zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Zandri.nl bij uitstek de webwinkel…

Zandri.nl is bij uitstek de webwinkel voor scooter onderdelen, vooral van het merk Kymco, model Agility, onderdelen die niet te verkrijgen zijn bij andere scooter webwinkels
19 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Levering prima en snel, produkt middelmatig

Nette levering, bestelling kwam ook snel. Helm is wel een duidelijke namaak van het orgineel (die we al in bezit hadden.) Vandaar 3 sterren, want dit staat nergens vermeld.

snelle levering... maar

snelle levering.. maar, ik had een linker en rechterknipperlicht besteld en kreeg 2 verschillende types ?! en de Piaggio Zip SP kappenset paste ''niet geweldig'' in elkaar.
Geïmporteerde beoordeling
Malossu multivar besteld voor me sym jet. Sturen ze me een verkeerde op. Dit kon fout aflopen voor mij scooter, nooit meer! Het duurt nu ook al 5 dagen en dit zal oplopen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rida, Mochten wij de verkeerde opgestuurd hebben dan spijt ons dat zeer. Ik zie dat de variateur retour komt dus de retourafdeling zal het verder afhandelen. Jammer dat u ons geen gelegenheid biedt om het op te lossen en pas daarna de review plaatst. Vriendelijke groeten, Team Zandri
8 okt 2023

Bestelling later verzonden

Hele bestelling werd niet verzonden, omdat er 1 item niet op voorraad was. Als ik dat had geweten had ik dat ene onderdeel apart besteld. Kan nu al 2 weken niet rijden.
27 jan 2024

Slechte ervaring

Helaas slechte ervaring met dit bedrijf. De service die je krijgt na het bestellen van diverse onderdelen is waardeloos. Denk 2 keer na voordat je hier iets bestelt.
27 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Daan, Je vermeldt geen mailadres of bestellingnummer dus wij hebben geen idee waar het over gaat. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
De achtervalbeugel was te klein ik monteerde het correct maar het ging steeds tegen me lak aan ik weet niet hoe we dit kunnen oplossen ik heb het gekocht in een set
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Hamza, Graag melden bij onze klantenservice zodat we u een oplossing kunnen aanbieden. Een slechte beoordeling geven op deze website lost het probleem niet op. Vriendelijke groeten, Team Zandri

EGR slang

Na de tweede keer bestellen de goede slang gekregen Stond een beetje onduidelijk op de technische tekening Jammer dat het wel twee keer verzendkosten heeft gekost
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
De cdi heb ik er in geplugd en was voor het goeie typen maar scooter loopt nog steeds 60 met begrenzer erop. Dus het idee is top maar de uitwerking is helemaal shit
28 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Mika, Als je problemen ervaart met de werking van een product kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Misschien kun je na een oplossing naar tevredenheid deze beoordeling ook aanpassen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
18 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Stuurde iets terug was opeens niet goed en moest weer 5,95 verzendkosten betalen om het product weer thuis te krijgen piep zaak bestel bij k parts die doen t beter
18 feb 2024
[Niels van den Akker] Beste Roan, Er is duidelijk gevraagd voor het retourneren of het product al gemonteerd is geweest. Je hebt aangegeven van niet. Toen wij het ontvingen bleek het wel gemonteerd te zijn geweest. De retour is om die reden geweigerd. En wij gaan het dan inderdaad niet op onze kosten terugsturen. Dan had je de vraag maar naar waarheid moeten beantwoorden. Vriendelijke groeten, Team Zandri
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Twee banden voir vespa lx besteld Nu blijkt dat het voorwiel een andere maat is Dit zou bij het filter wellicht vermeld kunnen worden Dat scheelt weer een ruiling
10 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste Cees, Op de band van uw scooter kunt u de maten aflezen. Tevens kunt u via de technische tekeningen de juiste onderdelen terug vinden voor uw scooter, ook welke maat band er op de achtervelg of voorvelg hoort. Mocht u er niet uitkomen, neem dan contact met ons op via de chat of per mail voor meer informatie voor het zoeken naar de juiste onderdelen voor uw scooter. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
8 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De onderdelen waren al (licht) beschadigd en waren niet compleet. Het schroefdraad en de schroeven pasten ook niet overal en heb eigen schroeven moeten gebruiken.
8 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Ilias Al Hamdi, Vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Indien een artikel beschadigd geleverd is kan je het aanmelden voor garantie. Vriendelijke groet, Team Zandri
14 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
product in perfecte staat aangeleverd alleen een beetje vaag hoe je het moet installeren voor zo iets kleins minimaal een tekening of video om het te installeren
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Uitlaat bestelt , niet origineel maar goed . Te eerste , hij paste niet . Ten tweede , de flens die tegen de cilinder aan komt , daar zat engste in de lasnaad .
12 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Willy, U heeft hier geen uitlaat maar een onderhoudspakket besteld. Het zou fijn zijn als u de beoordeling aanpast en deze plaatst bij het bedrijf waar u de uitlaat besteld heeft. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling incompleet (2 onderdelen missen) voor 2de keer verkeerd onderdeel ontvangen (pakking was eerdere bestelling ook onjuist) versturen duurt wat lang.
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Accu top levertijd drie dagen langer!!!

Het bestelde onderdeel is prima maar De beloofde besteltijd werd met drie dagen overschreden! Jammer als ik het van te voren weet ga ik ergens anders kijken!
26 sep 2023

Ongeloofwaardig!

Ik kreeg een mail dat de kabelboom niet in stock was en nog steeds staat er 'op voorraad' bij en ik heb hem opnieuw kunnen bestellen met een andere account!
26 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Sofie, Vervelend dat het bestelde product niet op voorraad was. De eerder bestelde kabelboom 50cc is tot op heden niet leverbaar. U vermeld dat het nu wel te bestellen is, maar u heeft nu besteld voor een 125cc die inderdaad wel leverbaar is. Dit, 500c en 125cc kabelboom, is niet universeel uitwisselbaar. Neem even contact op met de klantenservice om te verifiëren of u juiste besteld heeft voor uw brommer. Onze excuses voor het ontstaande ongemak en wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Wanneer je retour stuurt moet je de verzendkosten zelf betalen... En erg onvriendelijk personeel! Hopelijk betalen ze de extra kosten van PayPal wel terug.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Gwen, Retourneren is inderdaad alleen gratis vanuit Nederland en niet vanuit België. Dit vermelden wij ook op de website. Misschien de volgende keer eerst even goed kijken wat de voorwaarden van een bedrijf zijn voor je wat bestelt. Dan kun je dit soort teleurstellingen voorkomen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Waarom een betaalnr als je een vraag hebt?

Heb een led lamp voor een vespa lx gekocht. Komt zonder enige instructie en als je dan belt krijg je voor 90 cent per minuut een fout advies. Beetje jammer
Geïmporteerde beoordeling
Niet halen wat een geld verspilling de standaard is binnen 2 dagen gebroken schandalig ik hoop dat ze dit oppaken en dat ze me een bericht sturen!!!!
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste M.Lamsayah Lamsayah, Graag contact opnemen met de klantenservice. Langs deze weg (het plaatsen van een slechte review) wordt er niks opgelost. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri