zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heb niets besteld, krijg toch steeds emails. Heb dat aangegeven. Geen respons van deze website.
14 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Martin, Als u niks besteld heeft dan heeft iemand anders dat gedaan met uw gegevens (in ieder geval het e-mailadres). Daar kunnen wij ook niks aan doen. De bestelling is betaald en verzonden. Vriendelijke groeten, Team Zandri
16 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Levertijd was lang vergeleken andere webshops. K-parts is altijd 1 dag. Zandri duurde 3 dagen.
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De product was beschadigd en product word niet terug genomen omdat ik het als gemonteerd heb.
20 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste, Wat je er niet bij vermeld hebt is dat je het eerst gemonteerd hebt. En daarna wil je het terugsturen omdat het beschadigd is. Dat gaan we inderdaad niet doen. Waarom ga je iets monteren wat je niet accepteert omdat het beschadigd is? Wij kunnen nu niet meer vaststellen wie het beschadigd heeft. Vriendelijke groeten, Team Zandri
18 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hebben alles wat je nodig kan hebben maar veel duurder dan bij andere en langere levertijden
18 feb 2024
[Niels van den Akker] Beste Rik, Zandri heeft de laagste prijsgarantie. Dus als je daar gebruik van maakt hebt je zeker de beste prijs. De bestelling die je geplaatst hebt is exact geleverd op de dag zoals aangegeven toen je bestelde. Bovendien heb je het ook nog teruggestuurd omdat het beschadigd zou zijn terwijl wij de beschadiging niet hebben kunnen vinden. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een uitlaat besteld die past niet ik stuur een mail ze zeggen dat het onmogelijk is
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Dimitri, Dit is nooit gezegd. Er is gezegd dat je de juiste uitlaat besteld hebt en dat deze zou moeten passen. Je hebt de uitlaat teruggestuurd en deze is ook terugbetaald. Jammer van de negatieve beoordeling. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Tandwielen paste toch niet lekker in elkaar. Het eerste tandje raakte hierdoor beschadigd.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste J, Vervelend is dat het tandwiel niet goed in het carterdeksel past. Neem contact met ons op via info@zandri.nl. Wij bespreken graag met u hoe dit heeft kunnen gebeuren en geven u eventueel verder advies. Wellicht kunt u de rest van onze dienstverlening ook meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Jammer dat de v snaar te kort was, in het onderhoudspakket. Had een iets langere nodig.
30 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Pakket open gemaakt. Verpakking is al open gemaakt geweest. Is kapot en niet compleet.
30 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Fernando Triel, Wij hebben de productverpakking geopend voor een productfoto, wij hebben geen melding gehad van een beschadigd onbruikbaar product. wellicht kan je de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
27 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Hele slechte ervaringen met dit bedrijf. Bedenk goed voordat je hier je geld achterlaat
27 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Sander, Ik kan geen enkele bestelling van je vinden. Misschien vergis je je en bedoel je een ander bedrijf. Vriendelijke groeten, Team Zandri
15 okt 2023

Valbeugels zip

Heb valbeugels voor mijn zip besteld. Achter paste niet goed en voor stonden ze scheef
21 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Levering kwam te laat, ik werd daar niet over geïnformeerd en moest er zelf achteraan
9 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
voor de 2e keer was een onderdeel niet op voorraad nadat ik de bestelling had gedaan…
9 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste MZ, We hebben je pakket inderdaad later bezorgd dan we vooraf hadden aangegeven. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Vriendelijke groeten, Team Zandri
14 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voorraad op website was niet actueel, hierdoor lang op mijn spullen moeten wachten
14 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Lein, Je bestelling is inderdaad later geleverd dan we vooraf hebben aangegeven. We hebben op je verzoek de bestelling in 2x verstuurd maar dat wordt blijkbaar ook niet gewaardeerd gezien je 1 ster beoordeling. Jammer. Desondanks excuses voor de vertraagde levering. Vriendelijke groeten, Team Zandri
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Met schema en foto s toch verkeerde cdi opsturen… geld had ik wel snel weer terug.
23 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste customer, Vervelend dat de CDI niet het juiste onderdeel was waar u naar op zoek bent. Neem even contact op met de klantenservice via info@zandri.nl. Zij helpen u graag verder met het vinden van het onderdeel waar u naar op zoek bent voor uw scooter. Onze excuses voor het ontstane ongemak en wellicht kunt u de review herzien. Vriendelijke groeten, Team Zandri
31 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik had 6volt lampjes besteld krijg 12volt lampjes....12volt.. ba15s 21watt Jammer
31 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Monique Reijrink, Wij hebben geen melding gehad van verkeerd geleverde lampjes, u kan deze retour melden via de website en dan gaan we het zo snel mogelijk voor u oplossen. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groeten, Team Zandri
24 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Levering was perfect alleen kwaliteit niet spruitstuk is binnen 2 dagen gescheurd
24 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Sven, Vervelend dat het spruitstuk gescheurd is op korte termijn. Hier vindt u de garantievoorwaarden en de procedure om een product voor garantie aan te melden: https://www.zandri.nl/garantie Wij zullen u mailen met meer informatie. Onze excuses voor het ontstane ongemak en wellicht kunt u de review herzien. Vriendelijke groeten, Team Zandri
25 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede levering op tijd, jammer dat er een beperkt assortiment is qua onderdelen.
31 okt 2023

Geen bevestiging matriaal

Zou fijn zijn als je wat besteld dat er dan ook bevestigings materiaal bij zit.

Valse informatie

Uitlaat pasten niet op het model scooter wat ik heb wat wel stond aangegeven
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rick, Je kunt gelukkig bij Zandri kosteloos retourneren. Ik zie je dat ook gedaan hebt en dat je inmiddels ook je geld weer terug hebt. Jammer dat je ons een slechte beoordeling geeft terwijl het keurig is opgelost. Vriendelijke groeten, Team Zandri .
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Product is goed 👍. Alleen jammer dat er geen bevestigings middelen bijzitten