agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

SE
Retour zendingen worden traag verwerkt
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de retourzending, onze excuses hiervoor. Helaas is het op dit moment erg druk bij de retourafdeling, wij doen ons best om de retourzendingen zo snel mogelijk en in volgorde te verwerken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Geen gebruiksvoorschrift bij producten?
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij geen papieren handleidingen voor artikelen (tegenwoordig), indien u van een artikel meer informatie wilt ontvangen of een digitale handleiding wilt hebben kunt u dit via klantenservice@agradi.nl opvragen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 okt 2023
Te lange levering zonder communicatie
27 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat er een grote vertraging is opgelopen bij de leverancier van éen van de artikelen uit uw bestelling, waardoor de bestelling later is verzonden dan was verwacht. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Geen normale berichten over de mail
21 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 nov 2023
Levering moet heel stuk verbeteren
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met het leveren van de bestelling. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin met onze transporteur te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jun 2024

Betere omschrijving bij produxten

Betere omschrijving bij producten
12 jun 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
produkt nog altijd niet geleverd
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze klantenservice heeft u een mail gestuurd met daarin de informatie waar u pakket blijkt te liggen volgens de informatie van DPD, maar u hier niet wilt of kan gaan kijken. Hierdoor is er helaas een onderzoek opgestart bij DPD wat veel meer tijd in beslag neemt. Onze klantenservice houd u hiervan op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Product en bereikbaarheid slecht
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op dit moment zijn wij telefonisch te bereiken op werkdagen tussen 10:00 en 12:00 en tussen 14:30 en 16:30. Indien u een klacht heeft over een artikel ontvangen wij graag een foto en uw ordernummer naar klantenservice@agradi,nl, wij zullen ons best doen u zo snel mogelijk te helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Veel te laat komt de bestelling
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Misleiding over de levertijden
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 mei 2024
Leveringen zijn enorm slecht.
22 mei 2024
Product is nooit aangekomen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
31 dec 2023
Ontzettend trage verzending
26 dec 2023
Sneller mijn klacht oplossen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Op dit moment is het helaas heel druk bij onze klantenservice en doen wij er alles aan om alle mails zo snel en zorgvuldig te behandelen! Wij willen u bedanken voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Team Agradi
De levering duurt erg lang
Antwoord van agradi.nl
Jullie misleiden de boel.
XS
Xessa S.
Nieuw Vennep
29 mei 2024
Halsters alpaca te klein
31 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling niet geleverd
Pakketje nooit ontvangen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen! Wij ontvangen graag een mail met daarin het ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u verder te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Pakketje nooit ontvangen! Postbedrijf wil pakket niet in buitengebied bezorgen

Pakketje nooit ontvangen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt u ons een mail sturen met hierin het ordernummer? Wij nemen graag contact op met DPD over deze levering om u verder te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi