bestellen had de Ako Star Classe Schriklint Wit/Groen 12mm x 200m een (aangegeven) levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen, dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. Zodra het artikel binnen is vanuit de leverancier kan deze zo snel mogelijk worden opgestuurd! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Jammer dat de bestelling waarvan alle producten stonden aangegeven als direct leverbaar, pas na 2 weken, na een telefoontje van mij, werd geleverd en dat de dag voor de levering ik ook nog een bericht kreeg dat er toch nog een product later geleverd zou worden.
26 okt 2023

Slechte service

Na 1,5 week had ik mijn pakket nog niet ontvangen en stuurde ik een mail naar de klantenservice. Blijkt dat mijn pakket geretourneerd werd zonder dat ik het ooit had aangekregen, en moet ik alles opnieuw bestellen. Dus dan heb ik maar op een andere site besteld.
27 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest met onze klantenservice, nadat het pakket ongevraagd retour is gekomen vanuit DPD met een onbekende reden. Inmiddels is deze retourzending bij ons verwerkt op 24-10-2023. Wij zullen deze feedback met onze koeriersdienst bespreken om in de toekomst hierin te verbeteren, onze excuses voor deze vervelende situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Je kunt geen artikel retourneren als je ontdekt dat het kapot geleverd is. vervolgens na boze telefoontjes krijg je je geld terug, MAAR! Dan moet je het artikel eerst kapot knippen. Anders kun je fluiten naar je geld. BIZAR SLECHT bedrijf. voor mij nooit meer.
7 nov 2023
Beste klant, In onze retourvoorwaarde staat: "Het artikel is schoon, compleet en onbeschadigd", u kunt hier meer over vinden via: https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Indien het artikel dus niet voldoet aan de retourvoorwaarde, is het een klacht die via onze klantenservice en per mail behandeld wordt. Vanuit de leverancier is het niet wenselijk dat er artikelen die niet aan de kwaliteit voldoen in omloop blijven, hierom vragen wij om het artikel kapot te knippen (onbruikbaar te maken). Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 apr 2024
Door een storing bij Ideal heb ik een artikel 3 keer gekocht in plaats van 1 keer. Daarna 2 retour gemeld. De DPD die de artikelen bezorgde zei dat het geen probleem was om 2 weer mee terug te nemen. Hierdoor 2 keer een boete van 12 euro gekregen per artikel.
23 apr 2024
Beste klant, Zoals aangegeven op de website kunnen er geen pakketten zonder extra kosten direct met de bezorger meegegeven worden of geweigerd worden. Wanneer dit gebeurd worden er kosten in rekening gebracht. Zie voor meer informatie de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wij adviseren om daarom ook het pakket volgens onze gewenste retourprocedure retour te sturen om extra kosten te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
14 jun 2024
Als je iets niet op voorraad heb zet het er neer wacht nu al 4 weken lang op me peesbescherms en ze zijn gewoon heletijd te bestellen maar leveren ho maar ben de wel beetje klaar mee is elke keer wel wat zo met zo’n lange levering en staat nergens vermeld
18 jun 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slechte service

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst op vrijdag 24 november en tot op heden nog steeds niks ontvangen. Als er 1 product niet direct op voorraad is, krijg je de rest ook niet. Er zijn items bij die ik ondertussen al niet eens meer nodig heb ivm weer oid
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 jan 2024
Mijn bestelling is door DPD niet afgeleverd maar teruggestuurd ze zijn niet aan de deur geweest afgelopen maandag met de klantenservice gebeld van agradi het zo alsnog weer verzonden worden maar het is nu zaterdag en weer niks gehoord niets ontvangen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de nieuwe zending op dit moment verzendklaar wordt gemaakt in het magazijn, de tracking zal later vandaag per mail volgen! Wij wensen u alvast veel plezier van de bestelling! Met vriendelijke groet, Team Agradi
HH
H H.
Best
Heb een warme deken voor mijn paard besteld, alles op voorraad speciaal op gelet, maar helaas 2 weken later nog geen deken ...WAARDELOOS!!!!! Datum word iedere keer bijgesteld....geef dan feedback dat je voorraad niet klopt en mij mijn geld terug ...
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zijn telefonisch op werkdagen bereikbaar tussen 10:00 en 12:00 en tussen 14:30 en 16:30 vanwege de extreme drukte. Dit zodat wij de klanten die mailen ook hulp kunnen bieden. Indien u in het account inlogt kunt u de status van uw bestelling inzien! Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 mei 2024

