agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

17 mei 2024
Matig om het feit hoe het is ingepakt ,erg veel overbodig plastig om de emmers gewikkeld waardoor het niet meer fatsoenlijk in 1 doos past en dus twee dozen gebruikt is (wat dus makkelijk in één had gepast .) Misschien dat er meer nagedacht kan worden over navul verpakking, elders is het van dat merk ook verkrijgbaar.
21 mei 2024
Beste klant, Wij zijn genoodzaakt om de artikelen in beschermende folie te leveren om schade tijdens transport te voorkomen, helaas kunnen wij bestellingen zonder bescherming niet versturen. Wij zullen uiteraard deze feedback meenemen om in te toekomst te kunnen kijken wat haalbaar is om minder plastic te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024
De voucher is bijna op niets geldig. Misleidende reclame noem ik dat. Jullie zouden beter een lijst bij de voorwaarden zetten op wat het WEL geldig is ipv NIET geldig is want die is vele korter. En de klantenservice hun antwoorden zijn ook precies van een robot ipv een menselijke medewerker. Geen klantvriendelijkheid.
21 jun 2024
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
RS
R S.
Hengelo
16 nov 2023

Levertijd verbeteren!

Meerdere keren blijkt na bestelling dat de aangegeven levertijd ruim overschreden wordt. Het zou eerlijker zijn om dit eerder in het proces aan te geven! Ik heb nu meermaals besteld met levertijd 1-2 dagen en dan kon het wel 1-1,5 week duren voor de bestelling geleverd werd. En dat lag dan niet aan de bezorgdiensten.
17 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering kan sneller en beter

Ik vind telkens opnieuw dat de bezorging via agradi traag verloopt. Ook was de leveringstermijn van 1 van mijn 2 bestelde zaken plots 8 maanden later. Hiervoor moest ik zelf contact opnemen met jullie, want jullie zouden alles dan pas binnen 8 maand versturen. Na contactopname wel alles netjes en snel geregeld.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
AA
Annemijn A.
Lichtenvoorde
4 jun 2024

Ze denken niet mee en laten je in de kou staan met de problemen.

Er wordt niet meegedacht in oplossingen. Ik ben vaste klant en als ik eens met een probleem kom, word het afgedaan met dat het niet onder garantie valt. Ik heb dure dekens aangeschaft die binnen 1 week kapot waren en er is niet eens een kleine tegemoetkoming. Dit maakt jullie een zeer onprofessionele zaak.
5 jun 2024
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheur die in de deken zit is op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
doen wat je zegt en niet schuilen dat het druk is, een telefoon naar inkoop en verkoop weet of het wel of niet kan. Ik weet nog steeds niet of het artikel wat ik besteld heb of dat er wel is en weet nog steeds niet wat ik met de verkeerde rijbroek moet, dus echtttttttttt niet van deze tijd mvrgr Mirjam
26 okt 2023
Het niet nakomen van vandaag besteld morgen binnen ,nee gewoon drie dagen later.En wat je besteld verkeerd leveren vervolgens enorm lang doen over de verwerking hier van. Klantservice bellen is ook geen pretje ,hier wordt je te woord gestaan door een typische Bosche dame.(met de nodige taal begrippen )
27 okt 2023
Beste klant, Wij bieden enkel op de website aan bij geselecteerde artikelen: "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden", de levering is ten alle tijden in handen van de pakketdienst. Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024
Bestelling was bij verkeerd parcelpunt geleverd, na de nodige vertraging. Na Telefonisch contact werd ik niet op de hoogte gehouden, ik moest zelf steeds contact opnemen. Dit vond ik toch wel teleurstellend. Advies: mensen terug bellen od goed op de hoogte houden als het niet loopt zoals zou moeten.
19 jun 2024
Beste klant, Zoals is aangeven loopt er nog een onderzoek naar dit pakket. We hopen hier dan ook zo spoedig mogelijk een uitslag van te hebben. Zodra wij meer informatie hebben over deze zending hoort u hier zo snel mogelijk hierover. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik vind jullie systeem van waardepunten en bonussen slecht. Ik heb enorm veel opgespaard maar inwisselen is zeer moeizaam. Dan weer is er een andere korting van toepassing, dan weer niet geldig, dan bedrag weer niet goed. Doe dan niets. Ik stap steeds vaker over naar andere aanbieders om deze reden.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, ​ Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere merken als: Trust, Ego7, Bucas, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
De garantie!! Na 4x dragen rijlaarzen kapot en het enige wat aangeboden wordt is 25% korting op precies dezelfde laarzen, wat neerkomt op dezelfde prijs als waar we het 1e paar voor gekocht hebben. Ronduit belachelijk! Ik ben, en vele met mij, geen klant meer bij Agradi! Waardeloze klantenservice!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de aangeboden korting op deze laarzen is aangeboden uit coulance, omdat dit de schade officieel gezien niet onder garantie vallen. Deze 25% korting is in een vorm van een terugbetaling op het door u betaalde bedrag op deze laarzen, dit geldt niet op een nieuw paar laarzen of andere artikelen. Mocht u als nog gebruik willen maken van dit aanbod vernemen wij dit graag per mail! Met vriendelijke groet, Team Agradi

