agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

WB
Wim B.
Slenaken
11 jun 2024
De bestelling was zeer slecht verpakt, doos veel te groot en was zeer slecht dichtgeplakt.
12 jun 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen! U mag ons ook een mail sturen met daarin de foto's naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op de site stond, vandaag besteld, morgen in huis. Ik heb 1 volledige week moeten wachten.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
7 nov 2023

Pakket verkeerd bezorgd, dan geen vervangend pakket

Wanneer een pakket weg is, verkeerd is afgeleverd, krijg je je betaalde bestelling niet.
8 nov 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest meet de klantenservice en u een bevestiging heeft ontvangen op 06-11-2023 voor het opstarten van een onderzoek bij DPD voor uw pakket. Wij zullen u zo snel mogelijk informeren zodra er meer bekend is vanuit DPD. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 mei 2024
Niet gekregen, maar wel betaald. iedereen wijst naar iedereen , onder tussen heb ik niets
28 mei 2024
Beste klant, Wij zien dat uw pakket door DPD bij ons (retour) is afgeleverd op 23-05-2024, helaas kunnen wij de reden hiervan niet achterhalen. U ontvangt zo snel mogelijk bericht van ons met daarin de bevestiging van de terugbetaling zodra uw retourzending is verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 mei 2024
Twee weken moeten wachten tot het pakje toekwam. Leuk deken wel, zeker voor deze prijs!
28 mei 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 mei 2024
Agradi schuift verniste levering af op de klant. Waardeloze service, waardeloos bedrijf!
7 mei 2024
Beste klant, Wij kunnen niet helemaal goed zien wat er mis is gegaan, deze bestelling betreft een slowfeeder die is besteld op 20-04-2024 en verzonden op 21-04-2024. Mocht deze review niet aan het juiste ordernummer refereren mag u ons ook een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Première Poetshandschoen rubber zwart XL paard scheurt door aan de naad bij het aandoen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
De maatvoering is niet goed en het shirtje is erg doorschijnend. Heb het geretourneerd.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij zullen een melding maken bij onze retourafdeling, zodat hier extra op gelet wordt zodra uw pakket retour is ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 apr 2024
Er bestaat ook nog zoiets als coulance. Helemaal omdat er een probleem was met Ideal.
25 apr 2024
Beste klant, Wij zien dat er drie bestellingen zijn geplaatst, alle drie de betalingen zijn voldaan. De bestellingen zijn vervolgens verzonden. Tijdens de verzending zijn de pakketten geweigerd aan de deur. U kunt hier de voorwaarden vinden m.b.t het weigeren van pakketten: https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
5 jun 2024
Levering gebeurde op een plaats met dezelfde straatnaam maar in een verkeerde gemeente
5 jun 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 maart artikel retour gezonden maar nog geen bericht van ontvangst of terug betaling
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Tot op heden is er nog geen retourzending bij ons verwerkt. We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Het kan zijn dat de tracking niet overeen komt met de informatie van ons, dit komt omdat de pakketten op een gegeven moment op een pallet worden verzameld en het voor de pakketdienst lastig te achterhalen is waar het pakket zich op dat moment bevind en geven zij een indicatie aan, daarom ontvangt je een bevestiging vanuit ons wanneer de retourzending bij ons is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
26 mei 2024
Wanneer je wat besteld wat op voorraad is duurt het te lang voordat je het ontvangen.
9 mrt 2024
vieze deken ontvangen en vervolgens deken geretourneerd en geen geld terug gekregen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij hebben de retourzending van de HB Harry & Hector Outdoor Regendeken Katoen Blauw 115/145 ontvangen en kunnen deze helaas niet accepteren. Aan enkele voorwaarden voor retourzending is niet voldaan. -Het artikel is niet schoon, bevat vlekken. Deze foto's zijn naar u verstuurd per mail. - U mag volgens onze voorwaarden een artikel beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen. Een deken kan gepast worden met een schoon laken er onder zodat het deken schoon blijft. We kunnen het artikel naar u retourneren na betaling van verzend en retourkosten van €9,99. Graag vernemen wij of u het artikel retour wil ontvangen dan ontvangt u van ons een link om het verschuldigde bedrag te voldoen, dit kan naar klantenservice@agradi.nl. Het artikel wordt 3 maanden, na versturen van deze e-mail, door ons bewaard. Mochten wij niets van u vernemen of de betaling van €9,99 niet ontvangen, dan wordt het artikel na deze 3 maanden aan het goede doel geschonken. Meer informatie hierover vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling veel later als was aangegeven en communicatie daarover zeer, zeer slecht.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Je ne sais pas comment faire un retour car le dernier achat n'a pas la bonne taille.
24 okt 2023
De levertijd van artikelen die op voorraad zijn bij het bestellen is echt heel lang!
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor de feedback. We doen ons uiterste best om de levertijden zo correct mogelijk bij de producten te vermelden. Helaas kan deze door verschillende factoren af en toe afwijken. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling gemaakt 2 producten er niet bij in. Dus ik kan nu 48 euro extra betalen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 jan 2024
Pakket werd niet geleverd en bij melding hiervan is/was de follow-up zeer triestig.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er door de klantenservice een onderzoek is opgestart voor uw pakket die nog niet afgeleverd is. U wordt op de hoogte gebracht per mail zodra wij hier meer informatie over ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Het heeft een maand geduurd voordat ik product kreeg zonder bericht vanuit agradi.
IV
Ingrid V.
Wommelgem
Heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen en heb ze eigelijk wel dringend nodig