Slechte service

Koop er regelmatig, altijd wel snelle levering. Maar nu laarzen gekocht van 112,- euro. Na 3x dragen is de voering aan de binnenkant al kapot. En dan geen garantie geven want volgens hun is het geen productfout, vind dat echt zeer slechte service...
28 mei 2024
Beste klant, Helaas valt de schade niet onder productie of materiaalfout, maar onder schade van buitenaf (wrijving). Dit kan een oorzaak zijn van een onjuiste maat of pasvorm. Om deze reden kunnen wij geen garantie aanbieden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Jas besteld in black friday. Drie weken later mail ontvangen dat de jas niet geleverd kan worden. Vervelend, maar kan gebeuren. Wel raar dat er dan geen andere oplossing wordt aangeboden (bv andere jas volgens black friday prijs). Slechte ervaring..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Verkeerde kleur en erg lang wachten

Er stond de volgende werkdag binnen, maar dit deed meer dan een week. En toen kreeg ik ook nog een andere kleur winterdeken dan ik besteld had. Maar omdat ik hem nodig had wilde ik hem niet terug sturen omdat ik anders weer zo lang moet wachten...
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij een foto van de deken en het ordernummer van de bestelling, u mag dit mailen naar klantenservice@agradi.nl! Wij kijken graag met u mee naar een tegemoetkoming hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 apr 2024
Jullie versturen met DPD Vreselijk slecht pakket 8 dagen op het depot gelegen dan schijnen ze mijn huis voorbij te rijden en vervolgens word het terug gestuurd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd ik bestel vanaf nu nooit meer jullie!!!!
19 apr 2024
Beste klant, Wat vervelend dat dit jouw ervaring is met DPD. Dit is uiteraard niet de normale gang van zaken, excuses voor het ongemak. Ik zal dan ook een klacht indienden bij DPD. Ik zie dat er inmiddels een creditering is aangemaakt. Mocht je je bestelling opnieuw plaatsen, en soortgelijke problemen ondervinden neem dan a.u.b. gelijk contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Onjuiste info ivm leverdatum + 1% korting waardoor vouchers niet gebruikt kunnen worden

Omwille van 1% korting kon ik mijn gespaarde vouchers niet gebruiken. Bij bestelling leek het artikel voorradig en zou het enkele nadien aankomen, na bestelling werd de informatie echter aangepast en veranderde naar meerdere maanden wachttijd.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat is vervelend om te horen, helaas is een fout geweest op onze website. Wij zullen dit doorgeven aan onze data afdeling, onze excuses voor het ongemak. Kan je ons het ordernummer doormailen naar klantenservice@agradi.nl? Indien u op deze bestelling recht heeft op een voucher, willen wij deze graag met terugwerkende kracht verwerken voor u! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Retour aanrekenen binnen de Benelux is dikke onzin

Retour aanrekenen binnen de Benelux (Nederland wordt het natuurlijk niet aangerekend) is echt wel dikke onzin Daarbij ook niet wettelijk. Daardoor ga ik ook veel minder bestellen bij jullie. Als ik het elders kan kopen dan zal ik dat zeker doen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Retourneren uit het buitenland is niet kosteloos, in het geval van België zijn de kosten €4,99. Meer informatie over de retourzendingen vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 jan 2024
Handschoenen in de sale via de site proberen te bestellen dit lukte niet, na telefonisch contact zou ik via een omweg toch het verschil terugkrijgen ( netjes) maar helaas niets terug gestort gekregen. Jammer was altijd erg tevreden over jullie
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas is dit een fout op de website die nog niet verholpen is, onze excuses voor het ongemak! U mag het artikel voor de "verkeerde prijs bestellen" en ons een foto/screenshot sturen van de prijs op de product pagina. Wanneer u de bestelling heeft geplaatst ontvangen wij graag een de mail met het ordernummer om het prijsverschil terug te betalen! Wij zien in onze mailbox geen mailtje hierover, wij ontvangen deze graag om het in orde te kunnen maken voor u! Dit mag naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 mei 2024
Bestelling zou 3 dagen geleden geleverd moeten zijn, maar nog niet ontvangen. Met DPD gebeld: problemen met afleveren. Afwachten. Ik overweeg te stoppen met kopen bij Agradi vanwege de blijvend moeizame bezorging en het heen en weer gebel.
28 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst en u op de hoogte houden van het onderzoek wat voor u is opgestart. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik heb de bestelling pas na een telefoontje gekregen . Ze waren me vergeten ??? Ben ik niet van agradi gewend. Na telefonisch contact de volgende dag in huis , maar wel veel later dan beloofd . Kan gebeuren ! Normaal super snel en goed 😊.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat u met een collega heeft gesproken om uw adres te wijzigen, fijn dat dit is gelukt en u de bestelling goed heeft kunnen ontvangen. Wij wensen u veel plezier toe van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Agradi