agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

AB
Arthur B.
Enschede
18 jan 2024
Kapotte ratvoerdoos in de door. Heb er 5 besteld. 4 heel.en 1 kapot, als je dit meld zegt Argradi dat je dit binnen 48 uur moet melden, alleen dit wordt niet voldoende gemeld. Door zat in plastic verpakt.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat klopt, indien er schade of een missend item wordt geconstateerd dient dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Indien u hier meer informatie over wilt hebben kunt u dit vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jun 2024
Het gebeurd regelmatig dat ik iets wil bestellen op jullie site en dat blijkt dan opeens niet meer leverbaar te zijn. Ook wijken de levertijden vaak heel erg af van wat op de website staat. Heel irritant
12 jun 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Artikelen bij bestelling op voorraad. Heeft alleen minimaal week geduurd voordat het geleverd werd. Gemaild argument was:ivm drukte! Leuk dat het sint nicolaas kado na 5 december binnenkort. Zeer slecht
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Zou mijn bestelling tussen 3-5 werkdagen ontvangen. 2 weken later nog niks ontvangen en moest is er steeds zelf achterna. Inplaats van dat ze een mail sturen. Dan had ik het meteen ergens anders besteld.
31 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat bestelling NL03733365 is geplaatst op 15-10-2023 om 18:20 uur en bij ons is verzonden op 16-10-2023 om 11:55 uur. Het is ons niet helemaal duidelijk wat er is gebeurd, kunt u ons dit verder toelichten via klantenservice@agradi.nl? Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
AV
Anjo v.
Almere

Geen coulance

Met de drukke feestdagen niet gelijk het pakket uitgepakt. Tenminste niet de isoleer weide paaltjes. Nu was er 1 de haak van de staander af. Jammer dan zegt service want je moet binnen 48 uur reageren.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Indien er iets ontbreekt of defect is in uw bestelling, dient dit inderdaad binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Meer informatie kunt u vinden via onze voorwaarden: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 jan 2024
Levering van pakket heeft ruim 1 maand geduurd. Op het moment dat er geconstateerd wordt dat er iets niet is goedgegaan, wordt er geen stap harder gelopen om de fout te corrigeren. Zeer teleurstellend.
Antwoord van agradi.nl
Ik heb 3 weken op een pakketje moeten wachten. Omdat een van de producten niet meer op voorraad was. Nadat de bestelling al geplaatst was Er werd ook telkens geen duidelijke lever datum gecommuniceerd
Antwoord van agradi.nl
Ik heb een week moeten wachten op mijn bestelling, terwijl er bij het product stond: voor 21 u besteld, morgen in huis. Daarom had ik bij jullie besteld. De volgende keer ga ik ergens anders bestellen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Supplementen die mijn pony nodig had Werden van 2-1 leveren Naar 13-1 leveren Ik had gevraagd te annuleren ivm sneller bestellen bij leverancier Dan moest ik de verzendkosten betalen volgens cs
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het ordernummer waarmee deze review is geschreven bevat geen supplementen, indien u hier een melding over wilt maken mag u ons ook een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl met het juiste ordernummer. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 nov 2023
De produkten zijn prima en de levering ook. Jullie beloven alleen telkens 5,- of 5% korting op je bestelling. Wat je er níet bij zegt is dat je dan voor minimaal 75,- moet bestellen. Beetje flauw.
21 nov 2023
Beste klant, Wij hebben ook vouchers die te besteden zijn bij een minimaal orderbedrag van €50! Mocht u meer willen weten over de voucherkortingen of de voorwaardes, kunt u dit vinden op deze pagina: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Te laat met bezorgen, we hebben een week moeten wachten en hadden een wedstrijd. Jammer, want op de website staat dat het volgende dag bezorgd kan worden, 2-3 dagen te laat ok, maar geen weekje..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst op 02-01-2024 en is verzonden op 03-01-2024, DPD levert het pakket binnen 2 dagen. Indien zij een vertraging hebben kan het wat langer duren dan gebruikelijk, helaas hebben wij hier geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 nov 2023

Product was over de datum

Kreeg een product dat binnen 3 dagen al over datum zou zijn. Het product moet minimaal 21 dagen te gebruiken zijn. Uiteindelijk is het netjes opgelost maar dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.
8 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Geen juiste oplossing geboden. Had niet gehoeven als mijn mail goed was gelezen. Advertentie aangepast, alleen voor zwarte laarzentas, de andere kleuren zijn niet aangepast. Dus zelfde probleem.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw wens nadrukkelijk was de laarzentas kosteloos te retourneren, dit is geen probleem en hebben uw retourzending verwerkt en terugbetaald. Het duurt even voor de informatie op de website is aangepast, hier wordt momenteel aan gewerkt. Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op 25/11 2 paardendekens besteld. Bij de ene deken stond levering volgende dag en bij de andere deken kreeg ik bericht dat het op 6/12 zou worden geleverd. Tot op heden10/12 nog niets ontvangen.
16 apr 2024
Bestelling is meer maals uitgesteld terwijl maar 1 product niet leverbaar was. Overleg leek me hier op zijn plaats ipv meer dan een week uitstellen terwijl de belofte was volgende dag leveren.
17 apr 2024
Beste klant, Wanneer er op 1 artikel een verwachte levertijd zit, wachten wij totdat deze bij ons binnen is vanuit de leverancier alvorens wij uitleveren. Ik begrijp uit jouw review dat er uitstel is geweest, zou je dit nader kunnen toelichten? Dan kijk ik graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Agradi
30 apr 2024
bestelde product tot op hede niet ontvangen en ook de oplossing is nog niet in zicht! Klacht nav niet leveren van DPD werd niet serieus genomen en nul actie vanuit Agradi om het op te lossen.
30 apr 2024
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met deze verzending. Wij zien dat er een onderzoek is opgestart voor u bij onze klantenservice. Het duurt gemiddeld 6 werkdagen voor wij meer informatie ontvangen omtrent een onderzoek van DPD, wij houden u hiervan op de hoogte en helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 dec 2023
Jammer dat wanneer je bestelt dat er staat volgende dag verzonden. Vervolgens duurt het anderhalve week. Ik begrijp dat t druk is, maar pas de site aan denk ik dan. Is al de zoveelste keer.
Antwoord van agradi.nl
Levertijden zijn werkelijk dramatisch. 2-3 werkdagen is gewoon dik 2 weken. Zet het gewoon op de site…. Dan bestel ik het niet. Annuleren was niet mogelijk. Verder is het product top hoor!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Jullie levertijden kloppen niet. Ik heb het zelf 2 keer meegemaakt. Hoor het ook bij stalgenoten. Als een artikel niet ‘direct’ leverbaar is maar bijvoorbeeld 3-5 dagen wordt het drama.
Antwoord van agradi.nl
Het bestelde artikel duurde behoorlijk langer dan aangegeven stond, beide keren bij bestelling alles betaald maar rond 4 weken moeten wachten hoewel de levertijd korter stond aangegeven
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi