agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

14 apr 2024
Heb na 2 1/2 week nog m'n bestelling niet binnen!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Volgens de gegevens van DPD is het pakket op 29-3 geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, adviseren wij je contact op te nemen per mail of per telefoon met ons. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Levering van een paar sokken duurt min een week.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op het moment van bestellen had de Kingsland Sokken Classic Coolmax Unisex Navy 35-37 een (aangegeven) levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen, dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. Op werkdag 4 is de bestelling bij ons verzonden. Wij wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Levering was zeer traag, duurde meer dan 2 weken.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 jan 2024
Bezorging duurt langer dan op website aangegeven
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij met de december drukte niet alle bestellingen tijdig kunnen versturen, onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 dec 2023
Slechte terugkoppeling En artikel omschrijving
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl met daarin het ordernummer? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 jun 2024
Meerdere keuzes uit bezorgdiensten aanbieden.
7 jun 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Mauvaise taille, impossible de faire un renvoi
22 nov 2023
Service na klacht over mijn product was slecht.
23 nov 2023
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheuren die in de knuffel zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de knuffel moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. De knuffel valt dus helaas niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 apr 2024
Camera gekocht en krijg deze niet aan het werk
23 apr 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
TF
Thomas F.
Oudenaarde
16 dec 2023
terug betalen wat jullie moeten terug betalen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij kunnen uit deze review te weinig informatie halen om u te kunnen helpen, kunt u ons van meer informatie voorzien? Wij ontvangen graag een mail naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mei 2024
Vouchers die nooit kunnen worden gebruikt!!!!
15 mei 2024
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
RV
Rianne V.
Zeeland
Deken was na 1 week al stuk en geen garantie
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheuren die in de deken zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. De deken valt dus helaas niet onder garantie. ​ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Pakket na 2 weken nog altijd niet ontvangen!
Antwoord van agradi.nl
Mijn artikel is nog steeds niet geleverd.
Antwoord van agradi.nl
Pakket besteld en niet geleverd gekregen…
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
5 jun 2024
Nog steeds niets binnen. Ik wacht het af.
7 jun 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
IW
zeer slechte onvriendelijke klantendienst
16 mei 2024
Producten is binnen 2 weken stuk gegaan
17 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Graag ontvangen wij foto's van de klacht samen met uw ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
MB
13 mei 2024
Geen voer bestellen. Zak kwam stuk aan.
14 mei 2024
Moest erg lang op de bestelling wachten