bezorging duurt te lang

Al jaren bestel ik bij Agradi, meestal was de bestelling er binnen 1a 2 dagen. Nu de laatste jaren duurt het zo gemiddeld 2 weken maar ook zo een maand voordat ik de bestelling ontvang. Dit vind ik een erg slechte zaak en irriteer me er ook mateloos aan, bestel nu zoveel mogelijk ergens anders.
Antwoord van agradi.nl
Als ze zeggen in voorraad als nog na bestelling niet in voorraad 1 x ok maar telkens is niet goed als ik het snel wil hebben kijk ik voorradig maar duurt toch een week das jammer dan rij ik liever naar de winkel devosa of appeljeck als je daar bestel zie ik op voorraad of niet daar kan het wel
TW
Thea W.
Minnertsga
Ruim 3 maanden op mijn bestelling moeten wachten terwijl toen ik de bestelling plaatste er werd aangegeven dat hij op voorraad was. Gebeurd hier helaas wel vaker, dat je een artikel besteld dat op voorraad is en de volgende dag bericht krijgt dat de levering is uitgesteld ivm niet voorradig .
Antwoord van agradi.nl
Jullie geven een levertijd van 5-20 werkdagen inmiddels al meer dan een maand verder bijna 2 maanden nog steeds is mijn pakketje niet volledig klaar voor verzending dan zou ik zeggen stuur op wat al op voorraad is en laat het niet op voorraad wachten tot de leverancier het beschikbaar is
Antwoord van agradi.nl
Helaas wordt op de site vermeld dat t voorradig is dus besteld en betaald en dan komt er later een mail dat t vertraagd is en niet op voorraad. Dat hebben we een teleurgesteld kind dat niet op tijd haar verjaardagscadeau heeft … echt jammer dat dat op de site niet vermeld wordt.
Antwoord van agradi.nl
Ik heb nu al voor de tweede keer dezelfde bestelling geplaatst en het gaat steeds terug naar de afzender. Ik krijg het bedrag wel terug betaald, maar moet mijn bestelling weer opnieuw ingeven. Ik kan er geen foto bij plaatsen want ik heb voor de tweede keer weer niks ontvangen!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 apr 2024
Eerlijk zijn over levertijd. Als je besteld staat er dat het de volgende dag in huis is. Zodra er betaald is wordt dat geupdate naar 1 tot 3 werkdagen. Op dag 3 wordt het 3 tot 5 werk dagen. Om vervolgens 8 tot 10 dagen later de spullen te krijgen. Gebeurt eigenlijk iedere keer
16 apr 2024
Beste klant, Ik zie dat er op het moment van bestellen een aantal artikelen een verwachte leverdatum hadden van zo'n 2-5 werkdagen. Dit houdt in dat wij deze desbetreffende artikelen niet op voorraad in ons magazijn hebben. Deze moeten nog vanuit de leverancier naar ons toe komen. Hier is helaas vertraging opgelopen, excuses voor het ongemak. Ik zie dat je inmiddels je bestelling ontvangen hebt en het laatste artikel naar verwachting morgen bij ons binnen komt. Deze zal dan zo snel als mogelijk worden na geleverd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
ik heb contact opgezocht met jullie ivm een productie fout waardoor mijn product bij de eerste keer gebruiken gelijk al kapot ging. Echter werd er geen oplossing voorgesteld. terwijl ik wel een product bij jullie heb gekocht wat nu al stuk is. dat noem ik geen service.....
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals veroorzaakt door spijkers, schroeven, paardentanden, schuren of trekken) valt niet onder de garantie. Helaas valt deze schade dus niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
KN
Kirsten N.
Kollumerpomp
8 mei 2024
Als 1 product van een grote bestelling toch niet direct leverbaar is, en na bestellen onbekend is wanneer wel, de rest van de bestelling wel direct leveren. Een week wachten vind ik op zich niet erg, maar een maand steeds horen dat bezorgdatum op onbekend blijft staan...
8 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! U mag ons altijd bellen of mailen voor de status van uw bestelling of vragen of het mogelijk is om een deellevering aan te maken voor de bestelling. Het is inderdaad zo dat de bestelling wordt verzonden zodra deze compleet is, echter kunnen wij wel voor u kijken wat mogelijk is in de situatie dat er een artikel een onbekende levertijd heeft gekregen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Verzendkosten aanrekenen terwijl je een retour sticker digitaal hebt ontvangen en alles zelf hebt gedaan. Ondanks vermelden op site binnen 90 dagen gratis retour.....En dan bij dadelijk andere bescherming in ruil te kopen nog eens dubbel betalen moeten ipv verrekening..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Retourneren uit het buitenland is niet kosteloos, in het geval van België zijn de kosten €4,99. Meer informatie over de retourzendingen vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi