zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
Bestelling incompleet (2 onderdelen missen) voor 2de keer verkeerd onderdeel ontvangen (pakking was eerdere bestelling ook onjuist) versturen duurt wat lang.
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Accu top levertijd drie dagen langer!!!

Het bestelde onderdeel is prima maar De beloofde besteltijd werd met drie dagen overschreden! Jammer als ik het van te voren weet ga ik ergens anders kijken!
26 sep 2023

Ongeloofwaardig!

Ik kreeg een mail dat de kabelboom niet in stock was en nog steeds staat er 'op voorraad' bij en ik heb hem opnieuw kunnen bestellen met een andere account!
26 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Sofie, Vervelend dat het bestelde product niet op voorraad was. De eerder bestelde kabelboom 50cc is tot op heden niet leverbaar. U vermeld dat het nu wel te bestellen is, maar u heeft nu besteld voor een 125cc die inderdaad wel leverbaar is. Dit, 500c en 125cc kabelboom, is niet universeel uitwisselbaar. Neem even contact op met de klantenservice om te verifiëren of u juiste besteld heeft voor uw brommer. Onze excuses voor het ontstaande ongemak en wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Wanneer je retour stuurt moet je de verzendkosten zelf betalen... En erg onvriendelijk personeel! Hopelijk betalen ze de extra kosten van PayPal wel terug.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Gwen, Retourneren is inderdaad alleen gratis vanuit Nederland en niet vanuit België. Dit vermelden wij ook op de website. Misschien de volgende keer eerst even goed kijken wat de voorwaarden van een bedrijf zijn voor je wat bestelt. Dan kun je dit soort teleurstellingen voorkomen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Waarom een betaalnr als je een vraag hebt?

Heb een led lamp voor een vespa lx gekocht. Komt zonder enige instructie en als je dan belt krijg je voor 90 cent per minuut een fout advies. Beetje jammer
Geïmporteerde beoordeling
Niet halen wat een geld verspilling de standaard is binnen 2 dagen gebroken schandalig ik hoop dat ze dit oppaken en dat ze me een bericht sturen!!!!
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste M.Lamsayah Lamsayah, Graag contact opnemen met de klantenservice. Langs deze weg (het plaatsen van een slechte review) wordt er niks opgelost. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri

DMP lampen meteen kapot

Twee keer Alpha knipperlichten bij Zandri gehaald. Twee keer al binnen 1,5 maand kapot. Zeker niet aan te raden om hier je knipperlichten te halen.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Julien Leeuwangh, Zandri verkoopt uitsluitend nieuwe onderdelen. Ongeacht waar je deze verlichting aanschaft zal dat niet aan het bedrijf liggen dat deze in korte tijd defect is geraakt. Wij adviseren contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kan je onze service meenemen in deze review aangezien in ons optiek dit een product beoordeling is. Vriendelijke groeten, Team Zandri
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
heb mijn tandwiel nooit ontvangen .wel bericht gehad dat het geleverd was. post .nl . ingelicht. maar probleem lag bij zandri .zo werd mij verteld.
13 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Remo, Graag contact opnemen met onze klantenservice. Dan kan het ook worden opgelost. Een slechte beoordeling geven zonder het probleem bij ons te melden lost niks op. Vriendelijke groeten, Team Zandri
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Producten en levertijd heel slecht !!!

Heel slecht bezorgt tijd klopte niet was niet binnen 1 dag binnen terwijl ik voor 11 uur besteld had en het product was slecht spul gelijk kapot!!
22 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Mels, Vervelend dat de bestelling vertraagd bij u ontvangen is. Onze excuses voor de vertraging en het ontstane ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Totaal niet duidelijk hoe je de windscherm moet installeren. 15 minuten in de wacht gestaan en daarna is de verbinding automatisch verbroken.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Klant, Als u problemen heeft met de montage of pasvorm van een windscherm kunt u ook contact met ons opnemen, dan helpen wij u graag. Vervelend als u lang in de wacht heb gestaan dit komt waarschijnlijk door de drukte, echter reageren via whatsapp en mail altijd binnen 24 uur. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u ook de rest van onze service meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
29 sep 2023

Levering duurt te lang

Sorry, maar vindt de levertijd soms te lang, staat er voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis maar niets in minder waar , zeker 4 dagen.
7 jan 2024

Anti opvoerringen

Goede communicatie. Snelle levering. Nette prijs. Prijzige verzending ondanks brievenbus post. Ringen uit moeten vijlen waren te klein.

Prima winkel

Snelle bezorging, alleen product werkte niet als aangegeven. En doen nogal moeilijk over iets terug sturen. Voor de rest prima site

Windscherm Peugeot Vitacity

Snel bezorgd . Net scherm ,alleen jammer dat er geen beschrijving was voor de montage van het windscherm Vitacity van Peugeot.
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Redelijk goed let alleen op dat je de goede maten hebt in de beschrijving staat het wel vermeld maar soms valt het er buiten
24 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Het pakketje kwam na 4 werkdagen en niet 1 of 2 werkdagen . Maar de onderdelen waren top kwaliteit. enkel sneller bezorgen.
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb cdi bestelt 45km en gemonteerd en m’n scooter gaat nu niet eens sneller dan 35 en die optrek is ook echt heel traag
Geïmporteerde beoordeling

Niet volgende dag in huis

Omdat het normaal direct volgende dag binnen is dit keer moest ik 4 dagen wachten jammer wand wouw direct door met project
14 okt 2023

Slecht

Niet de juiste onderdelen gekregen en telefonisch niet bereikbaar. Terwijl op hun website staat binnen 10 minuten reactie.
14 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Moroobs, Vervelend dat je niet de juiste onderdelen ontvangen hebt. Je kunt het hier aanmelden voor retour, dan kunnen we het uitzoeken en eventueel ruilen voor het juiste. https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Excuus dat we niet binnen 10 minuten konden opnemen, Het zal waarschijnlijk erg druk geweest zijn op dat moment. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
ik heb mijn helm de volgende dag ontvangen maar door het vizier kijken krijgt alles een andere vorm , levensgevaarlijk.