agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

MW
Margriet W.
Haskerhorne
29 mei 2024
Levertijden zijn erg lang. Als er een product niet leverbaar is, wordt er niets opgestuurd. Geen contact te krijgen via email. Vaak wel goedkoper, maar voor mij de ergernis niet waard.
31 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Slechte levering. Drie dagen na bestellen een mail dat het niet op voorraad was, dit stond er niet bij op de site, en geen verwachtte leverdatum gegeven. Levering pas twee weken later.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering product

Wanneer een product niet direct leverbaar is, dit beter vermelden bij het product in de webshop ipv de levertijd ineens aanpassen waardoor ik 2 weken heb moeten wachten op het product!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levertijd duurd veelste lang.

Duurd erg lang voordat je de producten ontvangt. Ookal staat er op hun site binnen 1 a 3 werkdagen in huis. Na een week is het nog niet verzonden. Is niet de 1e keer dat dit voorkomt.
31 dec 2023
Zeer trage levering. Geen reactie ontvangen van de klantenservice op mijn gestelde vraag. Verwerken van retour duurt enorm lang. Ik wacht al sinds 20 december om mijn terugbetaling.
25 apr 2024
Ik heb een defect product binnen gekregen en hier meteen een mail over gestuurd. Uiteindelijk na lang heen en weer mailen mag ik het product retourneren op eigen kosten, erg jammer!
25 apr 2024
Beste klant, Uit controle is gebleken dat het artikel wat u heeft ontvangen niet defect is en de verbuiging in het vliegenmasker hoort, dit is de vorming van het vliegenmasker. Om deze reden worden de verzendkosten niet vergoed, dit wordt alleen gedaan in het geval dat het artikel daadwerkelijk defect is. Met vriendelijke groet, Team klantenservice

De producten duurde veel langer om te…

De producten duurde veel langer om te bezorgen doordat iets niet op voorraad was. Uiteindelijk bestelling op moeten halen bij bezorgpunt om dat bezorger niet aan de deur is geweest
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Wat vervelend om te horen dat DPD geen afleverpoging aan huis heeft gedaan, wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Trage levering plus slechte communicatie daarover

Jullie wekken de indruk dat leveren snel zou gaan, maar dat was volstrekt niet het geval. Ook werd er niet of slecht gecommuniceerd over de dag van aflevering. Echt heel vervelend.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling compleet zijn. Dit wordt zowel bij in het winkelmandje, bij het afronden van de bestelling en in de orderbevestiging vermeld. De Kerbl Varkens-speelballen Anti-stress hadden een aangegeven levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling eerder verzenden, desnoods in delen ipv wachten tot alles compleet is en dan verzenden. Ik heb lang moeten wachten op mijn bestelling, omdat 1 product niet leverbaar was.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
17 nov 2023
Ontvangen hooinet was 2 mm. Besteld 5 mm. Geld is teruggestort, doch hooinet 5 mm nooit ontvangen.zijn inmiddels wel paar weken verder conclusie. Geen bestellingen meer bij Agradi
21 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas was de voorraad die wij hebben niet kloppend en konden wij hierom ook geen juist hooinet opsturen. Om deze reden heeft u een creditering van het aankoopbedrag ontvangen, het probleem is inmiddels verholpen en de voorraad is weer kloppend. Met vriendelijke groet, Team Agradi
1 mei 2024

Bevestiging materiaal zonnepaneel

Ik vind het jammer dat er geen bevestiging setje bij de zonnepaneel of bij de 0001500 kist en je kunt het ook niet los bij jullie krijgen ik heb genoeg betaald voor de zonnepanneel
2 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Altijd (veel) te laat met levering, slechte communicatie

Altijd te laat met levering, slechte communicatie. Op website staat altijd leverbaar, vervolgens duurt het een paar week en als je dan vraagt hoe het zit, is het niet op voorraad!
Antwoord van agradi.nl
Verzending duurt erg lang. Was een product manco, na contact met de servicedeskmedewerker zou er op terug gekomen worden. Geen reactie, terugbetaling of product mogen ontvangen.

Drama bedrijf

Dit was mijn eerste en laatste bestelling bij dit bedrijf. Wat ik besteld had was op voorraad. Echter was het na een week nog niet verzonden. Pas 2 weken later had ik het in huis.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas is het in de maand december dusdanig druk geweest dat wij niet alle voorradige bestellingen binnen 24 uur hebben kunnen verzenden, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering traag

Leuke artikelen goede prijzen helaas duurt het een eeuwigheid om je bestelde artikelen te ontvangen. Dit jaar weer te laat geleverd na 5 december dus geen sinterklaas cadeautjes.
Antwoord van agradi.nl
Als het niet op vooraad is, krijg ik dat te weten een paar dagen na de bestelling. Zit nu al een maand te wachten op mijn oornetje omdat die als enige gescheiden is van de rest…
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
SS
Sabine S.
Noordwijkerhout
Eerlijkere informatie over levertijden, klantenservice die vragen vriendelijk beantwoordt en meedenkt als de levertijd twee keer zo lang is als aangegeven (ipv 1,5 week 3 weken)
Antwoord van agradi.nl
veel te lang moeten wachten tot de bestelling was geleverd. daarna 9.50 incasso kosten omdat ik vergeet te betalen. Eerst een herinnering zonder kosten lijkt me vriendelijker.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer u kiest voor betalen met Riverty gaat u akkoord met de betalingsverplichtingen die Riverty opstelt. Het is erg belangrijk om de betalingen op tijd te voldoen. Er worden vanuit Agradi geen incassokosten of betalingsherinneringen verstuurd, dit is in handen van Riverty. Indien u hier vragen over heeft adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice van Riverty. Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024

Bestelling niet geleverd.

Tot tweemaal toe is mijn bestelling niet geleverd geraakt. Agradi wil enkel met DPD versturen, maar die paketten worden zelfs niet aangeboden, maar keren terug naar afzender.
19 jun 2024
4 jun 2024

Slechte kwaliteit

Hele slechte kwaliteit Binnen 2 uur stuk en clip verkeerd om gemonteerd. Ligt op oud paard die de hele dag alleen staat en weinig doet Maar helaas wordt er niks mee gedaan
5 jun 2024
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheur die in de deken zit is op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Indien er op of aanmerkingen zijn aan de deken dient dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden, ook hierin is niet voldaan. Hierbij de voorwaarden, https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi