agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

Reeds besteld van 26/11/23 en op 13/12/23 nog niets ontvangen .
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Met black friday wat besteld na 3 weken nog steeds niet in huis
Antwoord van agradi.nl
Klant wordt beschuldigd van iets wat klant niet heeft gedaan.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij hebben de retourzending van uw deken ontvangen en kunnen deze helaas niet accepteren. Aan de voorwaarden voor retourzending is niet voldaan, omdat het artikel is niet schoon is, het bevat haren en grasresten. U mag volgens onze voorwaarden een artikel beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen. Een deken kan gepast worden met een schoon laken er onder zodat het deken schoon blijft. Wij zien dat de deken inmiddels terug is opgestuurd door onze retourafdeling. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Waardeloze service

Ontzettend slechte service de laatste jaren, echt heel jammer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Hele lange levering, daarin ook geen actieve communicatie.
13 jun 2024
Bestelling nooit ontvangen! Dus mijn geld terug gevraagd.
14 jun 2024
17 mei 2024
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Dpd laat ook niks weten.
21 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
AV
An V.
Maasmechelen
16 apr 2024
Product teruggestuurd en 2x verzendkosten moeten betalen!
17 apr 2024
Beste klant, Alle voorwaarden met betrekking tot retourneren kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ *Retourzendingen vanuit het buitenland Voor retourzendingen vanuit het buitenland, anders dan in geval van aangetoonde garantiegevallen of in geval van aantoonbare leveringsfouten, draagt de verzender zelf de kosten. Ook in geval van garantie dienen de producten op de goedkoopste wijze verzonden te worden (inclusief tracking). Kosten voor andere wijze van vervoer, zoals express-service, aangetekend, rembours en dergelijke worden niet vergoed. Verzending van grote artikelen of pallet leveringen dienen in geval van garantie altijd in overleg plaats te vinden. Indien vanuit het buitenland gebruik gemaakt wordt van DPD parcelshops voor retourzendingen, wordt €4,99 bijdrage voor retourkosten in rekening gebracht. Indien de waarde van de retourgezonden producten onder dit bedrag is, ontvang je geen terugbetaling. Kosten voor een retourzending uit Frankrijk bedragen €9,99 en vanuit Luxemburg €9,99. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jun 2024
Hooitas al na 1 keer gebruikt stuk. Erg zwak materiaal!
12 jun 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Graag ontvangen wij foto's van de klacht samen met uw ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
20 mei 2024
Helaas niks ontvangen, ik verwacht mijn geld nog terug
21 mei 2024
7 mei 2024
Bestelling werd helaas niet in volledige staat geleverd
8 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
3 keer op rij veel te lang moeten wachten op levering.
25 nov 2023
Steeds uitstellen bestelling adverteer er dan niet mee
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een product een verwachte levertijd van bijvoorbeeld 2 – 5 werkdagen staat vernoemd, moeten wij dit product altijd nog eerst vanuit onze leverancier gaan ontvangen. We hebben deze dus niet meteen op voorraad. Het kan dan ook voorkomen dat de levertijd nog wat veranderd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
WG
wendy g.
Beek en Donk
Nog geen bestelling gehad !! Al besteld op 11 januari
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat u het pakket inmiddels heeft afgehaald bij de Parcel Shop, indien dit niet het geval is vernemen wij het graag! U kunt ons bereiken via klantenservice@agradi.nl of via 085-88 88 049. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Sneller leveren en een bericht sturen als verstuurd is
Antwoord van agradi.nl
Er miste een artikel. En dit wordt langzaam opgelost
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het neemt enige tijd in beslag om te controleren wat er mis is gegaan is dit soort situaties. Zo te zien heeft de klantenservice al contact met u opgenomen en is het opgelost! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
slechte producten leveren en dan geen service leveren
14 nov 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest met de klantenservice en dat er een oplossing is geboden, maar dat u helaas niet de vervolgstappen wilt ondernemen voor het crediteren of verzenden van een nieuw artikel of artikelen. Mocht u van gedachte veranderen helpen wij u uiteraard graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering supertraag

Duurt 10 dagen voor je je bestelling eindelijk hebt.
9 nov 2023
Stuur mij geen mails, daar heb ik niet om gevraagd
14 nov 2023
Beste klant, Helaas kunnen wij u onmogelijk niet op de hoogte brengen van uw geplaatste betstelling(en). Met vriendelijke groet, Team Agradi
Voorraad administratie niet op orde op de website.
7 nov 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen hadden de Norton Teugels Pro Hunting met Handvaten Zwart Full en de PharmaHorse Magnesium Citraat 500gr een verwachte levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen, dit houd in dat wij deze artikelen binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra de bestelling compleet is, ook dit staat naast de verwachte levertijd vermeld op de website. Helaas is de Magnesium in levertijd uitgesteld vanuit de leverancier en hebben wij deze niet binnen de verwachte levertijd mogen ontvangen, daarbij excuses voor de vervelende situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi