zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

17 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Banden waren prima prijs alleen jammer dat er een grote doos werd gebruikt, post nl heeft te zien met de doos gegooid.
Geïmporteerde beoordeling
Bedrag wordt 2 keer van je rekening afgeschreven, 3 maanden mee bezig geweest en krijg geen reactie meer of geld terug
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Brett, Wij hebben vernomen van de betalingsprovider dat alle betalingen reeds afgelopen september zijn terugbetaald en dat alles weer klopt. Neem anders contact op via info@zandri.nl voor meer informatie. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
25 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Jullie zijn goed maar de post Nl niet moest mijn pakketje zelf gaan halen bij een depot in nieuw Vennep heel jammer

vlekken op helm

mijn Helm had zwarte vlekken op de bovenkant toen ik het uit de doos haalde. deze vlekken krijg ik er ook niet af.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Earl, Je kunt de helm kosteloos retour sturen. Dan ruilen we hem om. Als het dan naar wens is opgelost kun je misschien de negatieve beoordeling aanpassen naar een positieve. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Zeggen dat je iets op voorraad hebt terwijl jullie dat niet hebben dus mijn pakket was uiteindelijk 1 week telaat.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Joep, Je heb het de 23e besteld en we hebben het de 28e bezorgd. Dit is inderdaad later dan we vooraf hebben aangeven. Een week te laat is echter wat overdreven. Desalniettemin onze oprechte excuses voor de vertraging. Vriendelijke groeten, Team Zandri
9 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Terugkoppeling ging goed, wel jammer dat de bestelling wat later verzonden werd doordat het niet voorradig was.
Geïmporteerde beoordeling
Waar is mijn artikel? Ik heb al dagen besteld maar mijn bestelling nog niet bezorgd. Dat is echt vervelend....
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste PT, Langs deze weg is het zinloos om deze vraag te stellen. En zeker als je dan ook geen e-mailadres, naam of bestellingnummer vermeld. Graag contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je vertellen wanneer de bestelling geleverd wordt. En graag de review aanpassen als het is opgelost. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
21 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Doen moeilijk over een retour sturen als ik zeg dat die niet goed is wil ik hem terug sturen maar doen moeilijk
21 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Owen, U geeft aan dat u het wilt retourneren omdat het niet werkte. Wij zijn dan erg benieuwd naar uw ervaring en om na te gaan of wij u met het probleem kunnen helpen, zoals; wat werkt er niet aan het product en voor welke scooter heeft u het product aangeschaft. Wij hebben na mail contact u goedkeuring gegeven om het product te retourneren naar ons voor verdere afhandeling. Excuses dat u het als vervelend heeft ervaren en wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri

Slechte klantenservice

Geen goede service, heb gebeld maar zeiden ze dat ik moest mailen. Meerdere mailtjes gestuurd zonder antwoord.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Robin, Vervelend dat u onze mail niet ontvangt. Wij hebben uw mail 6 dagen terug ontvangen en wij hebben binnen een uur nog uw mail beantwoord. Sindsdien wachten wij op uw reactie met antwoorden op onze vragen. Advies is de spambox te controleren of ons een WhatsApp bericht te sturen naar het nummer 024-7600900. Wellicht kunt de rest van onze service hierin meenemen. Met vriendelijke groet, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Voor de tweede keer levering te laat, voor x besteld is volgende dag in huis, maar dat lukt dus niet. Jammer
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Ernst, Jouw bestelling is inderdaad later geleverd dan we vooraf hebben aangegeven. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
De onderdelen die ik had besteld waren inderdaad zoals ik die geplaatst heb en dat is gewoon verbijsterend.
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Normaal gaat het prima dit keer duurde het drie dagen langer! Ik had nog gekeken of het op voorraad was!
Geïmporteerde beoordeling
Ik kreeg de verkeerde oliefilter bij mijn bestelling hij past er niet in dus eigenlijk weggegooid geld.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Sb, Als je dit meldt bij de klantenservice dan kunnen we kijken wat er fout is gegaan en als er inderdaad een verkeerd filter geleverd is kunnen we het juiste kosteloos nasturen. Alvast bedankt voor het melden bij de klantenservice . Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Het bestelde artikel heeft een heel andere maat dan belooft. Besteld is14/18/14.7 gekregen 14/18/13.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Menno, Vervelend dat de geleverde maat blijkbaar niet goed is, u kan het artikel gratis aanmelden voor retourneren dan gaan we het voor u oplossen. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u ook de rest van onze service meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb me pakketje niet gekregen maar er staat wel dat die is bezorgd bijna 200 euro ineens verdwenen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Jay, Het onderzoek loopt nog. Jammer dat je het op deze manier wil doen. Het zou wel eerlijk zijn als je erbij vermeldt dat je zelf een verkeerd adres (huisnummer) hebt opgegeven. Ik hoop voor je dat PostNL het pakket boven water krijgt. Vriendelijke groeten, Team Zandri.
Geïmporteerde beoordeling
Geen interesse om een beoordeling te doen. Bij alles wat je tegenwoordig besteld willen ze feedback.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Marina, Waarom doe je de beoordeling dan? Je geeft ons nu een 1 ster beoordeling. Graag beoordeling annuleren. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
3 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
stukken waren niet goed geïnstalleerd waardoor ik nog meer problemen en kosten had aan de scooter
3 dec 2023
[Niels van den Akker] Beste Chris, De beoordeling zou over Zandri als bedrijf moeten gaan. De service, snelheid van leveren etc. Het probleem dat u ervaart met het product is bij ons niet bekend. Dan kunnen we het ook niet oplossen. Dus als u een probleem heeft met een geleverd product graag contact opnemen met onze klantenservice. Vriendelijke groeten, Team Zandri
27 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Beschadigde onderdelen Klantenservice doet geen moeite en leest amper berichten Niet bestellen
27 apr 2024
[Niels van den Akker] Beste Matthias van Gassen, Vervelend dat je beschadigde kapdelen hebt ontvangen. Je hebt een garantieaanvraag ingediend waarop wij aangegeven dat de beschadigde kapdelen retour kunnen zodat deze geruild kunnen worden. Wanneer er sprake is van garantie wordt dit altijd opgelost. Vriendelijke groeten, Team Zandri
20 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Helaas was mijn pakket vochtig toen die aan kwam en ging het over een accu vandaar de 2 sterren.
20 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Wouter Verbaarschott, Vervelend dat de verpakking vochtig is geraakt. Voor ons onduidelijk of dit gaat om een lekkende accu of iets anders. Wij hebben namelijk van u nog geen eerder bericht ontvangen. Wij adviseren contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kan je onze service meenemen in deze review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
19 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Product duurt 7 dagen voordat ik het binnen heb terwijl er op de website staat de volgende dag.
19 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, U heeft de helm op 15.05 besteld en op 16.05 afgehaald bij een PostNL punt. Dus ik denk dat met een ander bedrijf in de war bent. Vriendelijke groeten, Team Zandri Vriendelijke groeten, Team Zandri